Hvem vinder??

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
36,358 landsbyer total

Rang Stamme Points Landsbyer
1 NS6~R 271,307,535 27,255
2 3V 38,364,417 3,767
3 NS6~B 18,851,402 1,884
4 TH 11,953,284 1,323
5 SoL 3,286,044 360


NS6~R - 27255 / 36358 X 100 = 74,96%
3V - 3767 / 36358 X 100 = 10,63%
NS6~B - 1884 / 36358 X 100 = 5,18%
TH - 1323 / 36358 X 100 = 3,63%
SoL - 360 / 36358 X 100 = 0,99%

74,96+10,63+5,18+3,63+0,99= 95,39%

resten af stammerne = 100 - 95,39 = 4,61%


Det at der ligger en IAP mellem NS6 og 3V har intet at skulle have sagt i denne sammenhæng da deres byer IKKE er talt med i NS6 dominans. 3V's 10,63% af kortet står de selv for.

Fact remains: NS6~R har 74,96%. Og inden alt for længe er resten af NS6~B også blevet indlemmet i NS6~R.

Men 74,96% burde ¤#¤%% også være nok til at få det End-Game skudt igang.
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg forstår godt hvis NS6 gerne ville have serveren lukket og få deres hyldest for en flot sejr :)

Men er det så slemt at skulle kæmpe indbyrdes??

- Jeg ELSKER at udfordre dem jeg har spillet sammen med længe!! Meget mere end altid at spille mod folk jeg ikke kender, men det er måske kun mig? :)

Tag det nu ikke ilde op, for kan sagtens forstå jer hvis i bare vil have den lukket og bakker jer også op i det, hvis det er jeres valg :)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Ja kan godt se der ikke er meget tilbage. Det største probelm er at Inno ikke har en regel for hvornår de lukker en server. Men hvis de tal holder så tror jeg ikke der kan være længe igen. tror end ikke at der er nok nye der starter op i V3 til at der kommer flere nye byer end i tager :p
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Kan i høre tavsheden?



Er satme træt af der ikke kan komme en udmelding fra tw-teamet. Rykker tw-teamet tyskerne i nosserne for at få en afklaring på det eller hva? I dont think so.


(Ja nu får jeg en advarsel og en spærring for dårligt sprogbrug, men jeg er ****ing ligeglad, for det viser jo bare at de går mere op i at slette indlæg fra brugerne end at få spillet til at køre.)
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Innogames Kan da ikke lave End Game på en verden mere i Dk.. Det jo dårligt for business. :rolleyes:

InnoGames har alligevel over 50 million spillere på deres forskellige spil...Så skidt om nogen få er utilfreds...
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Jeg har allerede sagt det før, men jeg er åbenbart nødt til at nævne det igen. End-game er i testfasen og stadig ikke sikkert at ville komme på andre Verdener!

Ja, jeg siger næsten dagligt hvad der sker med V3, men har stadig ikke fået grønt lys til noget som helst. I sidste ende er det hverken mig eller dig som skal bestemme hvad de gør med deres produkt, og hvis du vil pege fingre ad nogen haps, så peg dem af dig selv for ikke at sætte gang i noget spil på V3 igen.
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Jeg har allerede sagt det før, men jeg er åbenbart nødt til at nævne det igen. End-game er i testfasen og stadig ikke sikkert at ville komme på andre Verdener!

Ja, jeg siger næsten dagligt hvad der sker med V3, men har stadig ikke fået grønt lys til noget som helst. I sidste ende er det hverken mig eller dig som skal bestemme hvad de gør med deres produkt, og hvis du vil pege fingre ad nogen haps, så peg dem af dig selv for ikke at sætte gang i noget spil på V3 igen.

Sidder du nu og siger jeg skal melde mig ud af min stamme og angribe mine stammemedlemmer bare for at få lidt modstand? For hvis det er tilfældet, så skal spillet sku omdøbes til wars, og stammefunktionen fjernes.

Og at Innogames ikke har styr på slutfasen er jo dybt uproffesionelt, når de har været igang så længe som de nu har været.

Det eneste de arbejder på er at få folk til at spytte penge i kassen længst muligt... Det er jo dybt useriøst. Jeg vil gerne have samtlige af mine penge tilbage, for jeg har åbenbart købt et ufærdigt produkt!!!
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Ironisk er i her endnu :p

Men jeg har vidst sagt før at det der ikke er en klar regel for hvornår en verden er vundet er både spillets styrke og svaghed...
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Sidder du nu og siger jeg skal melde mig ud af min stamme og angribe mine stammemedlemmer bare for at få lidt modstand? For hvis det er tilfældet, så skal spillet sku omdøbes til wars, og stammefunktionen fjernes.

Og at Innogames ikke har styr på slutfasen er jo dybt uproffesionelt, når de har været igang så længe som de nu har været.

Det eneste de arbejder på er at få folk til at spytte penge i kassen længst muligt... Det er jo dybt useriøst. Jeg vil gerne have samtlige af mine penge tilbage, for jeg har åbenbart købt et ufærdigt produkt!!!

Jeg sidder og siger, at det er dybt frustrende du sidder og bider af TW Teamet, og slynger en påstand ud som ikke engang er sand, når vi i første omgang er dem, som har sat hele det her End-Game i gang hos Innogames, og stadig presser på for at få regler til en god afslutning af en Verden. Ud over at presse på for en løsning til Verden 3.

At du så ikke vil bryde ud af stammen og evt. tage andre med til at starte en ny stamme for at få lidt mere action igen, betyder jo bare at Verdenen bliver stående som den gør, og når jeg ikke får grønt lys, er der faktisk ikke meget andet der kan gøres.
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Jeg sidder og siger, at det er dybt frustrende du sidder og bider af TW Teamet, og slynger en påstand ud som ikke engang er sand, når vi i første omgang er dem, som har sat hele det her End-Game i gang hos Innogames, og stadig presser på for at få regler til en god afslutning af en Verden. Ud over at presse på for en løsning til Verden 3.

At du så ikke vil bryde ud af stammen og evt. tage andre med til at starte en ny stamme for at få lidt mere action igen, betyder jo bare at Verdenen bliver stående som den gør, og når jeg ikke får grønt lys, er der faktisk ikke meget andet der kan gøres.


Vil stadig gerne have pengene tilbage når produktet der er blevet betalt til i over 1½ år ikke er komplet.

Det kan sku godt ske at det er jer der presser innogames til at finde en brugbar måde at afslutte serveren, men det burde bare ikke være nødvendigt, at de lancerer et spil som ingen ende vil tage er jo ikke jeres skyld. Men nu taler jeg ikke tysk, så nu ryger mine frustrationer ud over jer i teamet og det må i bare tage med som en del af jobbet.

Det at du foreslår at vi bare kan lave en udbryder stamme er jo helt hen i vejret, hvor ligger vores loyalitet så? Vi er sku ikke kommet til 75-80% af serverens byer ved at bryde vores aftaler og stikke hinanden i ryggen. Vi er kommet dertil igennem hårdt arbejde og TEAM work, og det får du sku ikke nogen af os til at smide på gulvet bare fordi innogames ikke kan snøvle sig sammen til at finde en løsning. Vi startede sammen og vi slutter sammen.

NS6 blev grundlagt af de gamle stammer: EAT, DGV og AUC. tilbage i marts 2010, men før det har de 3 stammer samarbejdet siden 1 maj 2009. De 1½ år har bygget mange venskaber, og vi agter såsandelig at beholde de venskaber.



Men når innogames ikke kan nosse sig sammen, så tager vi fanme bare 100% af byerne og så må vi se hvad de så siger. Men det bliver fåcking kedeligt uden modstand og det kommer til at tage et par mdr mere end beregnet fordi der ikke kommer "end-game" rabat på mønterne.

Én ting er dog sikkert for mit vedkommende. Jeg bliver på verden 3 til den er afsluttet, for at støtte mine allymates, men jeg starter IKKE op på en ny verden.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg har aldrig forstået de såkaldte loyalitets problemer der er i spillet. Jeg mener helt ærligt come on! Jeg tæver squ da også mine venner i starcraft eller company of heroes eller ludo eller risk eller hvad ****** jeg ellers får tiden til at gå med. der er for mig at se ikke den store forskel.

Når det er sagt så når reglerne er sat til at den stamme med maks 50 medlemmer der erobrer verdenen er vinderen så giver det ikke meget mening at kæmpe videre når der ikke rigtig sker mere (lidt sker der dog, men...) Problemet er at de verdener som inno har afsluttet har været en vurderings sag fra gang til gang, og der er derfor ikke et klart regelsæt for at lukke en verden. Det er enormt frustrende for de der gerne vil have et mål der ikke hedder 100% eller ingenting. De sidste par tusind byer vliver jo ikke ligefrem udfordrende
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Vil stadig gerne have pengene tilbage når produktet der er blevet betalt til i over 1½ år ikke er komplet.

Det kan sku godt ske at det er jer der presser innogames til at finde en brugbar måde at afslutte serveren, men det burde bare ikke være nødvendigt, at de lancerer et spil som ingen ende vil tage er jo ikke jeres skyld. Men nu taler jeg ikke tysk, så nu ryger mine frustrationer ud over jer i teamet og det må i bare tage med som en del af jobbet.

Det at du foreslår at vi bare kan lave en udbryder stamme er jo helt hen i vejret, hvor ligger vores loyalitet så? Vi er sku ikke kommet til 75-80% af serverens byer ved at bryde vores aftaler og stikke hinanden i ryggen. Vi er kommet dertil igennem hårdt arbejde og TEAM work, og det får du sku ikke nogen af os til at smide på gulvet bare fordi innogames ikke kan snøvle sig sammen til at finde en løsning. Vi startede sammen og vi slutter sammen.

NS6 blev grundlagt af de gamle stammer: EAT, DGV og AUC. tilbage i marts 2010, men før det har de 3 stammer samarbejdet siden 1 maj 2009. De 1½ år har bygget mange venskaber, og vi agter såsandelig at beholde de venskaber.


Men når innogames ikke kan nosse sig sammen, så tager vi fanme bare 100% af byerne og så må vi se hvad de så siger. Men det bliver fåcking kedeligt uden modstand og det kommer til at tage et par mdr mere end beregnet fordi der ikke kommer "end-game" rabat på mønterne.

Én ting er dog sikkert for mit vedkommende. Jeg bliver på verden 3 til den er afsluttet, for at støtte mine allymates, men jeg starter IKKE op på en ny verden.

Jeg forstår godt din vrede over alt det her, og selvfølgelig tager vi jeres frustrationer og irritation på os som en del af jobbet. ;) Jeg forsøger så bare at forklare, at vi stadig kæmper for jer selvom der ikke kommer en daglig update med "Heller ikke i dag gutter og gutinder...". Det er stadig nyt for Innogames overhovedet at have noget med slutning i Tribal Wars, og der er væsentlig forskel på om det er et marked som vores, hvor en Verden synes vundet efter kun 1-1½ år, eller en kæmpe Verden der sagtens stadig kan køre efter 5 år. Sjovt nok var det første jeg hørte, da jeg foreslog en genstart af serverne, at det er en del af Tribal Wars charme, at Verdenerne aldrig ender. Og som Skolehaven siger, så er det faktisk stadig en vurderingssag mht. hvilke Verdener der skal stoppes eller andet.

Jeg har nu heller aldrig sagt at i skulle stikke hinanden i ryggen, men evt. aftale at i bryder op og laver egne stammer for at få lidt spil igen, men jeg synes faktisk i skulle prøve og tage 100% og så se hvad Innogames siger. For det vil jeg mægtigt gerne også se. ;)

Men jeg fortsætter med at presse på, og vil gøre det indtil vi får vores regler og retningslinjer for en Verdens slutning, og jeg bliver også stadig ved med at fortælle om jeres forhold på Verden 3.
 

tizac

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Nu er jeg en af de få ledere der lavede de aftaler, der grundlangde det der idag er Ns6

Men jeg an sagtens huske hvad vi aftalte og hvor vi stod.

Harry, Tophat, Life4ballance og jeg selv indgik et sæt aftaler som hvis vi alle levede after dem fulgtes vi til den bitre ende sammen.. DVS ingen krig indbyrdet.

På daværende tidspunkt var AUC den store stamme på en 10 plads på serveren. KP, DDH, AA, VVK mfl, var langt større stammer, som vi alle skulle forbi, inden det var hvor vi er idag. Men for mig er en aftale en aftale, og den holder hjem. Måske er det ikke normalt i dette spil at man er mand for sit ord, men så er jeg stolt af at være sjælden.

Siden slog vi det sammen til Ns6, m wings, og mander stadig ned. så Innogames må til at komme med en løsning, eller mister de nok på sigt mange kunder, for det her er lidt trivielt.

Men no offence på dig storm, stoler på du er vores tillids mand her.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Der vil jeg gerne være uenig med dig Tizac. 50-60 medlemmer kan ikke siges at være mange kunder i den store sammenhæng. Tvivler på i er mange flere end det...

At være speciel er tit fedt og jeg må sige at alle store stammer holder deres aftaler ellers ville de blive taget ud før eller siden fordi ingen stoler på dem. Derfor er de fleste andre aftaler enten tidsbaserede eller begivenheds baserede (en anden stammes opløsning fx) Når den aftalte premise er fuldført så tager man op til genovervejelse om det er en aftale der skal fortsætte eller den er mere fordelagtig for den ene stamme end den anden. Hvilket naturligvis kan føre til en "venskabelig" krig. Forstået på den måde at begge parter har holdt deres aftaler og der er en slags gensidig forståelse af at den ene (eller begge) mener det nu er tid til finalen.

Hvad jeg ikke forstår ved jeres harme over inno er at der ved ALLE deres spil intet står om endgame. Dvs i princippet så findes der ikke en slutning, men du vælger hvor langt du vil være med. Det afspejler lidt virkeligheden hvilket er det jeg godt kan lide ved deres spil. Lidt som at blive ansat et sted kæmpe for at nå nogle mål og derefter sige jeg må videre når de er nået. Eller blive smidt ud fordi man er blevet fundet for let :p

Kort fortalt så kender jeg ingen inno games der har et endgame. Det er charmen ved disse spil. Ligesom det er charmen ved selve livet. Jo før man forstår det jo før vil man værdsætte det arbejde der er gjort. Hvis man vil spille noget med klare mål som man ingen indflydelse har på så spiller man det forkerte.
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
skole, nu ved vi jo alle godt at du ikke er en spiller der holder i længden... du quitter når du har nået dine mål... Sådan er vi ikke, vi kører noget til enden og afslutter det. Det har du sikkert også overvejetat gøre på et tidspunkt... indtil du fandt ud af at det var biiping kedeligt når der ingen modstand var.

At innogames mister 50-60 spillere på verdensplan rager dem en høstblomst, det er jeg klar over, men de dansker servere kommer til at kunne mærke det.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Min pointe er blot at det er et spil uden slutning. Jeg kan spille startspillet eller droppe ind på en konto der er bygget op. Har gjort begge dele. Og du har ret jeg gider ikke spilde tiden på et spil der keder mig. Det er der ingen tilfredsstillelse i. At du/i gerne vil vinde et spil uden slutning det tager jeg sku hatten af for. Ingen bs. Men hvis det i søger er et spil med en reel slutning, så er i ikke med i den primær gruppe inno henvender sig til. Og i er uanset hvad de ender med at gøre ved V3 ikke nogen der vil blive ved med at vende tilbage til dette spil, men i vil søge spil der har en eller anden form for endgame.

Gør de danske servere det??? de kan ikke blive ret meget hårdere ramt end de er nu uden at de lukker dem og det ved både du og jeg. Mange danske spillere spiller derfor allerede på norske, svenske eller andre internationale servere. Jeg tror desværre ikke at vi har noget som helst vi kan true inno med som vil røre dem. Ganske enkelt fordi de danske servere betyder alt for lidt for deres omsætning. FFS jeg har et lille eksperiment kørende på V5 nu jeg alligevel laver milestones for dem og jeg gætter på at jeg er i top 50 inden for en uge til 2 uden at have betalt en eneste krone til plus! Og så gør jeg mig end ikke umage tit og ofte ser jeg ikke kontoen andet en en til 2 gange om dagen for at sætte bygninger og tropper i gang. Så når jeg kigger på det hele, så er der bare ikke nok betalende spillere på de danske servere til at inno bekymrer sig. Det var jeg ærgelig over at måtte indrømme da jeg fandt ud af det. Et eller andet sted er jeg vel det stadig. Jeg har også forsøgt at råbe dem op i nogen henseender men de er som historien om de 3 aber. :(
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Skole, jeg er f.eks kun på v3, og ved der er flere der kun er der. HVIS inno kunne snøvle sig sammen til at lave noget endgame, så vi rent faktisk kunne få afsluttet noget inden vi gik igang med noget nyt, så var der MÅSKE en chance for at mig og nogen af de andre betalende spillere måske gad at starte op på en af de nye verdner. Personligt har jeg den holdning at jeg kun betaler til én verden af gangen, for vil ikke spilde penge på 2 ting som kun bliver gjort halvt. Its all or nothing.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Præcis... For dem er det det samme antal kroner der løber i akssen om du spiller V3 eller V5. Hvilket gør at der ikke er noget for dem at komme efter.
(spiller heller ikke på mere end en server, når det skal gøres skal det gøres 100%) :)
 
Top