Indsæt tropper

Status
Ikke åben for yderligere svar.

orary

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Sikkert det mindste script der findes, men mit foretrukne :)

javascript:insertUnit(document.forms[0].light, 10);insertUnit(document.forms[0].spy, 0)
 

orary

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Pointen er som med alle andre scripts at spare nogle klik.
Hvis man farmer uden et farmscript, men manuelt går ind på hver by kan der spares utroligt mange klik ved at have forberedt nogle små pakker.
Man kan farme med musen alene :p
 

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Pointen er som med alle andre scripts at spare nogle klik.
Hvis man farmer uden et farmscript, men manuelt går ind på hver by kan der spares utroligt mange klik ved at have forberedt nogle små pakker.
Man kan farme med musen alene :p

Hvad mener du med når du siger "spare"?

Det er forbudt at bruge ethvert script som fokuserer eller klikker "angreb" eller "hjælp" knapperne og/eller "ok" knappen på kommando konfirmationssiden. Det er noget som alle og enhver spillere må klare uden et script.

Det du gøre sku være ulovligt ifølge dig selv.
 

orary

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Lol så fordi at jeg bruger et ord som indgår i en regel så bryder jeg reglen ? :)


I det viste eksempel *sparer* jeg at trykke på tasten 1 og 0 og indsætter dermed 10 LK.
 

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Lol så fordi at jeg bruger et ord som indgår i en regel så bryder jeg reglen ? :)


I det viste eksempel *sparer* jeg at trykke på tasten 1 og 0 og indsætter dermed 10 LK.

Så må du jo lære at give en bedre forklaring ;-)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
BTT.. Hvorfor sku man bruge det der istedetfor et rigtigt farm script :huh:
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Lukket da de enkelte tråde ikke bruges til diskution om reglerne er fulgt. Enten SUN eller LiamAird vil kigge ind og notere godkendt eller ej. Som jeg ser det udfylder scriptet kun felter og trykker ikke på nogen knapper, men det vil blive testet inden tommelfingeren vendes op eller ned.
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top