Hvor var skolehaven?

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Tjae nu er det snart en uge siden jeg holdt helt på min konto her på V6. Jeg ved der er mange der har undret sig over hvor jeg sad. Nogle få har været heldige nok til at gætte det og få det bekræftet. Andre har blot gættet det. Atter andre har været helt væk i deres gæt :huh:

Den største sviner der kom var da Miss så blasfemisk udtalte at det tog mig 2 dage at tage 3 byer :mad: :mad:

NO - Oslo (491|500) K54 3,322 Sjakalen [MBA-H] Suspekt [NMF] 2011-01-19 07:15:39
NO - Fredrikstad (495|503) K54 2,733 Winestra [MBA-H] Suspekt [NMF] 2011-01-19 19:10:03
NO - Tønsberg (491|503) K54 3,055 joc1957 [MBA-H] Suspekt [NMF] 2011-01-20 07:02:36

ligner det her 2 dage? Så vidt jeg kan tælle giver det 23 timer 13 minutter og 3 sekunder :p

Takker ærbødigst for denne omgang gæve krigere :tw_sword:
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Har heller ikke været der overhovedet siden fredag aften :D mandag for 2½ uge siden havde jeg ikke længere tid til at spille... Ret sjovt at se hvem der ville byde ind på kontoen ;) Af pålidelige personer :D
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Fik ikke kigget på stats :D. Synes også det tog 2 dage :D :D.. Men nu er det da blevet bekræftet .. Men det er da godt nok sindsygt at tage 3 store byer på 23 timer og så endda fra fjende stammen. Wow.
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Har Skolehaven tænkt sig og følge en verden til dørs på et tidspunkt?
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
et nederlag er jo en mulighed, er det derfor han skynder sig stoppe på de servere han starter på med samme grund, ikke nok tid?

os der har ham på skype kan jo se der ikke blir skåret ned på online tiden :p
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det lyder som om der er en som har spillet sammen med ham før var Kenned ? :D..
Skolehaven laver næsten ikke andet (skulle man tro)..
For han er nærmest på 24/7 :laugh::laugh::laugh:
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Nææ, det er meget begrænset hvad jeg har spillet sammen med skolehaven, er dog nysgerrig om han kan stå distancen på en server eller ej siden han altid stopper, måske peaker han bare i starten af en server eller er han lige så god midtvejs i spillet og late game?? :confused:
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Stopper ?
Synes da ikke jeg har set Skolehaven stoppe..
For ser at hans konto stadigvæk lever på verden 4 ?.
Så kan da ikke se hvor du vil hen med at han stopper ?
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
What ?
Hvorfor er der ingen som har sagt det til mig :laugh::laugh:..
Ej, hvem er kommet ind på den i stedet ?
Og hvad med verden 2 ? Der er Skolehaven også på :huh:
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Til behagelig info:
1. Jeg kommer næppe til at følge en server til dørs. Det varierer mit RL's tidskrav for meget til og har indtil nu haft svært ved at finde en acceptabel dual. Denne gang syntes jeg ikke selv jeg kunne bidrage med nok...
2. så burde du også vide at bare fordi min com er tændt så er det ikke nødvendigvis muligt at fange mig...
3. Det offentliggjorde jeg på V4's forum da jeg var hoppet af så gæt 3 gange om jeg syntes du følger godt med :p
4. Hvis du brugte stats ville du nok se at V2 kontoen har stået stille i meget lang tid. Den bruges kun til at chatte lidt fra med en god ven ;)
5. Hvis du med evner mener har tiden til det, så nej. Det andet har jeg aldrig testet, da jeg aldrig har været over 72 byer... Og nej heller ikke der var jeg ved at blive adlet ud :laugh:
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
5. Hvis du med evner mener har tiden til det, så nej. Det andet har jeg aldrig testet, da jeg aldrig har været over 72 byer... Og nej heller ikke der var jeg ved at blive adlet ud :laugh:

Mener du med overstående ?

Kigger ikke så meget på gamle forums :p..
Ved godt verden 2 kontoen har stået stille, men har bare set at den lever endnu :D.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Svar til tobias 2008 om det han kalder mine manglende evner :p
Ja og hvis den lever endnu uden at bruge andet end plads derinde, hvad tror du så der sker der?
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Synes da ikke det går godt Skolehaven..
Kun 72 (mindre). Troede du var længere om at spille på de forskellige verdener :D..
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Nope har en dårlig tendens til at være totalt uvidende om scripts. De fleste af dem er anyway for noobs i opstartsspillet :p Men om jeg havde tiden så kender jeg da nogen der kan lære mig om brugen af scripts ;)

Tjae 72 byer gav en top 10 placering på alle lister på den norske verden 4. til trods for at jeg blev næsten udraderet halvvejs i opstarten imod erobringen af den første by :p så helt skidt er det vel ikke :D
 
Top