Indstillingerne til runde 7: "Lucky number 7"

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
lol tor godt jeg kan finde ud af at vinde ved at lave en vinder joiner stamme med folk der spiller dual det er da ikke så svært

den dag i spiller solo alle mand og ikke vinder joiner og vinder alivel så tager jeg hatten af får jer men den dag kommer ikke
på de danske server får så kan i ikke og vil vil ikke risiker jeg får rat

og den sidste server med de her instilinger lukket og slukket vi serven uden problemer også uden der hvor vinder joiner på holdet
men vi kan jo ikke det her spil
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
du kan jo kige hvem der er hoppet fra ander stammer og over

der hvor 3 store stammer og pluslig hvor der kun jer fordi i tog de største over først fra car

alle der er hoppet over efter der hvor gået 3 - 4 uger er jo vinderjoinet så det kan du jo bare hoppe ind og kige på

...
 
Senest redigeret af en moderator:

Mr.Vida

I træning
Reaktionsscore
0
@ the cleaner
jeg er sä p.... trät af hele tiden höre pä dit l... omkring duals, indstillinger, uskrevne regler og sä nu "vinderjoinet"

Tema: "vinderjoinet"
kig pä vores stammemedlemmer, her kan du se hvornär de starte og hvilken stamme de kom fra, derefter kan du jo gerne skrive tilbage, hvor det store problem er. hvem er kommet fra "de 3 store stammer"? ja, berantzino, det var vel det man ville kalde "et fornuftigt ägteskab" og ellers?
Barney Stinson Startet 23rd February 2014 - 23:05 0 point - startede stammen
Ad Libitum. Startet 24th February 2014 - 13:07 156 point - stammelös
Mr.Vida Startet 24th February 2014 - 23:07 261 point - stammelös
amateur Startet 26th February 2014 - 07:09 686 point - TKQ
Egholm Startet 03rd March 2014 - 02:07 5,892 point - C 7
Berantzino Startet 09th March 2014 - 12:05 41,680 point - CAR
Stikla Startet 25th March 2014 - 21:12 51,302 point - IHCV (forbund)

ca. 57% er: Våbenbroder (Træ - Trin 1), Vær medlem af din stamme i 30 dage.
om et par dage er det 71%
Servertid: 34 dage
sä vil da mene, at störstedelen af stammen har väret sammen siden starten.

Tema: uskrevne regler
jeg har en regle som siger, at der först mä tages en bb som by nr. 5 (pga. KM), den regl holder du dig normalt bare ikke til - hvorfor ikk? kender du den ikke? ;) sä stop hele tiden at snakke om alle mulige regler, som jeg ikke kan läse nogle steder - tak

Tema: duals
pröv dog at lave en dualkonto med The smed og ayla? :)
i er so wie so altid i samme stamme, og i skal ikke sitte hinanden hele tiden.

Tema: indstillinger
vil jeg helst ikke begynde pä, da jeg ved hvilket svar der nu kommer.

/michael
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
nu er det jo sådanne mig og smed/gnu har spillet sammen i 15 år på nette og ayla har jeg mødt i tw så at vi alle stadig spiller tjaaa

og car døde fordi ders mand hoppet til jer og ja er vel natulidt de store ikke tør og spille mod henanden
og ja i har taget forbund ind fordi de folk hoppet der over fra os ander også ind til jer

så er det vel ok hvis man lige bruger en mellen mand først

men igen i spiller bare som i vil her på serven har i jæget 20-25 mand væk fra tw så 2-3 server meger så bliver i nødtil at spille mod henanden for så er der ikke fleger amenlige kontoer tilbage


og i bliver ved med at sige i spiller dual for at også kunne få et liv ud over tw
det er jo lige nettop det der gør at tw ikke kan give et liv ved siden af
i har skruget det op til noget som ingen kan klare selv
og ved i er dual fjerneri en masse kontoer der kan kæmpe mod hinanden
så serverne bliver meger lige

hvor mange starte på de to første Classic server der hvor mange nu starte vi 400 og en to uger efter hvor der 250 tilbage der spillet og de fleste i car droppet heldt ud af tw

tw er et spil som burte blive støre og støre og ikke dø men det dør fordi folk anbefaler det ikke til nogen da det ingen mening giver dadet er umulidt og vinde uden at hvare dual


og vi må jo ikke få en server der er desejnet til at dual ingen fordel har for får vi det vil de ander server dø totalt så heller lade hele tw dø
 
Senest redigeret:

Barney stinson

Junior medlem
Reaktionsscore
4
1. Vi har på ingen måde rekrutteret os til sejr.
Berantzino skrev til os, EFTER han gav os røv i et angreb, om han ikke syntes det var bedre hvis vi spillede sammen.
Grunden til at han skrev til os var, fordi han mente at i Car, var spillerene ikke så seriøse som ham. Og cloud 9 lagde og pustede ham og os i nakken.
Derfor valgte vi at lade ham komme ind, hvilket jo viste sig at være fornuftigt ;-)
Eftersom ingen af os ville vinde serveren, (måske Beran)

7777777 er en IRL ven, som kendte min dual, han ønskede at starte så vi gav ham IAP, Han stoppede så fordi han fandt serveren kedelig....
Skulle vi lade hans byer være og gå BB ;-)?

Så 5/7 startede i stammen :)
Stikla kom til Beran kom til
Stikla kunne vi undvære og stadig vinde, men vi følte med hende, eftersom hun skulle spille med jer, så vi lod hende komme :i

Ang dual problemet, så spiller jeg TW for 2 ting, for sjov og at vinde
Syntes ikke det er sjovt hvis en har 12 online timer og jeg kun har 6. Så kan han via TWstats se hvornår jeg ikke bygger, og derfra kan han angribe der, og have en chance for at jeg ikke ser angrebet, se det er ikke fedt ;-)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
lol ja hvor vi ander deler os op for at åbne serverne så samler i jer som jeg siger i tør jo ikke slås mod hinanden

i ved godt hvad ordert nej betyder ikke

og 80% af spillerne i tw spiller ikke dual og det er vardens dårliste unskyling at i ikke kan finde ud af at vinde uden at spille dual
det er jer selv der har skruget tw op til noget at ikke dual kontoer kan følge med til
og det med at byge tjaaa du er den enste her i dk der ikke har en mobil som kan spille tw så
alle kan gå på og byge lidt når man vil hvis det er det du mener er problemet



hvor sjovt tor i det er for alle ander i spiller dual og går sammen alle dualkontorne
men selfølig det er i pisse ligeglade med i vil vinde om så i skal sælge jers ære for det
og folk smutter fra tw





men giv os en server med farm fack grænse og lukket stamme skift og speed 2-3 styger og gør så en stor ikke kan angribe en lille ved hjelp af moralen

havde i bare støtte op om det istedet for at komme med en masse lordt når jeg skev det så havde i kunne gøre som i ville
for så havde i haft jers server for jer selv


og hvis i mener i er så gode så spil med de folk der starter i stammen og sig nej til rasten


hvis vi ander gør spom jer er vi udulige til tw gør i det er det det enste rigtige det har i alle bevist på de sidste server og v 15
er stadig den værste af dem alle

indrømmer blangt det der er sket her tjaa havde hvaret en engans ting så kunne vi ryste på hovdet af det
men det er blivet fast på alle server siden v 15 at man rekoter fjender flygtninge og bare rekoter for at vinde
også er det bare ikke ok meger



men igen det er jo heldt ok når i selv gør det bare vi ander ikke gør


og som på de ander server stak Stikla halen mellen bendne da der kom en dato på vi skulle angribe jer
der kom rundskivlse ud og en dag efter hoppet Stikla så hvad er det vær
Stikla råber altid op om alle skal angribe men hun er den enste der ikke tør jo os ander tør hun
men jer tør hun ikke
 
Senest redigeret:

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Jeg vil lige minde jer om konkurrencen der kører i denne runde :)
Læs i første indlæg hvad du skal, deltag og se om DU er heldig ;)
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Flot mr. Vida! 68 7-taller. Du virker til at have heldet på din side ;)
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Nu er der 3 dage tilbage til denne runde er forbi.
Det er ikke længere muligt at registrere sig på classic, de der udadles kan ikke længere starte igen og priserne på mønterne er halveret.

Når de 3 dage er gået, vil classic blive sat i fredstilstand og alle har 3 dage til at sige farvel og aftale møder i fremtiden i andre verdener eller fremtidige runder :)
 
Senest redigeret:
Top