Jul i August

Don Brisser

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Loco du skulle have været så velkommen... Der er rygter om at der snart kommer en ny fest der hedder BeachParty på 2. sal:rolleyes:

sååå håber jeg at det bliver muligt den her gang og komme med :p træt af jeg ikke kunne komme, men glad for at se/hør i havde en god fest :cool:
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
sååå håber jeg at det bliver muligt den her gang og komme med :p træt af jeg ikke kunne komme, men glad for at se/hør i havde en god fest :cool:

ja nu må du til at tage dig sammen, det her var anden gang i træk hvor du manglede....kan jo ikke blive ved...
gælder forresten også et par andre
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Ja der manglede nogen til festen :p Dog er jeg ikke sikker på at der ville have været så god plads hvis alle inviterede var dukket op. Der er mange andre end de inviterede jeg også godt kunne tænke mig at møde men pladsmangel gjorde at jeg ikke turde invitere flere ;)
 

gnisten1

Nybegynder
Reaktionsscore
0
De damer og herre :wave:

Tak for en dejlig fest, det af den som jeg var med til :( Var ked af at forlade det dejlige selvskab.

Næste gang bliver jeg over flere dage :laugh: stakkels jan han hænger på heksen og mig da vi kommer til 2.sal dagen før, vi skal vises rundt i nyhavn :p
 
Top