Indstillinger til Classic Runde 3

Nooooorwaaaaaay

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Hehe ^^
Blir nok en stor %-andel utenlendere her, tror jeg .. :)
Med bl.a. Tyskere og Norsker.
.. Danskene ser jo ikke ut til å finne veien hit, noe som er synd :/

Håper på en god og spennende runde, og tror at den beste strategen vinner.
Teller for øvrig ned til start :)
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Og derfor nordmænd er så tossede :laugh:

Back 2 topic folkens :p

Synes bestemt at classic ser spændende ud, jeg kommer vel nok forbi for at se hvad typer der starter derinde :p
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Ryktes at jeg kjører dual under et ukjent nick.
Skal bli spennende å se hvor lang tid det tar før folk finner ut hvilken bruger jeg og dualen min spiller under :)

Trænger en dual med indstillinger som disse :confused: tænk sig at standarden for TW spillere er blevet så lav :eek:
 

Nooooorwaaaaaay

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Trænger en dual med indstillinger som disse :confused: tænk sig at standarden for TW spillere er blevet så lav :eek:

Selvfølgelig er det et stort pluss å spille under to acc'er, og hadde nok gjort det, hadde det ikke vært for at jeg skal bort i sommer :)
Så da får dere klare dere uten min aktivitet på forumet :)
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
hmm.... der er gået 1min siden den startede, og kan stadig ikke finde serveren?
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
serveren er ikke blevet genstartet siden sidst, hvilket først skal ske, før den kan åbnes!

beklager den sene start.
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Lige en lille påmindelse til alle, både de der har været med på classic.dk før og de nye der er med os :)
HUSK der gælder skærpede regler for classic-serveren! Overtrædelser på §1 VIL medfører sletning af alle konti man har oprettet der.

se nærmere
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Man kan godt forlade en stamme igen, men det skader aldrig at tænke sig om før man går ind i en ;)

Dagens angriber og forsvarer vil blive aktiveret efter 10 dage.
Dagens plyndre og røver vil pga. rundens indstillinger ikke blive aktiveret denne gang :)
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
kan man enlidt lave stamme skift på den eller skal man tinge sig om før man går i en

Som SUN skriver, så kan man godt skifte!
MEN! husk på, at du skal have været medlem af en stamme i 7 dage, før du kan modtage støtte fra denne - Det ville nok være det, du skulle tænke over :)
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Er det meningen, at verdenen skal være SÅ kompakt?

jeg mener...... i næsten hvert koord ligger der en by
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
You have 2 towns:)
But the space between the towns is to god damn high!

I mean.... there is a village in every coordinate.... no "blanks"...

and yes, i know you can get unlucky and end up with two villages far away from each other, and that one can end up outside your church radius
 
Top