Indstillinger til Classic Runde 4

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Her følger indstillinger, samt en forklaring af nogen af disse, til Classic Runde 4!
Vi har valgt at denne runde skal være en classic-udgave af en KotH-runde (flere detaljer vil komme senere), vi håber I alle vil kunne lide.

Vi starter denne runde Tirsdag d. 16/10 - Tidspunktet er ukendt.

<font face="trajan pro"><font size="3"><b><font color="#000099">Indstillinger</font></b></font></font>
<style>.ws { width: 500px; border: 1px solid #DED3B9;} .ws th { width: 50%; font-weight: bold; background: none repeat scroll 0 0 #EFE6C9; } .ws td { background:none repeat scroll 0 0 #F8F4E8; }</style><div style="padding: 0 5px 0 5px"><table class="ws"><tr><th>Hastighed:</th><br /><td>3</td></tr><tr><th>Enhedshastighed:</th><td>0,5</td></tr><tr><th>Paladin:</td><td>Aktiv m. våben</td></tr><tr><th>Bueskytter:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Kirke:</th><td>Inaktiv</td></tr><tr><th>Natbonus:</th><td>00:00 - 08:00</td></tr><tr><th>Akademi:</th>
<td>Guldmønter</td></tr><tr><th>Moral:</th><td>Aktiv, point og tidsbaseret</td></tr><tr><th>Bonus landsbyer:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Barbarlandsbyer:</th><td>Vokser til 1500 point</td></tr><tr><th>Forskningssystem:</th><td>Simpelt</td></tr><tr><th>Begynderbeskyttelse:</th>
<td>3 dage</td></tr><tr><th>Stammemedlemmer:</th> <td>15</td></tr><tr><th>Milits:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Halvering av byggetid:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Nye premiumfunktioner:</th><td>Inaktiv</td></tr><tr><th>Angreb/support gap:</th><td>100ms</td></tr><tr><th>Begrænset plyndring:</th> <td>Inaktiv</td></tr><tr><th>Forbedret opstart:*</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Valg af start:</th><td>Inaktiv</td></tr><tr><th>Vinderkrav:</th><td>King of the Hill er stammen der ved rundens slutning holder flest KotH-byer</td></tr></table></div><br />



* Forbedret opstart:

Alle starter med 2 byer

Flere indstillinger kan findes her.

image.aspx
 
Senest redigeret af en moderator:

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
den nye C 4

en server som denne vil blive afgjort på 3-4 uger det vil blive de samme kontoer som altid som vil farme sig til sejren og folk vil opgive fordi de ikke kan lige sig op af ders venner fra start eller heldt lade vær med at komme på serven

begranset farmning på
og at man selv kan bestemme hvor man vil lige
så er der en mulihed for at det ikke kun er dual kontorne og de 10 ander kontoer som er meget på der sydens det er en sjov server

ellers skal moralen sedes så store ikke kan tage små så det er store mod store og små mod små 1/10
 
Senest redigeret:

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
tor også den bliver fint for os der er rigtig meget på men dem der ikke kan komme på mellen kl 07:00 til 15:00 kan ikke følge med
og vil hvare væk efter 3-4 uger det vil blive en dual server og det vil blive de samme 20 som altid der vil lige i top 20
og rasten er der kun for at top 20 vil kunne æde dem og det vil de ikke sydens er sjovt og derfor ikke komme på igen

TW mister bruger i stor stil set ud fra hvad vi hvor på på de første server så det må hvare et vink meden vognstang om folk vil spille men ikke bruge hele livet på det og det skal serverne inrates efter
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Med mindre vi lavede et helt nyt spil og kaldte det Tribal Wars II - casual udgaven, så vil det ALTID være de der har den højeste onlinetid og ligger mest energi i spillet der klare sig bedst og topper ranglisterne..det er meningen med Tribal Wars :)

THIS IS TRIBAL WARS! :p

Jeg håber rigtigt mange af jer vil forsøge jer igen på denne runde og at I får masser af hygge ud af tiden der..og at der bliver tid til masser af kampe, krige og erobringer (når I ikke har travlt med at farme og plyndre alt omkring jer) :tw_sword:
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
ja detvil altid hvare dem med mest onlinetid der klare sig best så der er jo ingen grund til at booste dem ved de kan farme som de vil
og lave iap med de store og kun nakke de små

man kunne jo nemt gøre så forskelen ikke bliv så stor folk der bliver nakket inden for ders første uger i spillet starter ikke op igen
det ser vi gan på gan og vi snakker ikke 100 kontoer som har forladt tw fordi de ikke har en mulihed for at spille da de ikke kan spille når de er på arbejte og skole

i vil garne havde server der køre og folk får løst til at komme igen så skal man ikke lave instilinger der kun kan spilles af de få
det er jo ikke meger ind 10% af os der kan styre spillet mellen kl 07:00-15:00
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Jeg har en tendens til også at se på hvorfor folk bliver og måske skulle du også prøve at anskue spillet fra den synsvinkel :)
Sandheden er at der altid vil være folk der kun prøver spillet en periode for så at opdage det bare ikke er dem..sådan er det. Men hvorfor bliver så mange hængende? Det har rigtigt mange af dem der er ved at være seniorer i spillet besvaret med, at det er fordi spillet IKKE er som alle de andre..det er hårdere og kræver mere af dem og hvis de ligger meget i det så får de også top-pladserne.

Du bliver ved med at udtale forskellige påstande som om de er den skindbarlige sandhed og ikke kun hvad du mener. Fair nok at sige sin mening, men du har nu gentaget det samme 3 gange bare i denne tråd og bliver ved med at ignorere at jeg forsøger at fortælle dig at classic IKKE er rettet mod nybegyndere og derfor ikke vil få de indstillinger der populært kaldes "noob-indstillinger".
Hvis det var så tydeligt hvad der fik spillere til at stoppe igen og den store stigning i spillere ville komme bare vi lige ændrede tribal wars til det spil du vil have, tror du så ikke InnoGames allerede havde gjort det? :)
Siden de ikke har, så er det måske muligt du ikke sidder på det endelig svar og der er en god grund til vi ikke laver runderne for at forsøge at gøre dem til lav-aktivitet-og-ingen-indsat-nødvendig-runder :)
Og jeg mener du fuldstændigt overser at når vi ændre tingene så de bliver nemmere for de der ikke er så aktive, så bliver de endnu nemmere for de der virkeligt nikker den en skalle i spillet :)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
kan så sige dig der hvor 4000 der starte i tw inden for 5-6 timer på de første 4 server og ja mange starter for at opdage det ikke er noget og stopper igen men vi snakker ikke 500 kontoer der gør det

de fleste jeg snakker med siger alle de ikke er med meger fordi de ingen muliheder har for at overleve da spillet spilles mest om mogen og til kl 15:00 hvor de ikke kan spille fordi de arbejter og er i skole og de kan ikke komme op fordi folk farmer sig store i en fardt hvor ingen kan følge med

og nej at ænder hvor meget man kan farme giver ikke dem der er meget på en fordel men kun dem som ikke er meget på så de kan byge op i samme tempo som dem der er meget på og men kan ikke hvare to ½ aktive kontoer tæt på henanden som arbejter sammen
og derfor kan give sin meget aktive dual nabo modstan

det er jo ikke for sjov at c serverne altid er afgjort efter en måndte

så længe man ikke kan gøre som på nogen af speed serverne med begranset antal byer par konto så vil i aldig kunne lave en server der ikke er afgjort efter en måndte hvis folk får lov at farme løs

det største problem er i ikke spør folk hvad de forventer af spillet og hvondan de spiller også spør mens der er flest på
start op med at spøre folk fra start af c så folk ved hvad de kan forvente af næste c server

vi 2 bliver aldig enig da du kiger på dem der er aktive her inde og det er de få der er det det er et super godt spil men det skal gøres
meger bruger venlidt uden man skal hvare på 24/7
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Classic er ikke en speed-server, derfor kan mange af de ting der bruges der ikke bruges på classic. Det er fint med visse indstillinger hvis vi snakker en runde på maks 7 dage, men er det længere end det så fungere det bare ikke.

Og jeg mener jo så vi aldrig bliver enige, fordi du kun kigger på dem der er enige med dig og som støtter dit synspunkt på tingene. At tro at den eneste grund til der er færre spiller i dag, efter der er sket en enorm udvidelse af mængden af konkurrenter, er at det bare er fordi de der starter op ikke kan være online 24/7 (som man også skulle da de mange spillede, hvilket du virker til at overse :p) virker som en noget ensidet vurdering. Måske skulle du prøve at snakke med dem der kan lide spillet, bliver i spillet og dukker op hver gang der er en ny runde/verden og hører dem hvorfor de bliver..og ikke nøjes med at snakke med dem der ikke bliver fanget af spillet :)

Som sagt mange gange nu, der er masser af spil til dem der gerne vil nøjes med 2 logins om dagen!! :)
Der er kun ét Tribal Wars :tw_sword:
 

belastning

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Er der en der forsøger at snakke uden om, da vi startet var 5000 spiller og de fleste var aktive langt hen i spillet.
Nu er der snart nul..
siger bare .net
 

Bieberfan88

Junior medlem
Reaktionsscore
3
Jeg kan så fortælle dig at .net har haft det samme procentvise fald i antallet af spillere, så ikke meget at komme efter der. Nej det vi mangler i det danske tribalwars er spillere der engagerer sig og vil mere end bare vise sig selv frem. Der er en stigende tendens til at en stamme bare er en samling spillere. Der er ingen sammenhold eller ledelse ellernoget som helst andet. Samtlige medlemmer sidder og hytter deres eget skind og det er de som dygtige til. Men hvis en formaster sig til at spørge om ikke man burde sørge for lidt fællesskab, fællesaktioner eller lignende fra øverste sted så er beskeden blot: "lav det selv jeg sætter en cleaner til rådighed"

Om de gode er stoppet fordi de ikke gad lave det hele hver gang eller har søgt udfordring på en anden server eller bare ikke har tiden til et spil der nådesløst kører på 24/7 uanset deres rådighedstid, så er faktum vidst at der kun sidder en flok mavesure spillere tilbage og kan tåle kritik hvis deres aktion høster andet end tilbedelse. Tag jer sammen og accepter I ikke er perfekte og at en perfekt stammeaktion er noget der kun sker 1 ud af en million gange. Lær af jeres fejl ellers bliver i aldrig gode til tribalwars... Højst wars...

Så I bund og grund er alt jeg siger, at grunden til det er så forudsigeligt er at der kun er solo/egoistiske spillere tilbage, og for at hytte deres eget skind og booste deres opblæste ego så sidder de naturligvis i samme stamme ;)
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg kan så fortælle dig at .net har haft det samme procentvise fald i antallet af spillere, så ikke meget at komme efter der. Nej det vi mangler i det danske tribalwars er spillere der engagerer sig og vil mere end bare vise sig selv frem. Der er en stigende tendens til at en stamme bare er en samling spillere. Der er ingen sammenhold eller ledelse ellernoget som helst andet. Samtlige medlemmer sidder og hytter deres eget skind og det er de som dygtige til. Men hvis en formaster sig til at spørge om ikke man burde sørge for lidt fællesskab, fællesaktioner eller lignende fra øverste sted så er beskeden blot: "lav det selv jeg sætter en cleaner til rådighed"

Om de gode er stoppet fordi de ikke gad lave det hele hver gang eller har søgt udfordring på en anden server eller bare ikke har tiden til et spil der nådesløst kører på 24/7 uanset deres rådighedstid, så er faktum vidst at der kun sidder en flok mavesure spillere tilbage og kan tåle kritik hvis deres aktion høster andet end tilbedelse. Tag jer sammen og accepter I ikke er perfekte og at en perfekt stammeaktion er noget der kun sker 1 ud af en million gange. Lær af jeres fejl ellers bliver i aldrig gode til tribalwars... Højst wars...

Så I bund og grund er alt jeg siger, at grunden til det er så forudsigeligt er at der kun er solo/egoistiske spillere tilbage, og for at hytte deres eget skind og booste deres opblæste ego så sidder de naturligvis i samme stamme ;)

Så sandt :)
Dog er der stadig nogen, som er enegret i spillet (fx mig) :)
Skal dog bare lige igang igen xD
 

Mr.Vida

I træning
Reaktionsscore
0
Vi har valgt at denne runde skal være en classic-udgave af en KotH-runde (flere detaljer vil komme senere), vi håber I alle vil kunne lide.

Vinderkrav:King of the Hill er stammen der ved rundens slutning holder flest KotH-byer

[/URL][/I][/SIZE]

Er det muligt, at fä mere infomation omkring KotH inden runden starter? samt info for afslutningen af runden, da det er stammen der har flest KotH-byer til et bestemt tidspunkt som vinder, hvilket tidspunkt snakker vi om her?
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Runden starter når admin i Tyskland og CM/CoCM fanger hinanden og giver go. Også for disse gælder RL før spillet. Men jeg er ret sikker på den bliver startet inden kontortiden i Tyskland slutter :p
 

Mike1007

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Tak for info'en. :) Jeg køber bare Plus point lige når jeg kommer ind så jeg kan bygge mere :p
 
Top