julefred?

Hånden-i-handsken

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Det er hamrende grotesk det her..IGEN er der Julefred...HVORFOR..vi er nogen der bruger tid og penge på det her spil og så kan vi ikke bruge det 100 procent fordi nogen skal sidde og mæske sig i flæsk og and og dele julegaver og andet bras som de nu mener folk skal have lov at bytte frem til jeg ved ikke hvornår.

Hvis der er julefred bør alle funktioner som plusbrugere har til rådighed i den periode være gratis ! (men det bliver det nok ikke). Det er jo bare at tjekke om de har nok plus på kontoen og så lægge de dage til.
 

ash ketchum

I træning
Reaktionsscore
0
Der plejer nu at være en lille kompensation/forlængelse af pluskonto hver jul, men for at dit pis kan holdes i kog, så springer de sikkert over i år. God jul :xmas wink:
 

stigo

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg plejer ikke at komme med udtalelser på dette offentlige forum da det oftest virker som om, at dem der råber højest er dem som også får mest ret, men jeg gør nu en undtagelse.

Jeg har ikke noget imod en julefred, men jeg har så sandelig noget imod at SUPPORT nu endnu engang ødelægger en server fuldstændigt og så lige i slutfasen. Begrundelse for denne hårde udtalelse følger:

Den 17/12-12 sender man et rundskrivelse om at julefreden IKKE gælder classic serveren.

Dette er også helt fair og kan vel accepteres af de fleste, men herefter går det så helt galt idet man den 23/12-12 kl. 19.05 modtager et nyt brev at julefreden nu kommer til afstemning?

Jeg tænker bare i mit eget stille sind "hvad er det lige der sker her". Det er da helt utilstedeligt at komme med sådan en afstemning dagen før og så at man ikke engang er sikker på at den kommer eller ikke kommer inden den træder i kraft.

Har man fra SUPPORT´s side overvejet at dette er et strategi og krigsspil?
Hvis ja, så burde man måske også have overvejet at der er nogle stammer der lægger planer mere end en dag frem i tiden, hvilket man tydeligvis IKKE har overvejet.

Jeg vil derfor på vores stammes vegne gerne have lov til at ønske SUPPORT tillykke med lige at have skubbet vinderbolden over til vores fjender da vi modsat dem lå inde med offensive tropper nok til lige at have taget den 6. KoTH by. I forvejen kan jeg kun sige at hvis den placering de KoTH byer har er helt tilfældig er den ikke kommet vores stamme til gode, men så også lige at forkludre at vi ikke skal have dem nu hvor vores fjenders off er røget?

Det er for ringe.

/stigo (god jul)
 

StoreSlem

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Kunne ikke være mere enig stigo
Dog ikke det ang tropper :)
Da sidste dag blev offentliggjort så spurgte jeg Liam om han ikke kunne skære 4 dage fra så spm ang. julefred ikke blev et tema
dvs jeg forslog at classic stoppede d. 23 kl 23:59
Nu skal vi først igennem en julefred og derefter en nytårsfred osv.
Vi havde planlagt de sidste dage på classic samt sørget for sitter vagt etc så alle kunne få and samt vide at deres konto ikke blev væltet men dette blev så ændret imens anden lå i ovnen :(

Syntes ikke dette er til nogens fordel at fortsætte denne server og vi vil nu gå i tænkeboks ang afslutning
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Er simpelthen enig, det er det værste der ku være sket!!

Er i klar over hvor mange måneder vi har arbejdet på den her aktion, jeg er fandme træt af jeres inkompetence!!!!

Nåå.. Classic ... Jamen så smutter jeg tilbage til V12, fortsæt det gode arbejde :eek:
 
Top