hvornår bliver listerne med statstik lavet

Status
Ikke åben for yderligere svar.

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
ja du skulle havde gjort som liam pleget og gøre takke for at sigge det også skive til den du ved der skulle skives til det havde taget dig to min

og hvis nogen skal hjelpe mig så skiv det til dem det er både det jeg skev til suport under fejl i spillet og har da jeg ikke kan selv

så igen igen hjelpe mig med at sige det til dem eller vil du igen igen igen igen sige det samme


Mit tilbud står stadigvæk ved magt. Så hvorfor skriver du ikke bare til mig det du godt vil have oversat, og så får vi det gjort?
Og hvis ikke, kan du så ikke give mig en grund til hvorfor du ikke ønsker det, og hvorfor du hellere vil bruge din tid her med at skrive timelange indlæg?

Jeg tror selv jeg har svaret, men jeg vil nu godt hører det fra dig alligevel. Fordi det vel ikke handler om de fejl og mangler der er ikke? Det har det aldrig gjort, men bare derimod at finde en ny udskyldning for at svine hele setup`et til. Supportmedlmmer, andre spillere, innogames osv.

Hvis du lægger mærke til det så prøv at læse de beskeder sun har skrevet. Jeg tvivler på at de var blevet skrevet så høfligt, hvis det ikke var fordi hun repræsenterede support. Lad vær med at udnytte det, og tal ordentligt tilbage til folk. folk de prikker lidt til dig en gang imellem, det er fuldstændig rigtigt. Mig selv inklusiv. Men prøv at læg mærke til hvad du skriver, og så se på om du ikke mener det er berettiget.

det er bare ligesom om at selv i situationer hvor folk er høflige og gerne vil hjælpe dig, så vil du stadigvæk godt spille offer. Der er sikkert mange herinde der synes dine indlæg er underholdende en gang imellem, men et eller andet sted er der vel også en grænse. I en anden tråd taler du om hvor barnlige vi er, og ikke kan få job hvis vi opfører os på samme måde i det virkelige liv. Hvem er det der er barnlig?

Koncentrer dig nu om at spille og så lad os få stoppet det her. Hvis du stadigvæk godt vil have hjælp til oversættelse, så er tilbuddet stadigvæk gælende. Der er ingen sarkasme eller komik i det foreslag, det mener jeg. Hvis det virkelig drejer sig om at du har problemer med engelsk, så skal jeg nok oversætte det for dig.
 

Barney stinson

Junior medlem
Reaktionsscore
4
Eller du kunne rubbe neglene og skrive til knights templar som faktisk har været sød at tilbyde sin hjælp (medmindre du ikke allerede har gjort det)

og du har det som hedder internet, evt selv kontakt dem, du må der kunne lidt engelsk eftersom du er pro på net :)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
hvad er det i ikke forstår hvorfor er i så tunge i røven jeg er ordblind og når i skiver en heldt masse så læser jeg det ikke

og har inte sagt jeg er pro nogen steder en pro tjæner på det de laver som da vi hvor sponsert i bf

også hvis du nu kunne holde dig fra tråden så dem der ikke bare kommer og tuder heletiden som dig så ville det hvare meget nemmer og se det der kan bruges til noget og ikke kun dit ævl heletiden

det kan vi snakke stille og rolidt om et andet sted sig tid og sted så giver jeg garne en tår og drikke så kan du helde lordt ud og komme af med det for du har åbenbart nogen minderværks komplækser du bliver nødtil og få løst og det har jeg gode arfaringer i og hjelpe med da jeg har kørt 3 undomskluper med problem børn som dig
 

Barney stinson

Junior medlem
Reaktionsscore
4
hvad er det i ikke forstår hvorfor er i så tunge i røven jeg er ordblind og når i skiver en heldt masse så læser jeg det ikke

Gider du så for fanden at tage imod den hjælp knight rækker dig

og har inte sagt jeg er pro nogen steder en pro tjæner på det de laver som da vi hvor sponsert i bf

Ikke tag alt så bogstavligt, pro, bliver brugt ligesom noob, det er et ord der kan betyde mere, i hvertfald i min og flere andre unge.

også hvis du nu kunne holde dig fra tråden så dem der ikke bare kommer og tuder heletiden som dig så ville det hvare meget nemmer og se det der kan bruges til noget og ikke kun dit ævl heletiden

Tuder? Nej nej jeg smiler bredt, finder det sku sjovt det her :D
Du virker blot til at være en der skal have det på den hårde måde før du siver ind :p

det kan vi snakke stille og rolidt om et andet sted sig tid og sted så giver jeg garne en tår og drikke så kan du helde lordt ud og komme af med det for du har åbenbart nogen minderværks komplækser du bliver nødtil og få løst og det har jeg gode arfaringer i og hjelpe med da jeg har kørt 3 undomskluper med problem børn som dig

Har aldrig været et problem barn og bliver det heller aldrig ;-)
minderværks komplækser
slå det op :)

Hvis jeg havde mindreværdskompleks, ville jeg ikke skrive de ting som jeg gør, også ville jeg ikke være den person jeg er :)
Selvfølgelig ifølge min psykologi lære som sikkert intet ved :rolleyes:
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Spørgsmålet denne tråd handlede om er blevet besvaret. Og da den er på vej langt væk fra emnet, i en hel galt tone og er postet forkerte sted vil den blive lukket.

Hvis der er spørgsmål til den afgørelse, så er I velkommen til at kontakte mig i en privat besked her på forum :)
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top