Igen Igen

Joppedk

Nybegynder
Reaktionsscore
0
et lille surt opstød fra mig

kan simpelhen ikke forstå at tribalwars team laver en ratio men noget bedere system så de store ikke kan angribe de små det ville sq da også gøre spillet sjovere, og lad dem som er lidt sent inde i spillet få en fair chance, jeg f.eks med mine 7000p mod en med knap 42000 har sq da ikke en ærlig chance , og jeg fatter heller ikke hvorfor man ikke har lidt mere krig end man tager de små nåååå jo man er sq da bangebuks og har ingen nosser og jeg kalder det fadme ikke den rette spilleånd men det er måske kun mig......
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Der er allerede begynderbeskyttelse, moral og natbonus der beskytter de små og de der starter senere på en verden. Der er ikke planer om mere end dette på de almindelige verdener. Bedste forsvar mod de større spillere har dog altid været kendskab til spillet og en velfungerende stamme :)

Skulle uheldet være ude og det ikke går godt på en almindelige verden, så har vi også muligheden for at flytte den sidste by til Casual, hvor det er umuligt at angribe de der har meget mindre eller meget større byer end ens egen :)

Vil man gerne være med helt fra start på en almindelig verden, så åbner de ca. hver 3 måned :)
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Verden 26 er elendig hvis man ikke var med fra start eller kan blive boostet af nogle store.

Der er helt vild produktion, blandet med begrænsninger på hjælp man kan modtage udefra (med tropper), så man er helt ****ed hvis man ikke var klar fra start. Hele verden ligger i krig lige nu, men når man kan producere dobbelt så meget som man kan bruge så er det ret let også at tage små spillere ud.
 
Top