ikke sjovt nårh q,DBD og NMF er her..

Renzo

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Har vi allerede vundet V6?? :eek:
Der bliver da også mindre og mindre modstand, måske skal skolehaven alligevel starte hans pigeskole så nogle af alle de der stadig ikke kan spillet kan lære lidt :unsure:
Personligt er jeg jo mere til at dele lektionerne ud på den hårde måde og håbe spillere opdager de nok mangler noget i deres spil når de mister deres byer igen igen igen, men jeg er heller ikke specielt pædegogisk anlagt :laugh:


Jeg vil nu heller ikke sige at NMF har vundet V6 endnu, men de er da helt klart favoritter til det.

Som førstegangsspiller må jeg tage hatten af for den måde deres stamme er organiseret på. Da jeg som sagt er nærmest ny til Tribalwars (men lærer hurtigt), og første lige skulle gennemskue politikken, alliancerne og selve konceptet, må jeg indrømme at de erfarende spillere fra Q og NMF har været yderst effektive til at udspille os andre. Alt ære og respekt for det. Spillet handler jo om at vinde.

Selvom jeg desværre selv er flanket af NMF i deres mission om at dominere K44, må jeg sgu tage hatten af for den måde der er blevet spillet på. Om ikke andet, så kan en ny spiller lære lidt til en anden gang, for forhåbentlig gøre det bedre.

Tribal Wars er jo et sygt sjovt og vanedannede spil. Det er da selvfølgelig mega ærgeligt at blive nedslagtet når man har fået bygget sig op, men man jo acceptere at kvaliteten af strategierne, lederevnerne og samarbejdet i de store stammer er i helt anden liga. Flot.

No Retreat
No Surrender
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Renzo, dette spil blev dannet ud fra ordet vanedannende...

Jeg fandt dog først ud af det for en lille uges tid siden da jeg kiggede ud af vinduet og så at sneen var væk :eek:
 

SpyCow

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Wow Horace...

Dit billed for mig til at tro...

At vi virkelige så dårlige:eek:

Det havde jeg ikke regnet med:laugh:

Spillet kan blive lidt nedderen når man dør.. med det må man leve med:)

Har selv startet forfra på den verden 3 gange... jeg er sgu tæt på den 4.:cool:
 
Senest redigeret:

Pythonas

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Wow Horace...

Dit billed for mig til at tro...

At vi virkelige så dårlige:eek:

Det havde jeg ikke regnet med:laugh:

Spillet kan blive lidt nedderen når man dør.. med det må man leve med:)

Har selv startet forfra på den verden 3 gange... jeg er sgu tæt på den 4.:cool:

Det er der jo også medaljer for!
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Nej nej Spycow.. Tænk en gang.. Er jeg virkelig den eneste som har fået den før ? :laugh:.
.Fik den vist på verden 5..
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
:laugh:.. Bare fordi der er nogle som er pros med medaljer :laugh: :laugh:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jaa tror i ska sætte jer lidt ekstra ind i hvem i har med og gøre, jeg ville 10x hellere værre fjender med DBD end UC :p
 
Senest redigeret:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Sån kan man vel også se på det, tror der vil findes mange versioner af den sandhed :)

Tobimobi@ Lille nuttede dig altså, har du ikke hørt rygtet? Dekani/Raider er ikke længere på V6 .. eller er han ... guess we'll never know :confused:
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Sån kan man vel også se på det, tror der vil findes mange versioner af den sandhed :)

Tobimobi@ Lille nuttede dig altså, har du ikke hørt rygtet? Dekani/Raider er ikke længere på V6 .. eller er han ... guess we'll never know :confused:

TØS:laugh::laugh:hvem tror du jeg henviser til da:laugh::laugh:
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Don't know, don't care :p
Men snak da endelig hvis du lyster min lille ven :)

godt være jeg er lille og noobs men at kalde mig din ven siger vel meget om din IQ:laugh::laugh:

men tak for jeg må snakke,jeg rystede helt i bukserne over ikke have spurgt før jeg skrev sidst,store stærke Dekani :laugh::laugh:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
godt være jeg er lille og noobs men at kalde mig din ven siger vel meget om din IQ:laugh::laugh:

men tak for jeg må snakke,jeg rystede helt i bukserne over ikke have spurgt før jeg skrev sidst,store stærke Dekani :laugh::laugh:

Hmm har jeg fortalt om dengang Årup var oppe og skændes med en eller anden noob, han blev alligevel ved med at afslutte sine sætninger med "min ven" ved ikke rigtigt, tror det har gjordt et indtryk :rolleyes:

Ska du skam ikke, jeg er ikke så slem som jeg ser ud, faktisk gir jeg tit småfolk som dig en chance mere for at leve :p
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Hmm har jeg fortalt om dengang Årup var oppe og skændes med en eller anden noob, han blev alligevel ved med at afslutte sine sætninger med "min ven" ved ikke rigtigt, tror det har gjordt et indtryk :rolleyes:

Ska du skam ikke, jeg er ikke så slem som jeg ser ud, faktisk gir jeg tit småfolk som dig en chance mere for at leve :p

:laugh:hehe jeg takker
 
Top