Hvem vinder??

gt nielsen

I træning
Reaktionsscore
0
Hvis jeg har misforstået noget, så må man have mig undskyldt
men jeg forstår ikke at man kan sende verden 1 i slut spil men ikke os på verden 3... det giver ingen mening

og hvis som jeg læser det på verden 1 så er der stemt om deres slut spil????

http://forum.tribalwars.dk/showthread.php?p=18130#post18130
Undersøgelsen blev færdig i torsdags d. 19/08-2010, og vi endte med et stort flertal for Slutspillet. Der er derfor også blevet givet grønt lys fra Innogames til at sætte det i værk. Jeg skal derfor igen oplyse, hvad det hele går ud på, så der forhåbenligt ikke opstår forvirring

Så kan vi vel også bare stemme og få grønt lys... eller har verden 3 ikke indtjent nok penge på de forskellige +konti endnu?

Et lidt surt opstød herfra... men ta' det nu ikke personligt - er bare pænt irriteret over mangle på oplysninger
/GT
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Et lidt surt opstød herfra... men ta' det nu ikke personligt - er bare pænt irriteret over mangle på oplysninger[/GT

Men der er jo faktisk ikke mangel på oplysninger.

Det her er sidste gang jeg nævner det:

End-game er i testfasen og stadig ikke sikkert at ville komme på andre Verdener!

Det er stadig nyt for Innogames overhovedet at have noget med slutning i Tribal Wars, og der er væsentlig forskel på om det er et marked som vores, hvor en Verden synes vundet efter kun 1-1½ år, eller en kæmpe Verden der sagtens stadig kan køre efter 5 år. Sjovt nok var det første jeg hørte, da jeg foreslog en genstart af serverne, at det er en del af Tribal Wars charme, at Verdenerne aldrig ender. Og som Skolehaven siger, så er det faktisk stadig en vurderingssag mht. hvilke Verdener der skal stoppes eller andet.
 

gt nielsen

I træning
Reaktionsscore
0
Jamen så er jeg da glad for du lige gad nævne det en sidste gang

Faktum ændre sig bare ikke....
Der vil hele tiden blive færre spillere på sådan en verden og så kan Inno jo selv gætte sig til hvornår den ikke kan betale sig at køre videre

Personligt giver jeg Inno en måned til at komme med en løsning, kommer det ikke er jeg smuttet, for jeg har ikke tænk mig at spille til der kun er een spiller tilbage... det hedder jo "Tribal Wars" og ikke "Every-man-for-him-self wars"
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
er enig med NS6 spillerne om det her for det går ikke at de har kæmpet i over 1 år også må de ikke afgøre serveren selvom v3 kan afgøres hurtiger end v1 og kan afgøres på mindre ned 2 måneder.


og i NS6 spiller skal lige tage det med ro for storm og co har ikke noget med det her at gør for de prøver at hjælp os med at finde et end til denne her server så vi skal støtte om det fordi de gider at bruge deres tid på at hjælpe os.


ps. ved godt at i ikke mener at det er storm og co der er noget galt med men den måde i siger det på så giver i ligesom skylden til alle som er en del af den her spil.


pss. jeg tager hatten af for NS6's samme spil i V3 og håber det bedste for jer :D
 

gt nielsen

I træning
Reaktionsscore
0
ps. ved godt at i ikke mener at det er storm og co der er noget galt med men den måde i siger det på så giver i ligesom skylden til alle som er en del af den her spil.

Ingen mener det er storm eller andre på det danske tw teams skyld, men vi kan ikke skrive "det er ikke din/jeres skyld" i alle indlæg.... samtidig kan indlæg komme til at virke sådan som du skriver, men tingene skal siges som de er og så må man vælge de briller man læser indlæggene med.

Skrev netop selv at det ikke var personligt

/GT
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
som sagt ved godt at det ikke er personligt men nogen af jer kan lyde som om i giver alt og alle skylden.


siger ikke at i gør det men det kan lyde som om.
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Side 1:
Tribes: NS6~R, NS6~B
Side 2:
Tribes: TH, SoL, sg, Ass., Tempel, VVK, D.D.K.

Timeframe: Sidste uge

Totale erobringer:

Side 1: 772
Side 2: 45
Difference: 727

chart


Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 212
Side 2: 1
Difference: 211

chart


Points værdi af totale erobringer:

Side 1: 6,969,771
Side 2: 327,871
Difference: 6,641,900

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 1,937,689
Side 2: 9,731
Difference: 1,927,958

chart
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Regner med vi går efter 100%, gør vi ikke...;)

Så har jeg hørt noget om vi nedlægger 50 plus kontier, jo ingen grund til at betale for at spille med fordele, når vi har hele kortet :rolleyes:
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Regner med vi går efter 100%, gør vi ikke...;)

Så har jeg hørt noget om vi nedlægger 50 plus kontier, jo ingen grund til at betale for at spille med fordele, når vi har hele kortet :rolleyes:

Der går ikke sååå forfærdeligt længe inden vi er der... der er jo snart flere BB'er end fjender...

kort131010.jpg
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
skyld?

hva mener du? :D

Bare fordi man fjerner farmen i alle de byer man nu sender cleanere mod, burde da ikke få folk til at slette deres konto :p


Ej men helt seriøst, hvor mange er der tilbage som rent faktisk har tropper at kæmpe med? altså udover ns6?

Det er jo dybt godnat at den server ikke bliver lukket... suk
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
enig men som du jo siger i smadre farmene og tager vores mænd så hvad kan vi stil op med????

jamen vil i have modstand så er der jo teknisk set kun en stamme ud over dem i er i krig med stadigvæk eksister.
og det er 3v.
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
enig men som du jo siger i smadre farmene og tager vores mænd så hvad kan vi stil op med????

jamen vil i have modstand så er der jo teknisk set kun en stamme ud over dem i er i krig med stadigvæk eksister.
og det er 3v.

Det er jo fordi adlerne er så *biiping* dyre... når vi ikke kan tage byerne fra jer, så smadrer vi dem da bare til ukendelighed.
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
arghhh okay.

så få en lille spiller med i jeres stamme og wupti så har i adler.
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Dette bliver mit aller sidste indlæg mht verden 3.

Jeg gider simpelthen ikke blive ved med at vise det samme og det samme. Tallene taler jo for sig selv.


Side 1:
Tribes: NS6~R, NS6~B
Side 2:
Tribes: TH, SoL, Tempel, sg, Ass., dsk, twt

Timeframe: Sidste uge

Totale erobringer:

Side 1: 640
Side 2: 37
Difference: 603

chart


Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 261
Side 2: 3
Difference: 258

chart


Points værdi af totale erobringer:

Side 1: 5,541,303
Side 2: 236,260
Difference: 5,305,043

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 2,301,972
Side 2: 13,867
Difference: 2,288,105

chart







Landsbyer Total: 36,522 landsbyer
NS6 landsbyer Total: 30681

i procent er det: 84,00%


Verdenskortet ser således ud:

kort221010.jpg



This is it from me.

Mvh. Gatetraveller/Haps
 

Kronborg

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
skyld?

hva mener du? :D

Bare fordi man fjerner farmen i alle de byer man nu sender cleanere mod, burde da ikke få folk til at slette deres konto :p


Ej men helt seriøst, hvor mange er der tilbage som rent faktisk har tropper at kæmpe med? altså udover ns6?

Det er jo dybt godnat at den server ikke bliver lukket... suk

Hey! - Jeg er faktisk igang med at bygge ;p - så jeg har da .. Hmm .. måske omkring 100.000 :) - Men bygger stadig .. så lige giv mig en pause ik' ? ;p :D
 
Top