Indstillingerne til runde #6

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Her følger indstillinger, samt en forklaring af nogen af disse, til Classic Runde 6!
Dette bliver en hurtig runde, da denne kun vil vare 2 måneder.

Vi starter denne runde Tirsdag d. 10/12 - Tidspunktet er ukendt.

<font face="trajan pro"><font size="3"><b><font color="#000099">Indstillinger</font></b></font></font>
<style>.ws { width: 500px; border: 1px solid #DED3B9;} .ws th { width: 50%; font-weight: bold; background: none repeat scroll 0 0 #EFE6C9; } .ws td { background:none repeat scroll 0 0 #F8F4E8; }</style><div style="padding: 0 5px 0 5px"><table class="ws"><tr><th width="195">Hastighed:</th><br /><td width="424">5</td></tr><tr><th>Enhedshastighed:</th><td>1</td></tr><tr><th>Paladin:</td><td>Aktiv m. våben</td></tr><tr><th>Bueskytter:</th>
<td>Aktiv</td></tr><tr><th>Kirke:</th><td>Ikke aktiv</td></tr><tr><th>Natbonus:</th><td>00:00 - 08:00</td></tr><tr><th>Akademi:</th> <td>Guldmønter</td></tr><tr><th>Moral:</th><td>Aktiv, point og tidsbaseret</td></tr><tr><th>Bonus landsbyer:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Barbarlandsbyer:</th><td>Vokser til 3000 point</td></tr><tr><th>Forskningssystem:</th><td>Simpelt</td></tr><tr><th>Begynderbeskyttelse:</th><td>3 dage</td></tr><tr><th>Stammemedlemmer:</th><td>5</td></tr><tr><th>Milits:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Halvering af byggetid:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Nye premiumfunktioner:</th><td>Ikke aktiv</td></tr><tr><th>Angreb/support gap:</th><td>200ms</td></tr><tr><th>Begrænset plyndring:</th> <td>Ikke aktiv</td></tr><tr><th>Forbedret opstart:</th><td>2 byer</td></tr><tr><th>Valg af start:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Angreb indenfor stammen</th><td>Ikke aktiv</td></tr><tr><th>Støtte udenfor stammen</th><td>Ikke aktiv</td></tr><tr><th>Vinderkrav:</th><td>Den spiller med mest MBA vinder runden</td></tr></table></div><br />





Flere indstillinger kan findes her.
Ændringer kan forekomme, disse vil blive annonceret.
 
Senest redigeret:

carsten1643

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Det er nogle indstillinger jeg kan lide, meget bedere end at stammen skal have 98% af spiller byerne.


Er der jule fred med i denne runde?
 

Lassed1

Mester Designer
Reaktionsscore
0
Feeedt med den nye classic verden, jeg er så klar.
Indstillingerne er meget bedre (min mening)! :-D

Så det bare i gang med at invitere nogle af sine venner, så der kommer flere spillere til.
Tænk engang, hvis alle spillere kunne få 1-2 venner med hver, så ville det være en rigtig god server!
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
den er jo ikke noget for folk med arbejte og skole der skal passes

så skulle den køre med at man kunne tage begranset byer som nogen af de 3 timers speed runder gør
og man skulle ikke kunne lave stammer og man skulle ikke kunne støtte ander

1 stamme en mand og ingen støtte det er jo også kun en mand der kan vinde så hvorfor en stamme med meger inden mand

men mod ikke der så kommer en cl der passer til alle næste gan
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Men The Cleaner, kan der komme en server, som passer til dig og dine vaner?
Det er sjældent set, at du har NOGET positivt at sige, om nogen verdener.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
ja hvis du kalder 80% af serven mine venner så kan der komme en server som kan spilles tros der er arbejte og skole og passe

smid farm grænse på støre stammer natbonus 08:00-00:00 vinder krav aldt anden ind mba og flest byer

men det er jo klart at jeg kritiser alle når de er ens har da rost v 16 så det er jo kun alle de ens server jeg ikke roser :O)
men det er jo nemst og kun kige det hvor du får det ud af det du vil

men som jeg siger bare bliv ved så liger vi bare tw ned (eller i gør ) det er utrulidt i ikke kan se det nu har det jo kun gået ned af bakke i 3 år tros det er et spil der kunne trække alle de spiller til man ville hvis folk kunne få muliheden for at spille megerind 1 måndte før de hvor ude eller skulle starte om igen


og nej tor ikke der kommer en server der passer til mig og mine åbenbart mange venner for det tør du ikke set nu jeg har haft rat i ald den tid jeg har sagt det jeg siger :O)
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
cleaner du klager altid og det er altid det samme. hvis ikke du kan lide indstillingerne så lad være med at spille på den verden
 

tuborgchefen

Spilentusiast
Reaktionsscore
1
sjovt alle de classic verdener jeg har set dig klage over cleaner men du spiller dem stadig hver gang
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
natbonus 08:00-00:00

Det ville da ikke tilgodese folk med job, skole og andet?
Og så ville der kun være 8 timer, hvor der kan angribes - Spændende.


Der er mange grunde til, at det er gået "ned" de sidste 3 år - indstillingerne til verdener er nok den mindste af disse grunde.

PS. Jeg snakkede om din vaner, ikke venner..
 

Lassed1

Mester Designer
Reaktionsscore
0
Det er fair nok, han er utilfreds med noget, der er jo forskel på alle mennesker.
Men der må da også være noget positivt med spillet, ellers vil han da ikke spille. Tror bare ikke hans positive holdninger kommer til udtryk, i dette tilfælde. Hastigheden brokkede han sig over, på en anden verden, men nu er denne jo temmelig høj, hvilket resulterer i, at han nok syntes om det.

Respekter folks meninger, selvom de er anderledes end Jeres;)

Jeg syntes også godt der må laves lidt om i indstillingerne, men det er de helt små detaljer, som bliver "dækket" af de store gode detaljer!
Alt i alt en rigtig god verden.

Dem der er aktiv mellem 08-16 har/vil altid have en større fordel en os andre.

Men The-Cleaner, du har været med i dette game, var det ik 15 år? Så du har jo en del erfaring, hvorfor så ikke gå dual, med en der ikke er på mellem 16-24? På den måde vil i dække hinanden godt ind.
 

Bieberfan88

Junior medlem
Reaktionsscore
3
Tjae jeg syntes i hvert fald at det er imponerende at Tribalwars har været her i 10 år. Hvor mange andre spil kan prale af at være godt kørende selv 10 år efter deres lancering.

Det er dog ikke mig bekendt den mest besøgte v16, som ellers har de der super indstillinger du efterlyser.... Så mon dog de indstillinger er så efterlyste som du siger? Jeg kan jo gå ind på dk.twstats.com og kigge den lidt igennem. Hvis vi ser bort fra verden 1, 2 og 3 som er fra dengang spillet var nyt og i stedet kigger på hvad der er sket efter vores CM tørke imellem V3 og V4, så er V12 godt på vej til at sætte ny rekord i antallet af byer. Hvad har den verden som ingen af de andre har haft? både før og efter? antallet af byer er en konstant på almindelige verdener som er afhængig af hvor mange der starter. Antallet af BB byer der smides er med mindre andet annonceres også det samme i alle verdener mig bekendt. Og til det har der ikke været annonceret noget i de almindelige verdener. Kun til classic. Så bare ved at se på antallet af byer som der er endt med at være på de forskellige verdener så siger det en del om deres popularitet.
Men med hvad du skirver The-cleaner så havde V12 ingen positive træk i indstillingerne, hvis jeg husker korrekt. Hvorfor kører den så så godt? hvorfor kører den stadig når v13 og v14 er lukket? og v15 snart også er hvis man skal tro dine spådomme? En god ting at gøre for at få andre til at lytte er at bunde sine påstande i fakta og ikke i venner der aldrig ytrer noget selv. En del af de spillere der kunne sætte gang i en masse sjov og ballade kunne man vel foranlediges til at tro stadig er bundet af ønsket om at vinde v12 og at de derfor ikke er kommet videre til de andre verdener.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
folk er væk og de ser jo ikke serverne og vi ander gider ikke skive til dem fordi vi ved hvad de ikke gider og hvad de gider

der er 3 til 4 server der køre heletiden

kør en som jeg siger heletiden og 3 som i vil så ser vi hvarfor nogen af dem der er folk på efter et par ganne
det er jo ikke for sjov vi har miste 3000 kontoer her i tw på 2 år
3000 kontoer burte på 2 år havde hvaret blivet til 4500-5000 men når folk ikke kan klare sig fordi de har arbejte og skole og passe
og famliler så stopper de og fraråder ander og starte og de er slet ikke ivie for at lokke ders venner ind og spille


meget enkelt kør EN server 3 rundter og bevis jeg ikke har rat og har jeg rat tjaaaa men i er jo ikke intersert i at få fleger ind
og slet ikke intersert i at risiker at jeg beviser jeg har rat

i mener folk ønsker de server i vil havde så der er jo ingen skade sket ved at køre en med de instilinger jeg siger for folk vil jo hoppe på de ander siger i jo
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
men må indrøme noget har kiget instilingerne her og de erbeder ind jeg lige så til at starte med

havde vinder kravet ikke hvaret mba men koth eller mbt så havde det hvaret godt også begrænset farmning

eller mand mod mand 1 stamme en mand

så min fejl så først mba og det er ikke for folk med arbejte og skole og et liv
 

Læderinden

Nybegynder
Reaktionsscore
0
En verden på MBA! Det lyder fantastisk, lad os håbe den blive lige så aktivt og storslået som den norske runde der var på ca. samme indstillinger!

Kan det passe at sejren går til den enkelte spiller og ikke en stamme?
Og bliver stammerne låst på et tidspunkt? Det gør interne intriger, tillid og diplomati lettere interessant.
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Ja, det er kun den enkelte person, der vinder - hvilket går det mere spændende, at der også er konkurrence indenfor førerstammen :)
 

killermachine

Senior medlem
Reaktionsscore
2
TheCleaner du kan vel ikke ærligt mene at tribalwars, som oversat til dansk betyder stammekrig, skulle være uden stammer? TheCleaner jeg vil foreslå dig at du sender en ansøgning til Innogames om at blive spiludvikler, så kan det være du kan lave dit helt eget spil som tilgodeser alle...

Jeg venter i spænding ;)
 

tobi4981

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Sjovt nok The Cleaner give 0% dig ret i hvad du ønsker med en server så kan ikke få min ligning løst
 
Top