Indsamling til Japan

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Dansk

Spillere hjælper Japan

InnoGames har startet en indsamling med overskriften "Gamers support Japan" hos betterplace.org. Der kan du donere penge til støtte - specielt til børnene - som har brug for hjælp. Som en konsekvens af katastrofen med tsunamien, er mere end 260,000 mennesker blevet evakueret fra deres hjem indtil videre, og imellem dem er der 49,000 børn.

Selv med en lille donation kan du gøre en masse gode ting for ofrene. Pengene du donerer vil støtte tre forskellige projekter, som er præsenteret på vores indsamlingsside. Vi vil være meget taknemmelige for jeres støtte.

Link til indsamlingssiden: http://www.betterplace.org/groups/innogames-supports-japan

Jeres Tribal Wars Team

--------------------------------------------------------------------

English

Gamers support Japan

InnoGames has started a fundraising event with the headline “Gamers support Japan” at bettterplace.org. There, you can donate money for aid – especially for children – in need of help. As a consequence of the natural disaster, more than 260,000 people have been evacuated from their homes up to now, amongst them about 49,000 children.

Even with a small donation, you can do a lot of good things for the victims. The money you spend will support three different projects, which are presented on our fundraising page. We would be very grateful for your support.

Link to the fundraising page: http://www.betterplace.org/groups/innogames-supports-japan

Your Tribal Wars Team
 

City Champion

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Kan ikke

Jeg kan ikke donerer penge til dem fordi jeg er jo kun en barn som er 13 år ked af det ville have haft doneret penge:)

___________________

Jeg er verdens største mester fordi jeg er City Champion:)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det kunne man måske godt hjælpe lidt til med :)


Men det kræver bare lige man har lidt penge ;)..
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Syns ærlig talt at hvis Inno går op i den slags, så burde de bruge en del af overskudet fra vores Plus kontoer til og støtte dem, ikke bede om flere penge fra os :p
 

Wanna Play?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Ved du ikke at de ikke gør Dekani :p
Og synes ærlig talt ikke tråden skal spammes med kommentarer om at man ikke kan give eller heller vil andre skal gøre det :(

Jeg synes det er en god idé og et godt foremål og kan ikke se der skulle være det mindste galt i engang imellem at tænke på andre :)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det kunne da være godt at donere til dem :)..

For det er trodsalt mange børn, vi alle har været det. (nogle er stadigvæk)..

Så man ved hvordan det var at være barn ;)..

Synes godt man kunne bruge de penge man tjente på + kunne bruges :)..
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det lyder da godt.. Det er godt vores penge på + går til nogle gode ting..

Så må man hellere købe masser af + ;)..
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Besked fra innogames pr afdeling.

Mange tak for den hjælp, kære spillere. Med 2014€, er vi i stand til at gøre en masse gode ting, for de mennesker, der har brug for det i Japan. For lige at give en lille oversigt over hvad 2014€ egentlig betyder:
Med 36€ kan seks personer i Japan modtage en pakke med: ris, sukker, olie, bønner, te, mælk, vand, salt og krydderier.
En større boks, 750€, indeholder 1500 enkelte stykker, der kan give en familie på 10 personer de nødvendigheder de har brug for i mindst 6 måneder.
Vi er meget taknemmelige for jeres hjælp,
Dit InnoGames team.
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det ser satme godt ud :)..

Vi har satme støttet et godt formål med vores + ;)..
 
Top