Hvem kom først

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jo det kunne jeg :).. Men det er da meget godt gået.. Det lyder som om du har nakket en del fra ham og resten af DBD..
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Jo det kunne jeg :).. Men det er da meget godt gået.. Det lyder som om du har nakket en del fra ham og resten af DBD..

nej,det har alt hans support:D

men det skal lige siges og det tror jeg alex vil give mig ret i,at det er nok den sjoveste kamp lige nu på V6,det går lidt frem og tilbage må man sige.
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
nej,det har alt hans support:D

men det skal lige siges og det tror jeg alex vil give mig ret i,at det er nok den sjoveste kamp lige nu på V6,det går lidt frem og tilbage må man sige.

Har tjent 124.769 i MBA, så det er ikke kun deffen der gør det og såvidt jeg husker er i kun 1 gang stødt ind i support for alvor ^^ (Den morgen du fik den første by).. Udover det, så er det alt sammen mig ;) Har jo forberedt mig i lidt tid på det her :rolleyes:

Men ja vil klart give dig ret i at det er den sjoveste kamp pt. og vil nok også være det, det næste gode stykke tid :)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Lav da en propaganda tråd om krigen eller oplysningstråd eller noget helt tredje
Det andet er :eek:fftopic:
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Må da sige det kører frem af Asterix.. Hvem mon bliver den næste med 500k mbt ?..
Det bliver spændene at se..
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Første til 500K MBF, men det var vel lidt forventet :laugh:

@Miss - Pythonas er nået 500K i MBT ;)
 
Top