Israel kampen

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Oplægget til i aften er:

Jeg laver som sidst et strategisk oplæg. Et strategisk oplæg er et udgangspunkt, samt en overordnet plan. Husk på at en strategisk plan går i vasken ved første møde med fjenden. enten har man for lidt af det ene eller andet. man ligger ikke placeret så godt som man håbede. Det er op til jer så at tilpasse planen, men hav i mente at det er gruppelederens ansvar at I har en god gruppe. Dvs at I fx ikke lige pludselig står og mangler deff eller off i gruppen, fordi alle gik over til at spille det samme. men byt gerne roller med hinanden så fx en deff spiller bliver off og en off bliver deff. Dette er kun et eksembel men ikke begrænset hertil.

Hvis vi skal udnytte vores tropper mest muligt effektivt så er vi nødt til at samarbejde. 5 nukes (eller 1 nuke og fakes fra de andre off spillere) der lander klokken 13:45 er langt mere effektiv end hvis fjenden får muligheden for at flytte rundt med sit deff så de kan nå at være der til hvert slag... så bliver det hurtigt for dyrt. Det er gruppelederens ansvar at træffe disse valg. eneste undskyldning for at springe fra er hvis man skal snipe adler eller dodge et angreb i afsendelses øjeblikket. I sidst nævnte tilfælde går det nok om man lander 2 sekunder senere eller før.
Det samme gør sig gældene for deff. når deff ikke skal stå alene og ikke på en mur under 15, så er det fordi det er for dyrt for os som hold. Vi skal gerne stadig have tropper når der virkelig er brug for dem, så når gruppelederen siger at I skal lande 13:58, så lander i der med mindre i skal snipe adler eller dodge et angreb for at kunne sende. 2 sekunder før eller efter er også her acceptabelt når man er nødsaget til at dodge. Som modtager afdet er det vigtigt at hvis man mister sin mur inden man får deff ind. Så SKAL man sende tropperne hjem i samme øjeblik de lander. ISÆR hvis man har flere angreb på vej. Hellere prøve en gang til end at miste hele teamets tropper. Kun gruppelederen kan overrule dette i særlige tilfælde hvor det kan være formålstjenesteligt i den store sammenhæng.
Hvis restartknappen er aktiv i aften som jeg forventer, så skal den ikke leges med på må og få. Jeg ved det er surt, hvis man bliver angrebet 3 gange i hvert minut, men en restart kan betyde at de bare går videre til vores næste spiller. Det kan vi heller ikke håndtere, hvis vi ikke kan hjælpe dig. Vi kan ganske enkelt ikke forudsige hvem de flyver på næste gang. Så hvis gruppelederen siger du må tage en for holdet, så bliv hvor du er og fokuser på det vi kan som hold. Giv off spillerne tider hvor de kan backtime. det er også en måde at standse dem på. Om ikke andet end så til de kan adles ;)
Husk på vi kan kun vinde som et team. Derfor er det vigtigt at tænke på tropperne som teamets og ikke ens personlige tropper. Dermed ikke sagt at I ikke skal bruge sund fornuft. Fx skal teamlederen heller ikke spilde jeres tropper ligesom I ikke skal spilde teamets.

Tror det var peptalken :) essensen var: VI VINDER KUN SOM ET HOLD
 
Senest redigeret:

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Team tun kommer til at bestå af:

Brianmor off
Cralmad off
Gorange deff
Killerkel deff
King deff
Night fury deff
Minibossen off
Loading off

Team shark:

Assefreaky off
Boxzi96 (off)
Einherjer (off)
Helldog (deff)
Linoe deff
MikkelUKnow deff
Mr.Vida (deff)
Sir Angelo (off)
Skolehaven ?

Vi prøver i aften med med gorange som gruppeleder i team tun. Start i SØ... Og så tager jeg den overordnede i den anden og ser om jeg kan finde en egnet eller 2, som kan fungere som gruppeleder. Vi skulle gerne få nogle dygtige at vælge imellem når den ene eller anden ikke kan. Start i SW
 
Top