Hvem Holder ??? (Ingen Propaganda)

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
guuud timer i noget....ser godt nok ikke sådan ud....


men kan du have en god sommer....smiler

Hehehe......dem der timerede i ~PB~ var hovedsagligt mig ellers var det Dekani.

Og Dekani du ved godt hvad der gik galt i den sag, den anden sag var og er ikke min skyld :rolleyes: Hvem kunne vide at en ~F~'er allerede var i gang med den by :rolleyes: 3 adler ud af vinduet :rolleyes:
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Ja da og jeg har da også "timet" en hel speciel overraskelse til dig :D

Takker og ilm :)

lad nu være at blive skoldes ude i den danske sommer, det gør bare ondt (taler lige af erfaring i disse dage...lol)

venter stadig på din overraskelse så, men elsker overraskelser....smiler
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Har allerede sagt det en gang, men kommer til at savne dig Dekani..og husk du har lovet at sende et hey hvis du vender frygteligt tilbage til V4 :p

God sommer og vi snakkes på et eller andet tidspunkte ;)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Og Dekani du ved godt hvad der gik galt i den sag, den anden sag var og er ikke min skyld :rolleyes: Hvem kunne vide at en ~F~'er allerede var i gang med den by :rolleyes: 3 adler ud af vinduet :rolleyes:

Ja da, den "lackede" jo :rolleyes: eller var man lidt langsom med alderen :p
Ej pjat rigtigt nok, men nu har du jo også lært at bruge Opera, efter mig og Perse underviste dig og den anden var hendeligt uheld :D

Har allerede sagt det en gang, men kommer til at savne dig Dekani..og husk du har lovet at sende et hey hvis du vender frygteligt tilbage til V4 :p

God sommer og vi snakkes på et eller andet tidspunkte ;)

Takker igen Perse og lige over, altid dejligt at høre din posetive plapren :D
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Kan du også roligt gøre, ikke mange havde kørt din stil hele vejen igennem, og dem er der ikke så mange af her ;)

Tjaa, hvis man ska være bange for sin modstander har man valgt et forkert spil, så det var ikke så svært :D

Men du glemmer noget :eek: (Hele vejen igennem)
Du regner da ikke med jeg ikke kommer igen vel :rolleyes: se dig omkring efter en provo der nægter at finde sig i noget, så er det højst sansynligt mig der er tilbage med et nyt nick :D

BTW. var lige inde og tjecke stats, kan Joc ikke lig min hovedby eller tør han bare ikke ramme pulterne :D
I kan sige til ham der kun er omkring 4-500 + lygte, lod kun en smule stå resten blev spredt til højre og venstre ;)
 
Senest redigeret:

jc1957

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Skal som nok tage din hovedby også - men valgte lige at fjerne den support der står i hovedbyen fra dine omkringliggende byer.
De skal jo tages alle sammen så kan man jo lige så godt gøre det i den mest hensigtsmæssige rækkefølge :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Skal som nok tage din hovedby også - men valgte lige at fjerne den support der står i hovedbyen fra dine omkringliggende byer.
De skal jo tages alle sammen så kan man jo lige så godt gøre det i den mest hensigtsmæssige rækkefølge :)

Nåå det var godt :D
Sætter pris på dine navne har lidt mere indhold end R.I.P. Dekani :D haha
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
lidt sjovt at se nu hvor mange der fik ret eller uret.....

for der er godt nok sket meget i toppen siden....smiler

NRG nu nr. 2
~F~ nu nr. 3
K.K. nu nr. 5

E.T. VÆK
PPW1 VÆK
~NS~ nu nr. 4
6 1/2 VÆK
VOG nu nr. 6
~PB~ VÆK
Titans nu nr. 1
~F~SØ VÆK blev til ~f~I
FF nu nr. 7
LW VÆK
ADLEN VÆK
DIS VÆK
BT VÆK
6SN-ET VÆK
BB VÆK
GnR VÆK
LW-A VÆK
MMD VÆK
VVK VÆK
MMD~A VÆK
TKT VÆK
A~S VÆK
[/QUOTE]
 
Senest redigeret:
Top