Hvor mange spil....

Anti

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Hvor mange spil har inngame lavet?
Jeg kender de her spil The west (dansk)Grepolis (på tysk)
Men kender i andre?
 

Anti

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Har...

Har de ikke lavet flere?:confused::confused::confused:
Har de ikke lavet flere en The West og Grepolis ( og tribalwars)
Jeg trode at de havde lavet flere online spil. Hilsen Anti
 

Anti

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Tænkt...

Tænkt det nok:D
Turte bare ikke skrive det da jeg så i et andet indlæg at man ikke måtte tale om andre spil InnoGames ikke havde lavet. Vil jo ikke overtræde reglerne;) Hilsen Anti
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Man må ikke reklamere... Mener da ikke at skrive spillets navn er at reklamere.... Plus har set mange andre skrive det før og dem er der ikke sket npget med ;) Og har også skrevet det på andre tidspunkter uden der er sket mig noget ;)
 

Anti

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Okay..

Tak. Så behøver jeg ikke være bange for at blive slettet:D
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
InnoGames kører kun Tribal Wars, The West og Grepolis.

[EDIT]Andre må ikke nævnes her. Og vil blive slettet.

Rettet til af LiamAird.
Årsag: ingen grund til at skrive næsten det samme :)
 
Senest redigeret af en moderator:

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
InnoGames kører kun Tribal Wars, The West og Grepolis.

[EDIT]Andre må ikke nævnes her. Og vil blive slettet.

Rettet til af LiamAird.
Årsag: ingen grund til at skrive næsten det samme :)

hvad mener de så med denne regl:)

Reklamering
Emner og eller poster som kun bliver oprettet for at reklamere for andre websteder uden tilknytning til "TribalWars" er forbudt. Diskussioner som omhandler andre spil er tilladt.


så vidt jeg kan se i denne regl må man godt tale om andre slags spil eller misforstår jeg det der står. jeg forstår det som om man ikke må og så efter . står der man godt må tale om andre spil... synes den regl er mærkelig

den siger man ikke må skrive om andre spil og så siger den man godt må "skrive" om andre spil. altså efter mit hoved, hvis man diskutere om andre spil vil jeg mene det er det samme som at reklamere..
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
hvad mener de så med denne regl:)

Reklamering
Emner og eller poster som kun bliver oprettet for at reklamere for andre websteder uden tilknytning til "TribalWars" er forbudt. Diskussioner som omhandler andre spil er tilladt.


så vidt jeg kan se i denne regl må man godt tale om andre slags spil eller misforstår jeg det der står. jeg forstår det som om man ikke må og så efter . står der man godt må tale om andre spil... synes den regl er mærkelig

den siger man ikke må skrive om andre spil og så siger den man godt må "skrive" om andre spil. altså efter mit hoved, hvis man diskutere om andre spil vil jeg mene det er det samme som at reklamere..

Dette er en offTopic tråd, så noget underligt der er censur for andre spil her, men .... hvem bekymrer sig i det i sidste ende. Vi ved jo alle hvad vi taler om alligevel ;)
 
Top