Hvem Holder ??? (Ingen Propaganda)

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Hey..

Det var egenligt en sjov tråd den her, har ikke selv nogen comments men meget interessant, hvordan man kan se hvem der kender de forskellige stammer/spiller fra de forskellige verdener,, KK/F/FF som er en samlling af spillere som nu er ved at vinde V3, .. NRG er en mange gamle AA spillere fra V3, som vi alle husker var nogen hårde bananer.. :O) dem skal det nok gå godt..


kender ikke resten.. men en bliver sjovt at følge V4 de næste par måneder,, der er mange der har prognosen forkert kan jeg se. ;O)..

God vind til jer alle.

Mvh.
Kong Brix

:D lyder godt I er ved at vinde V3, men skyldes det ikke, at flere af de rigtig seje spillere er væk fra den verden :D

Men Kong Brix jeg vil da naturligvis ønske jer det godt derinde ;)
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
tror ikke at du ved hvad du snakker om :D

RS. masserekruterede i stor mængder, jeg har mindst 6 venner der har fået en inventation af dem i starten af spillet.


af de så lægger 2 eller 3 stammer sammen er lige meget da de i starten masserekruterede.

Naturligvis ved jeg hvad jeg taler om. Ellers sagde jeg ikke noget her :)

Ingen spillere blev mass rekruteret til RS. Det kan jeg garantere dig. Om der blev lavet mass rekruitment i de 2 stammer RS lavede merge med skal jeg ikke kunne udtale mig om, men det foregik ikke i RS.

Så måske du skulle undersøge tingene nærmere endnu en gang inden du svarer på dette indlæg.
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
:D lyder godt I er ved at vinde V3, men skyldes det ikke, at flere af de rigtig seje spillere er væk fra den verden :D

Men Kong Brix jeg vil da naturligvis ønske jer det godt derinde ;)

jo flere at de stor spiller stoppede og EAT(NS6~R) overtog en hel del af deres forladte byer.
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Naturligvis ved jeg hvad jeg taler om. Ellers sagde jeg ikke noget her :)

Ingen spillere blev mass rekruteret til RS. Det kan jeg garantere dig. Om der blev lavet mass rekruitment i de 2 stammer RS lavede merge med skal jeg ikke kunne udtale mig om, men det foregik ikke i RS.

Så måske du skulle undersøge tingene nærmere endnu en gang inden du svarer på dette indlæg.

Jeg har ikke undersøgt sagen så nøje - men jeg har da lagt mærke til at mange af RS's gamle medlemmer stadig ligger med under 3000p og nogen af de lidt mere aktive medlemmer er blevet fjernet fra kortet fordi de kun lige var så aktive at de ikke blev beskyttet af spilreglerne. Det er nok det der giver anledning til at man opfatter RS som en stamme der tog alt ind.:)
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg har ikke undersøgt sagen så nøje - men jeg har da lagt mærke til at mange af RS's gamle medlemmer stadig ligger med under 3000p og nogen af de lidt mere aktive medlemmer er blevet fjernet fra kortet fordi de kun lige var så aktive at de ikke blev beskyttet af spilreglerne. Det er nok det der giver anledning til at man opfatter RS som en stamme der tog alt ind.:)

Du bliver ved med at forsøge at give RS det stempel at de ukritisk optager alt som flere andre stammer i dette game...

Da jeg ikke gider spilde min tid med at diskutere dette emne med en spiller der ikke har skyggen af indblik i hvad der er foregået vil jeg for sidste gang oplyse, at RS på intet tidspunkt masserekruterede medlemmer. Det var der ingen grund til.

At flere tidligere medlemmer ikke ligger hørt eller er blevet adlet skyldes nok præsis deres aktivitets niveau ikke er højt nok til de kunne være emner i NRG, hvilket jo er årsagen til NRG blev lavet.

Hvis man vil være på topniveau, så må man være online. Er man ikke det så ender man som føde.

Opaw du bør naturligvis sætte dig ned og gennemanalysere tingene inden du en anden gang fremfører en gang nonsens som det du bliver ved med at komme med her.

Hvis det var tilladt at nævne navne her på forum, så kunne jeg sagtens begynde at liste farme som er optaget af flere top20 stammer. Her er E.T. og NRG (samt det tidligere RS) totalt undtaget, da ingen af nævnte stammer vil have andet med en farm at gøre, end at fortsætte farmingen.

Emnet er uddebateret for mit vedkommende, da jeg, som sagt før, er ganske klar over hvad der er foregået og du intet ved, men konstant bliver ved med at gætte ud i det blå.
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg udtaler mig ikke om hvorvidt RS masserekrutterede men om hvorfor folk opfatter RS som en stamme der masserekrutterede - og det var ikke nonsens - som du selv siger: så er der mange af RSes gamle medlemmer der ikke har været særligt aktive.
 

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
arne got a point.. :)

Men nu burde den sag også være færdig. Så kan resten holdes til PM! :)
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Bare rolig, er her endnu... der kan bare ikke blive tid til det hele ;)

Stadig ikke tid til mig? :(
Jeg er begyndt at tro jeg ikke er en prioritet..faktisk at du er HELT ligeglad med mig..lidt sårende faktisk :p. En lille liste kan flyver ikke engang komme ud af sit skjul for at lave?? :eek:
 

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hmmm... jeg gætter på at det er fordi der er nogle der roder begreber sammen. En massrecruitstamme er en stamme der recruterer sig til et stort antal. Disse er næsten altid dømt til at dø ud. En hugstamme er en stamme der krammer sig til at blive stor. Det være ved at merge, over dimensioneret premade, men kan også være en stamme der masserekruterer.

Problemet ved store stammer er bare at der er mange der er/bliver inaktive pga at der ikke er noget til dem at lave, fordi de kan gemme sig i mængden osv. Det gør at de aktive tit bliver træt af at være der og skaber deres egne små stammer (som i eksemblet NRG) Mange af de resterende kommer sjældent i gang igen og bliver derfor til føde, som der så smukt blev sagt.

V4 er efterhånden blevet et fint eksembel på at det er de små stammer hvor de inaktive ikke kan gemme sig, som klarer sig bedst :rolleyes: :eek: :cool: :D ;) :p :rolleyes:
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg har nu en anden forklaring på at stammer med mange medlemmer går i opløsning:

Hvis en stamme har for mange medlemmer, vil hvert medlem have egne stammemedlemmer til naboer, og derved har de ikke andet end barbarbyer at overtage. Overtager man barbarbyer koster det en mindre formue at bygge dem op, og når barbarbyerne forsvinder, har man heller ikke nogen byer at farme og hente råstoffer i - Med andre ord går spillerene i stå i deres udvikling. Den eneste løsning er derfor at forlade stammen for at angribe sine egne gamle stammekammerater.

Dette problem er større her på verden 4 end nogen af de andre verdener, fordi vi er så få. Her vil det nemt kunne lade sig gøre at samle størstedelen af verdenen i en stamme - men så vil den stamme også hurtigt sakke bag ud i forhold til de små stammer.

Det glæder mig derfor at v4 er blevet den verden som v2 skulle have været :)
 

missern

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg har nu en anden forklaring på at stammer med mange medlemmer går i opløsning:

Hvis en stamme har for mange medlemmer, vil hvert medlem have egne stammemedlemmer til naboer, og derved har de ikke andet end barbarbyer at overtage. Overtager man barbarbyer koster det en mindre formue at bygge dem op, og når barbarbyerne forsvinder, har man heller ikke nogen byer at farme og hente råstoffer i - Med andre ord går spillerene i stå i deres udvikling. Den eneste løsning er derfor at forlade stammen for at angribe sine egne gamle stammekammerater.

Dette problem er større her på verden 4 end nogen af de andre verdener, fordi vi er så få. Her vil det nemt kunne lade sig gøre at samle størstedelen af verdenen i en stamme - men så vil den stamme også hurtigt sakke bag ud i forhold til de små stammer.

Det glæder mig derfor at v4 er blevet den verden som v2 skulle have været :)


Jeg er helt enig.
Der er ufattelig få spillere i den her verden (indtil videre), og jeg ser gang på gang at de mellemstore spillere er spillere som er aktive nok, men som mest er gået efter barbar byer.
lidt ærgeligt, men det gør det bare bedre for os andre som tager spiller byer istedet :D

Tror også det er derfor der allerede kan være så stor forskel mellem dem der ligger i top 5 og dem der ligger under top 20.
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Tror ikke ~PB~ holder ret meget længere...det er vidst ved at være sidste løb for dem...

Diplomaten er hoppet ud og Lederen er stukket af :p
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Tror ikke ~PB~ holder ret meget længere...det er vidst ved at være sidste løb for dem...

Diplomaten er hoppet ud og Lederen er stukket af :p

Diplomaten stopper pga. for lidt tid :p Er ude meget af dagen hvilket Dekani også har opdaget når han prøver at få fat i mig ;)

Fik det jeg ville have og det er jeg tilfreds med hygge og en af dagens medaljer :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Tror ikke ~PB~ holder ret meget længere...det er vidst ved at være sidste løb for dem...

Diplomaten er hoppet ud og Lederen er stukket af :p

Jeg vidste bare der ikke gik længe før du sku ud med den nyeste info Inter :D

However, uden og lave støre påstyr vil jeg da smutte igen, sku bare se hvor længe der gik før Inter snakkede :p

God sommer til alle ;)
 

zzzz

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Også en god sommer til dig Dekani.... på en eller anden vis, er jeg sikker på du vil blive savnet her i spillet....
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Også en god sommer til dig Dekani.... på en eller anden vis, er jeg sikker på du vil blive savnet her i spillet....

Hehe..Vælger jeg at tage som en kompliment :D

Han er skyld i at jeg har mistet 6 adler pga. mærkelige planer :D Så vil 100% IKKE savne ham.

Hehe..Planen var god nok, men vi kan jo ikke alle time vores adlings angreb ligegodt :p
 
Senest redigeret:
Top