Indstillinger til Classic Runde 3

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Hvorfor snakker du ikke dansk Ronz ? Noget imod, at jeg fortæller, at det er dig ? :wave:
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg har et spørgsmål og vil gerne have det besvaret :D


Hvorfor er ranglisten for stammer baseret ud fra point fra de bedste 10 spillere, når det burde være totale point ? :confused:

Er det bare mig der er forkert på den eller er det en bug ? :eek:
 

Nooooorwaaaaaay

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Skal visstnok være sånn ..
På vanligere inntillinger (35-40 pr stamme) så vil de 20 beste spillerne telle :)
Det er for å skille klinten fra hveten.

Dette gjør også at kvalitet kommer forran kvantitet på rangeringslisten, og man får et bedre inntrykk ;D
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
OBS!


Indstillingen "Antal dage i stamme, før der kan modtages støtte" er desværre ikke som beskrevet.
Denne hedder nu: Antal dage i stamme, før der kan sendes støtte"..

Der var et mixup i indstillingers forklaring og hvad den egentlig gør.

Vi beklager meget, at dette først er blevet annonceret nu, men vi er først lige blevet gjort opmærksomme på dette.
 

Humfrey

Junior medlem
Reaktionsscore
1
kan du så lige fortælle hvad det nye betyder ?

jeg bliver mega sur hvis folk som skifter stamme bare kan modtage deff fra den nye stamme når indstillingerne sagde det modsatte :mad:

er det sådan at det skal forstås ?
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Det betyder, at spillere der kommer med i en stamme ikke kan sende støtte ud, før de har været der i 7 dage. :)

En ret anderledes indstilling en vi troede... desværre.
 

Humfrey

Junior medlem
Reaktionsscore
1
Det betyder, at spillere der kommer med i en stamme ikke kan sende støtte ud, før de har været der i 7 dage. :)

En ret anderledes indstilling en vi troede... desværre.

Skulle der være en spiller der er under angreb fra de grumme grumme mixx ;)
så skriv for så joiner du lige stammen og vi stacker din by men forvent ikke evigt medlemsskab, kun indtil angrebet er landet :eek:

dette er sgu ikke iorden............

sende støtte ud, armen altså, hvad er så ideen med dette spil, nu kan spillere hoppe ud og ind af stammerne
 

Humfrey

Junior medlem
Reaktionsscore
1
er der mulighed for at gøre så nye stammemedlemmer ikke kan modtage støtte i 7 dage ved hjælp af en kort nedetid hos Innogames ?
hvis dette betyder at server er nede i en halv time så er det, det der skal til

syntes ikke der er grund til at fortsætte en server som har modstridende reglesæt af hvad vi startede med
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Skulle der være en spiller der er under angreb fra de grumme grumme mixx ;)
så skriv for så joiner du lige stammen og vi stacker din by men forvent ikke evigt medlemsskab, kun indtil angrebet er landet :eek:

dette er sgu ikke iorden............

sende støtte ud, armen altså, hvad er så ideen med dette spil, nu kan spillere hoppe ud og ind af stammerne

er der mulighed for at gøre så nye stammemedlemmer ikke kan modtage støtte i 7 dage ved hjælp af en kort nedetid hos Innogames ?
hvis dette betyder at server er nede i en halv time så er det, det der skal til

syntes ikke der er grund til at fortsætte en server som har modstridende reglesæt af hvad vi startede med

Tror du misforstår.

Det har været sådan gennem hele Runde 3, det er bare først nu at vi bliver gjort opmærksom på det.
Igennem hele runden har vi troet, at indstillingen var som beskrevet til os, og til jer, dette fandt vi ud af, ikke var tilfældet alligevel, da indstillingen er beskrevet forkert.

Det er meget beklageligt, at vi udgiver en info og det viser sig, at den ikke passer. Det vil jeg gerne undskylde for.
Men der er ingen indstilling der kan erstatte denne, så derfor kan vi ikke aktivere en sådan indstilling, som var annonceret. :(

Der er desværre ingenting at gøre ved dette nu.
Beklager meget.
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
<style>.ws { width: 500px; border: 1px solid #DED3B9;} .ws th { width: 50%; font-weight: bold; background: none repeat scroll 0 0 #EFE6C9; } .ws td { background:none repeat scroll 0 0 #F8F4E8; }</style><div style="padding: 0 5px 0 5px"><table class="ws"><tr>
<th>Vinderkrav:</th><td>Flest point efter 3 måneder (stammen)</td></tr></table></div><br />

Hvilken dato er det ?
 
Senest redigeret:

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Så tre måneder i TW er kun 90 dage, når det i den virkelige verden kan være 92 ?
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Så tre måneder i TW er kun 90 dage, når det i den virkelige verden kan være 92 ?

Fra support, hvis de da stadig arbejder for inno :D

Og hvad med de daglige medaljer ? Hvorfor får man dem først ved to tiden om natten ? Og hvorfor er der ikke nogle, som ikke får de "store" milestones medaljer ?

Yeah har mange spørgsmål :)
 
Senest redigeret:

Devastator

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
... Og hvorfor kan man ikke bestemme hvor man vil starte, hvis/når man er blevet erobret...

Jeg havner det samme sted hele tiden, og min Nemesis synes det er sjovt at erobre min "nye" by efter ca. 14 dage...:eek:

Dette er IKKE brok over ham, men over indstillingerne...

Bliver det sådan næste gang er jeg ikke på classic 4...
 

Devastator

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
For så sender du med en super stamme, som ligger op ad hinanden

Det var nu mere i samme stil som de andre verdener... NØ NV SØ SV Centrum...

Som det er nu, kan man overhovedet ikke vælge, men bliver placeret hvor serveren mener man skal være...
 
Top