Intresanta stamma/spelare

määsk

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hej jag e bara en nyfiken svensk som skulle vilja se åsikter om vilka stammar/spelare som e intresanta och ser bra ut då jag ej vet något om era världar/spelare sen tidigare =)
 

Vaahtopallot

Nybegynder
Reaktionsscore
0
The Joker: Svensken vil gerne vide hvilke spillere/stammer du synes er interessante og ser gode ud på classic :)
Jeg er sikker på du godt må svare på dansk :p
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
vi har nogle utrolige fine mass recruit stammer du kan kigge på skulle ikke undre mig du nemt kan komme med ;) :cool:
 

Lillephil

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
hov hov hov det ser jo ud til at vi skal slås imod svensken i dag ;D !! bliver da sjovt :D !!
 

määsk

Nybegynder
Reaktionsscore
0
jag skulle gärna gå med i en bra stamm om nån e intreserad av en bra startup svensk ^^
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
:D Fail... Søvn er overvurderet. Det er bare et tegn på svaghed at ligge sig til at sove. Har stile sole player :cool:

Interessante spillere... dem er der vidst ikke så mange af under eget nick, men Baronen alias Carebears er da startet op igen, men jeg tvivler på at de kommer til at vinde... jeg kan dog tage fejl men hans gamle taktik med at skifte stamme når de har generet for mange kommer jo ikke til at virke her ^^
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Ved ikke om The Joker er en værdig spiller at tænke på, men jeg har vidst fundet ham :rolleyes:
 

storgaard

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
jeg ved der mange spillere der er gået dual og derfor kører under nye nick's så jo her er mange store spillere :D
 

Valoel

Spilentusiast
Reaktionsscore
5
Generelt så er duals dem som ikke er skilled nok til at styre en konto selv så dem går jeg ikke så meget op i - der er dog enkelte som er farlige
 
Top