Hvem Holder ??? (Ingen Propaganda)

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Her er Top 25 listen af de nuværende stammer 07/06-10..
Det jeg gerne vil vide er hvem i her på forum mener vil overleve og hvem der vil falde og eventuelt hvor længe der går og Hvån den fremtidige Top 25 ser ud :)

NRG
~F~
K.K.
E.T.
PPW1
~NS~
6 1/2
VOG
~PB~
Titans
~F~SØ
FF
LW
ADLEN
DIS
BT
6SN-ET
BB
GnR
LW-A
MMD
VVK
MMD~A
TKT
A~S
 
Senest redigeret:

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
der er skam flere stammer jeg spår ikke består vildt længe...

men hvilke det er tror jeg at jeg holder helt for mig selv
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
øøøh har du ikke glemt MMD i farten, den er da vist ikke helt død endnu
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
ja det kan jo gå for hurtigt....men lidt sjovt det lige ved den der smuttede og ikke f.eks. bb som trods alt må siges at være en stamme der ikke kan sås meget splid i, da det kun er en spiller
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hehe..Den smuttede ikke, det var fordi jeg overvejede at cutte den af, da den jo praktisk talt er død, men så glemte jeg at sætte den ind igen :)
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
min erfaring siger mig ellers at man aldrig skal erklærer en stamme død for den reelt er opløst for de har nogle gange en tildens til at overleve på selv de umuligste grundlag...
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jaa, men som sagt glemte jeg at sætte den ind, kan vi komme btw ???
 

iguess

I træning
Reaktionsscore
0
da jeg teoretisk ikke går i nogen stamme må jeg jo skrive noget til alle :D


det staves ikke tildens men tendens witch :p


jeg kunne sikkert med en høj sandsynlighed sige hvordan spillet vil være det næste stykke tid og hvilke stammer der vil dø eller allerede er levende døde og af 0 betydning i det her spil, men det ville jo ødelægge så meget for dem der venter en overraskelse :D
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Min formodning er følgende

NRG - Tror ikke de står distancen, hvis de fortsætter deres diplomati løse adfærd, men klart survivor team, hvis de finder den diplomatiske stil på rejsen :)

K.K. - Hmm...Tror klart de overlever hele vejen, men hva de har af planer og hvordan de vil fuldføre dem er et mysterie :confused:

E.T. - spiller voldsomt aggresivt og er endnu engang rimelig diplomati løse, men de er store drenge, der er dog den mulighed at resten af V4 får nok af deres "Jeg Kan alt" adfærd og teamer sig sammen mod dem, kunne blive deres undergang ;)

FF - Klart de sovende bjørne der vil slå til når tiden er rigtig, ligner en klart Survivor ;)

ADLEN - tjaa, holder nok ikke ind i næste uge, ihvertfald ikke på top 20 listen :(

BT - ser ikke den store fremtid her, ligner en stamme der før eller siden må erkende de ikke kan klare den og joiner en større :eek:

BB - 1-mands hær, er næsten sikker på at bukke under før eller siden :/
 
Senest redigeret:

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Min formodning er følgende

NRG - Tror ikke de står distancen, hvis de fortsætter deres diplomati løse adfærd, men klart survivor team, hvis de finder den diplomatiske stil på rejsen :)

K.K. - Hmm...Tror klart de overlever hele vejen, men hva de har af planer og hvordan de vil fuldføre dem er et mysterie :confused:

E.T. - spiller voldsomt aggresivt og er endnu engang rimelig diplomati løse, men de er store drenge, der er dog den mulighed at resten af V4 får nok af deres "Jeg Kan alt" adfærd og teamer sig sammen mod dem, kunne blive deres undergang ;)

FF - Klart de sovende bjørne der vil slå til når tiden er rigtig, ligner en klart Survivor ;)

ADLEN - tjaa, holder nok ikke ind i næste uge, ihvertfald ikke på top 20 listen :(

BT - ser ikke den store fremtid her, ligner en stamme der før eller siden må erkende de ikke kan klare den og joiner en større :eek:

BB - 1-mands hær, er næsten sikker på at bukke under før eller siden :/

har du slet ingen overvejelser så på resten?

er nok enig med dig i nogle af dem....f.eks. bb...griner....ej også i andre...men der er også nogle jeg er klart uenig i....
 

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
NRG
Jeg tror de holder i lang tid fremover især fordi de har en størrelse der gør at hvis et par stykker skulle falde fra til det store inaktive monster så skulle de nok kunne overleve. Deres største fjende er inaktivitet, som gør at de kan gå i opløsning for at få udfordring.

~F~
Massrecruit holder ikke en meter. Det samme gør deres ekstreme gråbytrolden heller ikke. Det gør det dog svært at rydde op i deres midte, men når først de ryger under angreb af blandt andet militærlejre ved nogen af deres mere inaktive, så der derved bliver åbnet bagdøre så gætter jeg på at de kollapser på under en måned

K.K.
Kunne mere eller mindre sige det samme her, men de virker dog mere organiserede, men stackning et sted gør det nemmere at nakke jer med militærelejre :p

E.T.
Med mindre disse mærkelige mennesker kommer under angreb efter alle kunstens regler eller at de bukker under for inaktivitetens onde spøgelse, så kan de meget vel stå her til sidst

PPW1
Er allerede knækket og mange af deres gode spillere har forladt dem til fordel for forskellige stammer. Dette kan ikke blive ved hvis de skal overleve i lang tid fremover. Dog har jeg en tendens til at tro at de der er tilbage er mere loyale og at de derfor sagtens kan være her om 3 måneder

~NS~
Dette er en stamme jeg er overrasket over og de bliver konstant større. Spørgsmålet er mere hvor langt de kan drive det og hvordan de håndtere deres første kontakt med hårde kampe

6 1/2
Er allerede under hårdt pres, men det ser ikke ud til at medlemmerne flygter endnu, men det kan hurtigt ske. De har mere været uheldige med deres placering da de er nogen af dem der bliver ramt hårdest af vreden over at de fjerner "andres" farme

VOG
Har levet en god tid imellem krigene, men har fra tid til anden rendt ind i øretæver. Medlemstallet er flere gange blevet trimmet og krigen med ~PB~ virker ikke som noget der kan true deres eksistens. Hvor længe de overlever vil derfor afhænge af hvor længe de kan gemme sig. Flere af dem har vist deres evner på andre verdener, så når de kommer over en hvis størrelse så kan der ske mange sjove ting...

~PB~
Er nyoprettet, men kunne næsten ligeså godt bestå af en trimmet MMD stamme. Deres eksistens virker mere som en parantes i denne verden og de vil nok i længden ikke gøre mere væsen af sig end VOG.

Titans
En lille stamme der er oprettet efter det nye princip der er i de danske verdener, hvor der åbenbart er en del der har fået øjnene op for at man godt kan have det sjovt uden at skulle have 3 ciphrede medlemstal. Det mest interessante er dog om de kan finde ud af det sammen, da de er et sammenskud af flere forskellige stammer. Dog lyder rygtet på at de kender hinanden i RL, hvilket kan gøre at deres eksistens bliver mere end et par måneder.

~F~SØ
Er en understamme af ~F~ og det er ikke værd at gentage sig selv

FF
En stamme der lever af at gemme sig og hugge med naboerne og det er derfor svært at vurdere om de kan noget på den krigsmæssige scene. Det skal blive interessant at se deres første kontakt med fjenden, da adling af barbarerne næppe kan betragtes som udfordrende eller noget som helst andet

LW
Virker som en lille søvnig stamme der først slåssede med RS og siden med PPW1. Det får dem til at virke som overlevere, men deres konstante synken tilbage imod inaktivitet hver gang krigshandlingerne ebber ud bliver nok deres største fjende, og derfor kommer de nok til at forsvinde helt on et halvt til et helt år

ADLEN
Grevens stolte barn hvor han uddanner folk. Om han gør det godt kan man jo se på deres tal, men det er svært at vurdere da mange forlader ham når de ikke mener at de kan lære mere.

DIS
En lille søvnig defensiv stamme som ligger og gemmer sig. Hvis de bliver store nok så vil de tage tid at fjerne, men som sådan så spår jeg dem ikke en overlevelse der varer lang tid fremover. Jeg vil tvivle på at de er her til næste år

BT
En lille gruppe af forskelligt sammenrend som jeg ikke har meget kendskab til. Der er uden tvivl et par udemærkede spillere imellem og der ser ikke ud til at de endnu er færdig med at rekrutere. Spændende at se om de bliver til noget

6SN-ET
Endnu en akademi stamme og de er i min bog ikke værd at skrive om

BB
En interessant en mands stamme. Jeg tror dog ikke at den holder vildt længe. Der er ikke kommet nogen nye ind i stammen i dens levetid der efterhånden har varet en stund. Derfor får det mig til at tro at den vil merge en gang i fremtiden, medmindre det er fordi Missern hellere vil slutte med et brag.

GnR
Fik en ordentlig øretæve af E.T. i starten af spillet og holder imponerende nok stadig sammen. Eller i hvert fald så gør en stor del af dem. Det virker derfor der er en del survivors i den stamme som nok skal holde gang i dem en stund endnu. Spørgsmålet er bare om hvor længe de kan holde til at være på hælene overfor diverse stammer

LW-A
Akademier er ikke værd at tage med i denne sammenhæng

MMD
De har set deres storhed og jeg tror at de er mere eller mindre afskrevet, men nu må vi se om de får en ledelse der får gang i dem igen. Det sjove er at de fik på puklen i starten for deres attitude og stil. De blev dømt til en kort tid i top 20, men de holdt dog lidt længere end forventet

VVK

Ved ikke hvem de er og de er så langt nede at jeg mener at listen over stammer er så lang at vi får nogle helt uinteressante med

MMD~A
Endnu et akademi..

TKT
Ved heller ikke hvem de er

A~S
Her har jeg end ikke hørt deres stammenavn før..
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
cookie...

a~s er en lille stamme, hvor spillerne ikke er specielt modige, så angrib en og du risikere at blive truet med skolehaven, fordi der er en som kender en som kender skolehaven....:D:D:D:D

tror ikke på den stamme
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
NRG
Jeg tror de holder i lang tid fremover især fordi de har en størrelse der gør at hvis et par stykker skulle falde fra til det store inaktive monster så skulle de nok kunne overleve. Deres største fjende er inaktivitet, som gør at de kan gå i opløsning for at få udfordring.

NRG har ikke været udsta for stor pres endnu, men tror gerne på at de kommer langt her i spillet.


~F~
Massrecruit holder ikke en meter. Det samme gør deres ekstreme gråbytrolden heller ikke. Det gør det dog svært at rydde op i deres midte, men når først de ryger under angreb af blandt andet militærlejre ved nogen af deres mere inaktive, så der derved bliver åbnet bagdøre så gætter jeg på at de kollapser på under en måned.

rigtige nok massrecruit holder ikke, tage f.eks. RS de kunne ikke klare sig pga de skulle tænke på for mange medlemmer på engang og hvad er resultaten den blive opløst, dog er der kommet noget godt ud af den stamme og det er NRG.

~F~ er ikke særlige fortjent og derfor så vil de gå i opløsning efter deres medlememr har fået nok af dem.

K.K.
Kunne mere eller mindre sige det samme her, men de virker dog mere organiserede, men stackning et sted gør det nemmere at nakke jer med militærelejre.

K.K. mener lidt om ~F~, men til forskel fra dem så vil de måske overleve i den her verden men de vil ikke være i top 5.

E.T.
Med mindre disse mærkelige mennesker kommer under angreb efter alle kunstens regler eller at de bukker under for inaktivitetens onde spøgelse, så kan de meget vel stå her til sidst.

E.T. er en stamme som kan vinde det hele men jeg ved at næsten alle top 20 stammer har en høne at plukke med dem, men der er ikke sket noget stort endnu.


PPW1
Er allerede knækket og mange af deres gode spillere har forladt dem til fordel for forskellige stammer. Dette kan ikke blive ved hvis de skal overleve i lang tid fremover. Dog har jeg en tendens til at tro at de der er tilbage er mere loyale og at de derfor sagtens kan være her om 3 måneder.

PPW1 vil måske overleve i 2-3 månder men de vil dog ikke være med i top 5 ret længe.


~NS~
Dette er en stamme jeg er overrasket over og de bliver konstant større. Spørgsmålet er mere hvor langt de kan drive det og hvordan de håndtere deres første kontakt med hårde kampe.

~NS~ (mit barn) jeg bedømmer den ligesom alle andre stammer.
den her stammer kan nå rigtige langt fordi de har en positive vækst og har en høj snit samt at de har et meget meget stort område i K54


~LW
Virker som en lille søvnig stamme der først slåssede med RS og siden med PPW1. Det får dem til at virke som overlevere, men deres konstante synken tilbage imod inaktivitet hver gang krigshandlingerne ebber ud bliver nok deres største fjende, og derfor kommer de nok til at forsvinde helt on et halvt til et helt år

LW tror jeg at vil komme længere end hvad alle tror fordi de har ikke bukket under nogens pres som f.eks. ppw1.


Tatins,FF og ~PB~ vil med stor sandsynligehed laver aftaler med de stor stammer og senere hen blive en del af dem.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Sjovt at læse hvad andre mener om E.T. Men jeg må sige at alle ledere tror vel på deres eget barns overlevelse?
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Min formodning er følgende

NRG - Tror ikke de står distancen, hvis de fortsætter deres diplomati løse adfærd, men klart survivor team, hvis de finder den diplomatiske stil på rejsen :)
Tja det er jo en stamme der har vist, at de kan og vil, så den holder ikke helt den udtalelse. Ingen har vist tropper nok til at tage den stamme uden at kalde halvdelen af serveren sammen, og igen da vil det blive yderst svært.[/

K.K. - Hmm...Tror klart de overlever hele vejen, men hva de har af planer og hvordan de vil fuldføre dem er et mysterie :confused:
De overlever udelukkende på alle deres forbund og IAPs. Skulle de ud og kæmpe på lige fod med de stammer der ikke tildækker deres diplomatiliste med 50% af serveren, så ville billedet straks se anderledes ud.

E.T. - spiller voldsomt aggresivt og er endnu engang rimelig diplomati løse, men de er store drenge, der er dog den mulighed at resten af V4 får nok af deres "Jeg Kan alt" adfærd og teamer sig sammen mod dem, kunne blive deres undergang ;)
De har jo vist at man kan hvad man vil. Ingen har vist tropper nok til at tage den stamme uden at kalde halvdelen af serveren sammen, og igen da vil det blive yderst svært.

FF - Klart de sovende bjørne der vil slå til når tiden er rigtig, ligner en klart Survivor ;)
Er de på serveren endnu :O Utroligt.

ADLEN - tjaa, holder nok ikke ind i næste uge, ihvertfald ikke på top 20 listen :(
De kom de lavede propeganda og så gik luften af den ballon.

BT - ser ikke den store fremtid her, ligner en stamme der før eller siden må erkende de ikke kan klare den og joiner en større :eek:
?? Anede ikke der var en stamme med det navn.
Følte jeg måtte tjekke op på dem.... Der er kendte navne der, men spørgsmålet er om deres overlevelse ikke skyldes gode venskaber de rigtige steder ? Vi får se.


BB - 1-mands hær, er næsten sikker på at bukke under før eller siden :/
spilleren her bliver jo beskyttet af vennerne i K.K. og ~F~ med deres utallige wings og forbund/IAPs. Der er ikke megen en mandshær over den konto.


Lad os nu se hvad der kommer til at ske... Ingen stamme er i sidste ende bedre end sammenhold og snedighed.

At kunne koordinere både angreb og forsvar problemfrit vil nok vise hvem der sidder på tronen i sidste ende :)
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
rigtige nok massrecruit holder ikke, tage f.eks. RS de kunne ikke klare sig pga de skulle tænke på for mange medlemmer på engang og hvad er resultaten den blive opløst, dog er der kommet noget godt ud af den stamme og det er NRG.

Sikke noget sludder. Tror ikke du aner hvad du taler om ;)

RS lavede ikke massrecruitment. RS lavede en sammenlægning med 2 andre allerede etablerede stammer. Der blev ikke rekruteret spillere efter sammenlægningen. De få der kom ind var spillere der allerede var på venteliste. Sammenlægningen skete, da der var spillere i de 2 andre stammer vi gerne så med os og omvendt.

Der er ekstrem stor forskel på daværende RS og ~F~, K.K. og andre lignende stammer. RS optog ALDRIG farme, hvilket man ikke kan sige om de andre stammer... Man kunne umiddelbart ikke søge ind i RS, RS fandt selv de spillere de ville have optaget.
 
Senest redigeret:

missern

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Lauras, nu ved jeg ikke om du spiller med i denne verden eller ej, men synes lige du skla bruge lidt detektiv arbejde og kigge på mit brugerarkiv ;)

de sidste par byer jeg har taget var fra et medlem fra Føniks stammen, så hvis du mener de beskytter mig, så må det være nogle mærkelige venner du har hehe


Nu må vi også se hvor længe det holder, men dejligt og se at så mange viser interesse for min nye originale, dog uholdbare, stamme :D
jeg vil dog sige at sammenholdet og samspillet er i top i BB ;)

Bad Boyz for life!
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Sikke noget sludder. Tror ikke du aner hvad du taler om ;)

RS lavede ikke massrecruitment. RS lavede en sammenlægning med 2 andre allerede etablerede stammer. Der blev ikke rekruteret spillere efter sammenlægningen. De få der kom ind var spillere der allerede var på venteliste. Sammenlægningen skete, da der var spillere i de 2 andre stammer vi gerne så med os og omvendt.

Der er ekstrem stor forskel på daværende RS og ~F~, K.K. og andre lignende stammer. RS optog ALDRIG farme, hvilket man ikke kan sige om de andre stammer... Man kunne umiddelbart ikke søge ind i RS, RS fandt selv de spillere de ville have optaget.



tror ikke at du ved hvad du snakker om :D

RS. masserekruterede i stor mængder, jeg har mindst 6 venner der har fået en inventation af dem i starten af spillet.


af de så lægger 2 eller 3 stammer sammen er lige meget da de i starten masserekruterede.
 
Top