Hvem Holder ??? (Ingen Propaganda)

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
jo det er rigtige nok poros er moderen, til barnet :D

og yan88 er den bioligske far til ~NS~ og jeg er gudfarderen til den :D

og nu da vi har nævnt 3/4 af ~NS~ ledelsen kan vi ligeså godt afslør at elvis77 er bedstefaren som har R*V fulde af penge (host) tropper :D

propaganda :) Jeg er øverste leder. make no mistake of that :D

Lad os komme tilbage til hvilken stamme der holder

Disse er fremtidens stammer hvis du spørger mig:

NRG - ligner en stamme spækket med erfarenhed og "tropper" :) De kan holde langt hvis de bare holder dampen oppe
E.T. - største snit (ikke talt enmandsstammer med), og bedste krigsadlingsstats. Hvis de holder skruen i vandet kan de styre verden. det kræver dog at de spiller kortene rigtigt
~NS~ - jeres kommentarer siger det meste
(K.K.) - de er for det meste erfarne, og ser ud til at kunne holde et stort pres ud. Hvis de gør det rigtige, kan de blive ved med at være på toppen i lang tid.
(~F~) - de har ressourcerne, men bruger dem ikke rigtigt. Hvis de lærer det, kan de nå langt, men det kræver en stor stor indsats
 

Thinking?

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Hvis ~NS~ skal holde til slutspillet skal de til at få fingeren ud. I stedet for at lade de store drenge klare arbejdet.
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
bare vent... det skal nok komme. besides, så er det måske klogt nok ikke at skaffe sig for meget opmærksomhed i opstarten

ps. hvordan skriver du nu i farver? :)
 

Thinking?

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Det kan selvfølgelig have fordele og ulemper at skabe sig opmærksomhed. Men hvis man mener at man er en top stamme må man da også bevise det. ;)

 

Kong Brix

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Sjov tråd..

Hey..

Det var egenligt en sjov tråd den her, har ikke selv nogen comments men meget interessant, hvordan man kan se hvem der kender de forskellige stammer/spiller fra de forskellige verdener,, KK/F/FF som er en samlling af spillere som nu er ved at vinde V3, .. NRG er en mange gamle AA spillere fra V3, som vi alle husker var nogen hårde bananer.. :O) dem skal det nok gå godt..


kender ikke resten.. men en bliver sjovt at følge V4 de næste par måneder,, der er mange der har prognosen forkert kan jeg se. ;O)..

God vind til jer alle.

Mvh.
Kong Brix
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
~F~:
en stor stamme med mangle medlemmer og fin placering for hinanden men de bliver nød til at arbejde bedre sammen hvis de skal overleve i langtid og tror der er mange der keder sig inde i midten :)

K.K.:
tror de kan nå langt hvis de kan holde sammen men de ligger meget spredt så de kan nemt blive taget væk 1 efter 1 hvis de ikke spiller godt sammen ;b

E.T.:
ligger lidt over det hele men ligner de har styr på deres placering og tror også der bliver fyldt ud i senere hen i spillet så de skal nok holde sig

PPW1:
man ser ikke så meget til dem for tiden så tror de stille og roligt forsvinder hvis der ikke sker noget drastisk

~NS~:
man hørte ikke så meget til dem i starten og lignede en hygge stamme men er begyndt at komme frem men hvis man kigger på stats for de intet modstand så måske de går under for pres senere i spillet?

6 1/2
tror de går under med tiden de men de for også godt med modstand de fleste steder :)

VOG
en masse mindre spiller som skal finde sig et hul de kan vokse i hvis de vil forsætte i langtid :)

~PB~
har nok brugt mest tid på forum end de har brugt i ingame og de holder nok ikke ret meget længere

Titans
er ikke på top 20 i MBA eller MBF så ligner mere end stamme som prøver at snige sig uden om krig en en der vil noget med spillet så mon de holder i længden? ;&

~F~SØ
vel det samme som ved f

FF
barbar byer er vejen frem ;B tror også de falder fra når de for modstand

LW
kender ikke så meget til dem så gider ikke udtale mig ;B

gider ikke kommentere de sidste stammer da jeg tror de fleste falder fra på et tidspunkt når de for lidt modstand
ADLEN
DIS
BT
6SN-ET
BB
GnR
LW-A
rest er allerede ude af top 20
MMD
VVK
MMD~A
TKT
A~S
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
1. NRG - Hvad kan jeg sige? Jeg tror på dem :p
2. ~F~ - Mange medlemmer er ikke nødvendigvis dårligt, med mindre de ikke kan arbejde sammen og en stor del af dem allerede ser ud til at kede sig så meget at de ikke gider logge på hver dag :rolleyes:
3. K.K. - De har mange allierede og en del gode spillere, men jeg er ikke sikker på det er de rigtigt allierede og de får det bedste ud af deres medlemmer :(
4. E.T. - Få men stærke spillere med høj aktivitet, jeg tror først lige de er gået i gang :p
5. PPW1 - Man skal ikke undervurdere erfaring, men virker som om en hel del af dem bruger mere tid på V1 end på V4 ;)
6. ~NS~ - Stædige asner og spillere der ikke er bange for lidt modstand, jeg tror de bliver i top-10 :)
7. 6 1/2 - Pirater :D. At de på trods af voldsom modgang stadig eksistere siger en del om deres sammenhold. Jeg vil være ked af at ikke havde dem med, Årup er og bliver piraten over alle ;), men er ikke sikker på de overlever hvis ikke de snart får vendt skuden :(
8. VOG - Mange små medlemmer, men de er van til at havde mange fjender og er ikke nærig med opbakning til hinanden ;)
9. Titans - Lidt et sammenskuds gilde, jeg har ikke nogen mening om dem endnu.
10. ~PB~ - Play Bunnies :p. Klart det bedste fra MMD der er samlet og de forsøger..der har faktisk været lidt modstand fra dem og med lidt held og arbejde kan de måske holde stand :D

Jeg giiiider ikke kommentere resten :D:D
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Ej hvor du kedelige...nu jeg skuffet over dig :(

Prøv bare at skriv FF: Barbaradlerne, de holder ikke længe, så jeg næsten tilfreds :p

Skuffer jeg dig?? :(
Det kan jeg ikke bære :eek:

12. FF - De har valgt en anden fremgangsmåde end jeg personligt ville vælge..den kedelige :p. Men deres medlemmer er aktive og deres leder svær at ignorere, jeg tvivler på de bare sådan forsvinder :D

Glad Flyverskjul?? ;)
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Skuffer jeg dig?? :(
Det kan jeg ikke bære :eek:

12. FF - De har valgt en anden fremgangsmåde end jeg personligt ville vælge..den kedelige :p. Men deres medlemmer er aktive og deres leder svær at ignorere, jeg tvivler på de bare sådan forsvinder :D

Glad Flyverskjul?? ;)

Nu du for sød, Flyver bliver helt rørt om hjertet :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hmm..LIDT modstand er da vidst en lille underdrivelse, da i jo har mistet omkring 10 cleanere og én 5 adler på en by, de sidste par dage, hvilket har resulteret i at Wildere har måtte bøje sig en smule.. :rolleyes:

Men ellers tak for de pæne ord perse ;)
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
NRG En samling af rigtig gode spillere, kan holde hele vejen hvis de ikke begår samme fejl som ~KP~
~F~ For mange medlemmer i forhold til hvad de laver
K.K. Gode erfarne spillere, de kan nå langt hvis de fortsætter med det de har gang i
E.T. Ny omgang ~KP~, men de kan nok holde sig i noget mere tid end pingvinerne gjorde
PPW1 Hmmm....der har været stille hos dem? Stilhed før stormen?
~NS~ En samling af gode spillere også, man ser ikke meget til dem. Men mon ikke at de bare venter på det rigtige tidspunkt?
6 1/2 Gode gamle 6 1/2, de skal bare få nogle flere sejre på bordet
VOG For mange små, men mon ikke at de kan holde skansen
FF En stamme hvor barbar byerne kommer i første række eller holder de bare tropperne klar til det store?
ADLEN En stamme der ikke overlever hvis presset fra E.T. bibeholdes
BB En stamme der vil noget, Missern har vist sit værd i V3 så mon ikke at han fortsætter med det i V4?
 
Senest redigeret:

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Hvad er der med dig og luffegæs?? :eek:

Men nu du igen nævner de der fugle der ikke kan flyve..hvad var det så får nogle fejl du mener de begik der var grunden til de ikke holdt? :p
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Nu du for sød, Flyver bliver helt rørt om hjertet :)

Ja, ALT for sød!! :D
Men noget for noget Flyver, jeg har givet dig det du ville havde, nu må du give mig noget jeg vil havde :p

Kom ud af dit skjul Flyver..giv os din mening, lav en liste..er der noget jeg altid har kunne regne med fra dig, så var det interessante udtalelser :D
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
~NS~:
man hørte ikke så meget til dem i starten og lignede en hygge stamme men er begyndt at komme frem men hvis man kigger på stats for de intet modstand så måske de går under for pres senere i spillet?

hehe vi for modstand :D, og vi giver igen med alt hvad vi har, det er derfor vi er kommet så langt :D
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Flyverskjul?? Er du ok??? :confused:
Jeg bliver jo helt nervøs når du ikke siger noget så længe..ligner dig da ikke at mangle ord ;):D
 
Top