hvornår bliver listerne med statstik lavet

Status
Ikke åben for yderligere svar.

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
nu har jeg skevet til suport og der er ikke sket meget endnu på v 20 virker statsti på folk ikke
og har ikke gjoret heletiden får vi snart ratte op på det så vi kan se hvem tager fra hvem
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Jeg er ikke sikker på hvem du henvender dig til The-Cleaner. Men hvis det er et spørgsmål til twstats' support, så læser de desværre med meget stor sikkerhed ikke med her. Til mit kendskab, så er der ingen danskere med til at vedligeholde den side :)
 

Barney stinson

Junior medlem
Reaktionsscore
4
har endnu ikke oplevet problemer med TW stats, og de stats som er derinde, de bliver så vidt jeg ved ikke opdateret 24/7 men en gang i timen eller hver anden :)
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
har en sjælden oplevet ca 3 timers forsinkelse. Normalt er det væsentlig hurtigere.
synes det fungerer fint;)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
kan du se -TAI- har taget en by der inde hvis du går ind på hans stats det hvor der jeg opdaget det først og der er fleger spiller man ikke kan se det på og mange kan ikke se det har spurt kunne hvare ved mig det lavet lordt jo men det er det ikke



har endnu ikke oplevet problemer med TW stats, og de stats som er derinde, de bliver så vidt jeg ved ikke opdateret 24/7 men en gang i timen eller hver anden :)
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
skev i suport her inde så går i vel vider med det går ud fra det er det der er admins til

Nej det er ikke det admins er til. Vi skal hjælpe jer når I har spørgsmål til Tribal Wars og InnoGames' værktøjer.
Har du problemer med andre sider eller værktøjer, som ikke er ejet eller vedligeholdt af os, så skal du selv skrive til ejerne/support hos dem :)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
så i kan ikke lige nævne det for dem

så alle os der kun kan skive på dansk må så bare sede og grine af noget man betaler for ****er
 

Barney stinson

Junior medlem
Reaktionsscore
4
Det ****er stadig ikke, så vidt jeg ved kører den bare langsommere end normalt.
Og ja, du betaler så vidt jeg kunne forstå på SUN intet, eftersom det ikke er innoværktøj, ligesom du ikke betaler for scripts
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
så i kan ikke lige nævne det for dem

så alle os der kun kan skive på dansk må så bare sede og grine af noget man betaler for ****er

I Tribal Wars betaler du for de funktioner du får IG, fx. Plus Konto, halvering af byggetid osv. Intet andet! Du betaler ikke for support eller for at jeg sidder og besvare dine spørgsmål her på forum, den del er total og fuldstændig GRATIS og er til rådighed for ALLE spillere uanset hvor meget eller lidt penge de bruger :)

Jeg forstår det er frustrerende at føle der er en fejl i et værktøj du bruger meget og så ikke kunne rapportere den fejl til dem der kan fikse det. Men jeg er sikker på du kender minimum en spiller, der også bruger twstats og som kan engelsk og vil hjælpe med at skrive til support på deres side.
Det er ikke Tribal Wars teamets opgave, at sidde og skrive fejlrapporteringer til andre siders support. Og det er ikke fordi vi ikke VIL hjælpe vi ikke gør det, men simpelthen fordi vi prioritere at hjælpe I TRIBAL WARS og ikke synes det er fair spillere med spørgsmål til spillet skal have længere ventetider fordi vi sidder og løser problemer på ANDRES hjemmesider. Det håber jeg du har forståelse for :)
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
så i kan ikke lige nævne det for dem

så alle os der kun kan skive på dansk må så bare sede og grine af noget man betaler for ****er

Ja, det har SUN nu forklaret til perfektion, og det tror jeg vi alle forstår. Hvis du ikke kan finde andre, så vil jeg godt tilbyde min hjælp til at skrive det på engelsk. Det skal ikke komme an på det. Bare send mig en pm eller lignende på v 20, og skriv på dansk det du gerne vil sende. Så skal jeg nok oversætte det
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
hmmmmm så i er ikke intersert i at få spillet og dens funsoner til at virke jo jo i er de første admins jeg harhørdt og set der ikke lige vil smideen besked vider hvis nogen siger det til jer at der er lidt fejl

og jo jeg betaler for aldt skal virke hvis det ikke kun hvor en server man betalte for men alle tw server på engan men man kan kun bruge sit plus på den server/land man er på så ville jeg kunne forståe at man måtte se mellen finger at nogen server havde en fejl

men skiver man til jer også 2-3 uger efter stadig kan se fejlen så er det skidt
i burte lige gå vider med det liam er altid gået vider hvis vi skev til ham der hvor en fejl og har gjort det med glade hvargan
det er os der spiller der opdager dem så fuld forstålse for nogen af jer admins ikke opdager dem



men nok om det det hvor for tw skyl og hjelp til selv hjelp ved godt i er ligeglade med tw
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Jeg føler lidt jeg gentager mig selv, men jeg forsøger igen.

  • Vi ER interesseret i at Tribal Wars og alle funktioner i Tribal Wars og vores andre sider virker. Men TWstats er IKKE Tribal Wars eller InnoGames' side.
  • Du betaler for de ekstra ting du tilkøber til spillet, fx. reducering af byggetid. Du betaler IKKE for at serveren kører, vores hjælp eller forum. Du betaler slet ikke for TWstats, da det IKKE er en del af InnoGames eller Tribal Wars.
Jeg synes, at du skal læse knights templar skriver til dig. Han giver dig et rigtigt flot tilbud der, som du helt og aldeles vælger bare at ignorere. Jeg synes det er decideret uhøfligt ikke i det mindste at takke ham for tilbudet.

Jeg håber, jeg denne gang fik forklaret dig det tydelig nok, ellers er du velkommen til at skrive til mig privat.
Og jeg skal gerne hilse Liam og sige du savner ham, det vil med sikkerhed varme hans hjerte :)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
ja ja sjovt liam altid hvor glad for hvis man skev med en fejl og fik skevet til dem så det bliv ratte

men vi er bare lige glade som jer så
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
ja ja sjovt liam altid hvor glad for hvis man skev med en fejl og fik skevet til dem så det bliv ratte

men vi er bare lige glade som jer så

support er ikke ligeglad, men de kan ikke sørge for at hver eneste lille ting du mener er en fejl bliver rettet og de skal jo slet ikke gå ind og rette i noget som ikke har noget med TW serverne eller innogames at gøre
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
nej nej for det tager dem jo også lang tid at lige sige det vider når vi ander skiver med en fejl vi har opdaget

det hvor nok kun liam der havde 48 timer i et døgn siden han nemt kunne nå detog hvor glad for når man fandt en fejl og sage det
den tid i har brugt på at diskoter det her der kunne i havde skevet vider de næste 4-5 ganne vi fandt en fejl uden af havde brugt så meget tid som her men ikke alle liger to og to sammel lige hurtig jo

i vil heller diskoter ind gøre noget men vi lade da bare tw sejle når vi opdager fejl det skal nok få folk til at holde af de danske server


også det pis med det ikke er noget man betaler for erjo løgen for man kan ikke se det uden man betaler
 
Senest redigeret:

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Du er blevet tilbudt hjælp og har valgt at ignorere det. Det er dit valg!
Tydeligvis betyder det mere for dig at brokke dig, end at få den fejl rettet :)

Du har faktisk ret i én ting. Den tid jeg nu har brugt på igen og igen at gentage mig selv og forsøge at komme igennem til dig, den kunne være brugt betydelig bedre :)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
ja du skulle havde gjort som liam pleget og gøre takke for at sigge det også skive til den du ved der skulle skives til det havde taget dig to min

og hvis nogen skal hjelpe mig så skiv det til dem det er både det jeg skev til suport under fejl i spillet og har da jeg ikke kan selv

så igen igen hjelpe mig med at sige det til dem eller vil du igen igen igen igen sige det samme
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top