Jul og nytårs fred.

Læderinden

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Har TW teamet allerede sat retningslinjer op for jul og nytårs fred?

Da vi sidste år løb ind i problemer, så vidt jeg husker, og nogen ikke følte sig tilgodeset, vil det være med fordel at tage diskussionen nu frem for dagen inden jul.

Forslag og feedback kan vel med fordel deles i tråden, da TW teamet muligvis kan bruge det.

Mvh.

Læderinden
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Så længe det hele bliver gjort i god tid, vil der ikke opstå problemer ligesom i C4.

Problemet var nemlig at det var så pludseligt, og de 2 førende stammer havde allerede lavet planer om de resterende KoTH byer.
Men kom i god tid med undersøgelserne, ingen gider at sidde d. 22 dec. og skulle besvarer et spørgeskema om man vil have julefred eller ej :p
 

louichrisT

I træning
Reaktionsscore
0
Så længe det hele bliver gjort i god tid, vil der ikke opstå problemer ligesom i C4.

Problemet var nemlig at det var så pludseligt, og de 2 førende stammer havde allerede lavet planer om de resterende KoTH byer.
Men kom i god tid med undersøgelserne, ingen gider at sidde d. 22 dec. og skulle besvarer et spørgeskema om man vil have julefred eller ej :p

Og det var jo et lidt ærgerligt resultat som selv ledelsen ku se.var helt i skoven, så lad os undgå det eller tror ledelsen at man sidder ved pc i juledagene.


Mit forslag vil være tre dages fred 24-25-26/12 det er de dage folk fester og så gerne 31/12 nytårsaften til 1/1 om aftenen :wave:
 

tuborgchefen

Spilentusiast
Reaktionsscore
1
Har TW teamet allerede sat retningslinjer op for jul og nytårs fred?

Da vi sidste år løb ind i problemer, så vidt jeg husker, og nogen ikke følte sig tilgodeset, vil det være med fordel at tage diskussionen nu frem for dagen inden jul.

Forslag og feedback kan vel med fordel deles i tråden, da TW teamet muligvis kan bruge det.

Mvh.

Læderinden

kunne ikke undgå at se det du skrev, nogen der ikke følte sig tilgodeset? det skal de da heller ikke spillet skal være ens for alle
 
Top