Hypnotic Poison - V4 Core Premade

Conlon

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hypnotic Poison
Core Premade
post-75796-1253318225.jpg


Hvis jeg bruger .net udtryk i stedet for de danske, så er det fordi jeg aldrig har spillet på en dansk server.
Davs alle sammen.

Til alle erfarne spillere indenfor TW, med helst et år eller to på bagen.

Hypnotic Poison søger dygtige medlemmer til en Core stamme på V4.
Denne stamme er for spillere der kun finder spillet sjovt, hvis deres stamme ligger nr. 1 i verdenen.

I Hypnotic Poison stabalisere vi en forholdsvist lille gruppe medlemmer, der er de aller bedste på serveren.
Der bliver ikke den store support i starten, solo play, for hvis du ikke kan klare dig igennem early game, og komme ud på toppen, så er denne stamme ikke for dig.

Når vi kommer længere ind, bliver vi meget teambaseret, hvor organiseret angreb og aktive medlemmer er det der skal få os på toppen.

Følgende burde du vide, hvis du er en top spiller, men nu kommer det på alligevel.
KRAV:

  • Du er aktiv HVER DAG, og hvis du ikke er, så får du sat en sitter.
  • Du læser alt vigtigt på forummet, og følger med i diskussioner og debatter.
  • Du er en aggressiv spiller.
  • Være klar til at sitte for enhver der ikke har muligheden for selv at være på, på et vigtigt tidspunkt.


Hvis det lyder som noget for dig, så skriv en besked her på tråden, og derefter skriv en ansøgning med dine tidligere erfaringer på andre verdener, her på forummet, sendt som PM.

Navnet Hypnotic Poison er ikke skrevet i sten, så hvis i har nogle bedre ideer, så skriv endelig her i tråden.
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Rart at der kommer andre .net spillere her. Bare aergeligt du har misforstaaet noget omkring startspillet for der kan enhver blive besejret uanset hvor god de er, det kraever bare man arbejder sammen om dem :) det va min 50 oere ;)
 

Conlon

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Rart at der kommer andre .net spillere her. Bare aergeligt du har misforstaaet noget omkring startspillet for der kan enhver blive besejret uanset hvor god de er, det kraever bare man arbejder sammen om dem :) det va min 50 oere ;)
Der bliver jo selvfølgelig support hvor der kan gives, men så vidt muligt er målet at bruge early game som en mulighed for at skille de bedre spillere fra de dårligere.

Selvfølgelig kan man være uheldig, og hvis der er muglighed for det, så er support selvfølgelig en mulighed.
 

lilholtfreak

Nybegynder
Reaktionsscore
0
ny start

Det kan gå begge veje de første mdr på en hver nystartet verden - det har ikke noget med dygtighed at gøre
se verden 3 der trode de store spillere i AA KK KP INQ samt PKs at de kunne vinde ved at skille de dårligste spiller fra heletiden - nu er det NS6 -det tidligere EAT der styre hele verden 3 og de startede som den mindste stamme uden nogen betydning men har arbejdet sig op
Selvfølgelig skal man være selvhjulpen i dette game - men jeg mener helt klart at sammenhold og rygdækning af stammens medlemmer er alfa omega
Men lykke til projektet:rolleyes:
 

Conlon

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg har måske også formuleret mig dårligt :)
Selvfølgelig bliver der support, men umiddelbart ville vi fortrække spillere som kan klare sig selv i starten.
Man kan altid spørge efter support, men det er ikke sikkert at du har medspillere nær dig, da vi sikkert ikke bliver så mange.
 

lilholtfreak

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Vi er en flok på 12- 25 stk som starter op i verden 4 - vi er alle fra fraktionen NS6 på verden 3 - meget aktive spiller som mere eller mindre er online 24-7 hvad vi lige kommer til at hedde er ikke helt bestemt endnu
Vi er jo nødtil at følge efter vores fjender nu hvor de er jaget ud af verden 3 lol:p om 6 mdrs tid er hele verden blå.... og til den tid følger de 100 andre spillere med overi verden 4 og så fortsætter vi hvor vi slap i verden 3
Om vi bliver venner eller fjender det vil tiden kun kunne vise......
 

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
tja, tror nu ikke det kommer til at gå helt som du tror.

du sagde selv:

Det kan gå begge veje de første mdr på en hver nystartet verden - det har ikke noget med dygtighed at gøre
se verden 3 der trode de store spillere i AA KK KP INQ samt PKs at de kunne vinde ved at skille de dårligste spiller fra heletiden - nu er det NS6 -det tidligere EAT der styre hele verden 3 og de startede som den mindste stamme uden nogen betydning men har arbejdet sig op
Selvfølgelig skal man være selvhjulpen i dette game - men jeg mener helt klart at sammenhold og rygdækning af stammens medlemmer er alfa omega
Men lykke til projektet :rolleyes:

så er sikkert at det kan gå begge veje, også for jer.
 
Top