hvordan bygger man en ny by??

nisse

Nybegynder
Reaktionsscore
0
hej er ny på tribal wars og vil gerne spørge hvordan man køber krigere :rolleyes:

Det gør du, når du har bygget en kaserne. Den kan du bygge når din hovedbygning er på trin 3. En stald kan du bygge når din hovedbygning er trin 10 - Din kaserne trin 5 og din smed trin 5. :)
 

GrannKoglen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
nogen bruger en defensiv by og angribe med til sidst. så man får super beskyttelse af byen når den er taget

bare kordinere det ordentligt med de andre angreb så de slår på det rigtige tidspunkt XD
 
Senest redigeret:

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
gammel topic igen. men ville bare lige høre om ens adelsmand mon kunne dø hvis man nu blev slagtet ved en overtagelse?
eller hvordan?

er igang med at spare op til den 1. guld mønt (hvilket tager ***** lang tid)
så bruger tiden imellem på at spørge og angribe barbar byer. Men skulle lige vide om man mon skal bygge flere med det samme eller hvordan ?
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Hvis du har en adelsmand i en by, fungerer han ligesom dine andre tropper.. Han er altså i stand til at dø hvis du bliver angrebet såvel som når du angriber ! Så hvis du mister byen hvor din adelsmand blev bygget, mister du også adelsmanden !

Coins derimod, eller mønter, kan ingen tage fra dig når du først har lavet den. Medmindre du starter forfra (;
 

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
ok tark :-D

lille ekstra spørgsmål. hvis man overtager en bonus by kan man så stadig gøre lige hvad man vil med den bygge / nedrive osv. eller er de lagt fast i deres udvikling ?
 
Senest redigeret:

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
@ Seek
Når du overtager en bonusby kan du sagtens bygge den som en normal by. En bonusby giver dig bare den fordel, at du får .. en bonus (; f.eks. er der byer som producerer 30% flere råstoffer ! Det gør blot, at i stedet for at modtage 2400 råstoffer, når bygningerne er fyldt udbygget, så modtager du 3120 råstoffer !
Men ellers fungerer de helt normalt ! Men pas på .. Der kan være rift/krig om dem (;

@ jonathan
Du kan sagtens overtage en barbarby, du skal bare være sikker på du har en adelsmand, hvilket kan blive bygget når du har Hovedbygning (20), Smed (20) og Markedsplads (10)
 

stonefox

I træning
Reaktionsscore
0
kan jeg kun uddanne 1 adelsmand i mit akademi, eller kan jeg blive ved med at fremstille adelsmænd, bare der er resurcer nok, og selv om Akademiet stadig er level 1 - eller hvordan foregår det.
 

The-Dwarf

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Du skal bruge pakker for hver adelsmand. 1 adel koster 1 pakke, næste koster 2 pakker, næste 3 osv.

Du kan kun lave en adelsmand hvert lvl for bygningen.


P.s. Bille du laver nogen merkelige smilier :p
 

The-Dwarf

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
I nogle verdnener er der akademier som er fra lvl 1-3. I et lvl 1 akademi kan du lave en adelsmand, i lvl 3 kan du lave 2 mere (3 i total.). Efter det maa du lave endy et akademi i en anden by. De akademier bruger pakker. Du bliver nod til at kobe 1 pakke for den forste adelsmand, 2 for den næste, 3 for den næste, o.s.v

I de verdner hvor der er kun lvl 1 akademier kan du lave ligesa mange adelsmand i et akademi og du har lyst til sa længe som farmen og monterne kan lade dig. 1 adelsmand koster 1 mont, den næste 2, den næste 3, o.s.v
 

stonefox

I træning
Reaktionsscore
0
hvad så hvis jeg i min by nr. 2 laver et akademi, kan jeg så i den bygge min adelsmand for 1 guld eller skal jeg stadig bruge 3 guld, som der står jeg skal i den by hvor jeg allerede har lavet min 1. adelsmand
 

lilholtfreak

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hej Hvilket tropper skal man satse på ?

Hej
Jeg er helt ny i dette spil og startede op da server 3 eller verden 3 startede i marts i år - jeg er ved at få min by rimelig op i lw på alle felter - men jeg blive ret tit angrebet og en monster stor nbo som smadre alle mine mænd så snart jeg får den lavet - han angriber mig altid med mellem 1700 og 2800 let kavaleri
Hvilket tropper skal jeg satse på at bygge op og hvor mange ?
Hvor mange spejder katapulter og rambukke anbefaler i
Hvor højt et level anbefaler i at alle bygninger og miner er i mindst ?
Har i ellers nogle gode råd til hvordan man vokser sig stor større størst i n fart - osv så hører jeg gerne herom
Knuzz Lilholtfreak :eek:
 

The-Dwarf

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Faa din stamme til at svare de sporgsmal og sende support.

Hvis de ikke hjælper dig mail me in-game
 
Top