introduktion til: King of the Hill

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Goddag gæve spillere,

Her følger en introduktion til Classic serverens nye slutspil, nemlig King of the Hill (KotH).

Kort fortalt bliver der, ved dette slutspil, oprettet en konto, med spillernavnet "King of the Hill" (kan ses her: King of the Hill)

Denne spiller er udstyret med gigantiske byer, der indeholder en god del tropper!
Helt nøjagtigt er byerne 67.446 point værd!

Hvor mange tropper der er i byerne vil ikke blive oplyst! Det er en hemmelighed!


Vinderen af classic serveren bliver den stamme, der ejer flest KotH byer.
Runde 4 vil blive afsluttet torsdag d. 27/12!


Held og lykke til alle!
 

louichrisT

I træning
Reaktionsscore
0
Hvilken "genial" idè at køre slutspillet i juledagene :mad:

Det bør straks ændres, efter min mening!
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Hvilken "genial" idè at køre slutspillet i juledagene :mad:

Det bør straks ændres, efter min mening!

Genialt ja self.! En ny måde på at sørge for at vi ikke bliver for fede med al den julemad :p

Hehe bare gas :D Det ligger meget skidt for mange at det er lige omkring julen at det hele slutter.
 

sissi

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Genialt ja self.! En ny måde på at sørge for at vi ikke bliver for fede med al den julemad :p

Hehe bare gas :D Det ligger meget skidt for mange at det er lige omkring julen at det hele slutter.

det er jo ikke lige det ferien skal gå til øv
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
hmmm hvem af os har ikke mobil eller tablet eller pcern tæt på skal vi ikke bare prøver og få den færdig laver man den om bruger 2 plasen det som undskyling

folk bruger så meget tid alivel på tw så om der kommer lidt ferie med tjaa der kan alle komme på og ingen har nogen undskyling for det gik som det gjore

pasonlidt styre jeg selv tw 70% af tiden fra tablet eller mobil da jeg altid spiller kontoen selv og arbejte skal jo passes
 
Top