Hvorfor smutter alle?

Status
Ikke åben for yderligere svar.

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
hahahahaahaha. Vil meget gerne bringe en smule humor ind i dette forum. Her er en lille post taget direkte fra travians forum idag.
Ka man genkende tonen, indholdet:)

citat:
Det kan da siges kort..det er ikke spillet den er gal med det er dem som spiller den er gal med.

At det overhovedet skulle komme til at jeg skulle gemme mig på pladen fordi der ville blive meldt krig imod folk som tog mig ind og at et par ømfindige ledere holdt hånden over et par løgnere i egne rækker og udnyttede situationen til fulde til at fjerne mig som ellers nok skal klare mig hvis jeg har ally i ryggen..det får ikke ligefrem flere spillere til pladen..

Hvis vi ikke har format når vi spiller så ryger moralen og når den ryger så skrider de helt gode spillere også. Tillader man løgn og slagtning på pladen er det nemt..så er der ingen der gider dkx andet end den samme håndfuld staunerede spillere.

Skal dkx overleve så skal der nogle flere folk til som vil kæmpe rent og kæmpe for hinanden og som ikke gider alt det der jabba jabba fnidder. Spioner er jeg sådan set ligeglad med fordi de jo ikke kun kan benyttes den ene vej..en god leder kan plante mange sjove tips hos en formodet spion og det kan der blive nogle fede slag udaf.
Citat slut:

Og så synger vi alle denne her: Vi er ikke som de andre, vi er noget for mig selv, osv

sjov besked :D
 
Senest redigeret:

MrAlbani

Nybegynder
Reaktionsscore
1
Jeg er ikke helt enig med at Rasta er det sorte får i det her.. Skylden ligger lige så meget i at folk ik tør rissikere at miste byer og tropper..

Der er mange som nyder at bygge op, lidt som i simcity. De ved det er et krigsspil men kan ikke lide risikoerne så de spiller safe.. Det fungere bare ikke i et spil som det her, i bund og grund handler det jo om at eje 90% af de spiller ejede byer ik?

Hvis man ikke gør noget ved overmagten, så vil man stå for tur på et eller andet tidspunk når der mangles byer..

Der er stammer nok med kvalitet til at lægge Rasta ned, det handler bare om at få dialogen frem mellem dem..
 

Prometheus

I træning
Reaktionsscore
2
Jeg er ikke helt enig med at Rasta er det sorte får i det her.. Skylden ligger lige så meget i at folk ik tør rissikere at miste byer og tropper..

Der er mange som nyder at bygge op, lidt som i simcity. De ved det er et krigsspil men kan ikke lide risikoerne så de spiller safe.. Det fungere bare ikke i et spil som det her, i bund og grund handler det jo om at eje 90% af de spiller ejede byer ik?

Hvis man ikke gør noget ved overmagten, så vil man stå for tur på et eller andet tidspunk når der mangles byer..

Der er stammer nok med kvalitet til at lægge Rasta ned, det handler bare om at få dialogen frem mellem dem..


uhmm........ du lyder rimlig sikker.. på det.. det handler jo os om placering osv.. vis alle de gode ligger modsat ende af verdenen.. så kan der går godt gå lidt tid
 

MrAlbani

Nybegynder
Reaktionsscore
1
uhmm........ du lyder rimlig sikker.. på det.. det handler jo os om placering osv.. vis alle de gode ligger modsat ende af verdenen.. så kan der går godt gå lidt tid

godt nok er jeg ny i TW, men alt kan vel koordineres.. siger ik det er en nem opgave men hvis der var nok der ville stå sammen om den opgave.
tænker at hvis 10-20 spillere eller mere koordinere angreb med fakes osv, så er det rimeligt svært at få deffet op for Rasta og de vil miste stand dag efter dag indtil de ik kunne mere..

Det er ikke en umulig opgave, kræver bare at der er nogen til at sætte det op med et par gode stradegier.. Det vil os være et enormt pres for Rasta at have indkommende angreb 24/7 på alle medlemmer, ik at vide hvor det næste angreb er osv.
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
det kræver jo selvfølgelig også selve den offensive styrke jo :p strategi vinder ikke alt i TW.. den vinder meget, men engang imellem skal man også have tallene med sig!
 

Prometheus

I træning
Reaktionsscore
2
godt nok er jeg ny i TW, men alt kan vel koordineres.. siger ik det er en nem opgave men hvis der var nok der ville stå sammen om den opgave.
tænker at hvis 10-20 spillere eller mere koordinere angreb med fakes osv, så er det rimeligt svært at få deffet op for Rasta og de vil miste stand dag efter dag indtil de ik kunne mere..

Det er ikke en umulig opgave, kræver bare at der er nogen til at sætte det op med et par gode stradegier.. Det vil os være et enormt pres for Rasta at have indkommende angreb 24/7 på alle medlemmer, ik at vide hvor det næste angreb er osv.

tror du skal sende over 1000 fakes på alle medlemmer hverdag før vi begynder at blive stresset.. :p også ville i ikke ha flere ram til jeres cleaners
 
Senest redigeret:

MrAlbani

Nybegynder
Reaktionsscore
1
tror du skal sende over 1000 fakes på alle medlemmer hverdag før vi begynder at blive stresset.. :p også ville i ikke ha flere ram til jeres cleaners

Intet er umuligt og det er det vigtigste resten af serveren skal vide.. Alle kan rystes så meget at de ik kan mere, det gælder også de største.. Ved det for har været på begge sider af hegnet.

Kan jo kun håbe der er nogen som vil sætte noget i værks så vi kan få bekræftet at det er svært at stresse jer :p
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Intet er umuligt og det er det vigtigste resten af serveren skal vide.. Alle kan rystes så meget at de ik kan mere, det gælder også de største.. Ved det for har været på begge sider af hegnet.

Kan jo kun håbe der er nogen som vil sætte noget i værks så vi kan få bekræftet at det er svært at stresse jer :p

Der er dog stor forskel på, hvornår folk stresser.....nogle vil kunne stesse over blot det at der kommer angreb.....andre skal der 100 til.....og andre igen skal der flere tusind til....
det kommer jo ikke bare an på antal angreb, men også på erfaring både på modspillere og egen kunnen
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Nemlig ... witchdk

Men hvis Promethious har brug for at fortælle en sjov historie, så lad dog drengen.
Han går jo nok selv i panik og smider kontoen over på en erfaren spiller første gang han ser et train .. :D
Det er jo ikke første gang man har set den slags... endda også i Rasta :eek:
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Nemlig ... witchdk

Men hvis Promethious har brug for at fortælle en sjov historie, så lad dog drengen.
Han går jo nok selv i panik og smider kontoen over på en erfaren spiller første gang han ser et train .. :D
Det er jo ikke første gang man har set den slags... endda også i Rasta :eek:

nu kender jeg så prom kontoen, så bare roligt det er der ingen fare for:D
 

Prometheus

I træning
Reaktionsscore
2
Nemlig ... witchdk

Men hvis Promethious har brug for at fortælle en sjov historie, så lad dog drengen.
Han går jo nok selv i panik og smider kontoen over på en erfaren spiller første gang han ser et train .. :D
Det er jo ikke første gang man har set den slags... endda også i Rasta :eek:

Det skete sgu ikke i v9, v10 eller v12.. så sker sgu hellere ikke denne gang.. :) første gang jeg så et train på v13 er lang tid siden.. men var dog mit eget:)
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det skete sgu ikke i v9, v10 eller v12.. så sker sgu hellere ikke denne gang.. :) første gang jeg så et train på v13 er lang tid siden.. men var dog mit eget:)

prom....vi bliver bare piont ryttere, så ser vi soldaten/don Funk løbe væk :D :D
 
Senest redigeret:

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Nåmen jeg er ikke løbet nogen vejne .. men har fået en anmærkning fra forumadministratoren om at man ikke må hænge nogen ud på dette forum.
Så I kan tage det roligt ... I får lov til at dvæle på jeres selvproklamerede pidestadel lidt endnu ;)
 

Bright Star

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Nåmen jeg er ikke løbet nogen vejne .. men har fået en anmærkning fra forumadministratoren om at man ikke må hænge nogen ud på dette forum.
Så I kan tage det roligt ... I får lov til at dvæle på jeres selvproklamerede pidestadel lidt endnu ;)

Det med at hænge ud, gælder det osse vasketøj?:p
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jeg lukker tråden da den ikke længere på nogen måde holder sig til emnet.
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top