Kender du reglerne?

Hvad skal du gøre ved overtagelse af en konto?

  • Jeg tager bare imod kodeordet på PM og logger ind når jeg lyster.

    Stemmer: 2 3,4%
  • Jeg sletter min gamle konto, inden jeg går ind på den nye.

    Stemmer: 46 79,3%
  • Hvis en anden uventet sender mig sin kode, melder jeg straks dette til support.

    Stemmer: 44 75,9%
  • Hvis en anden uventet sender mig sin kode, så trækker jeg bare på skuldrene.

    Stemmer: 3 5,2%
  • Når jeg har overtaget en konto skifter jeg straks kodeord.

    Stemmer: 45 77,6%
  • Når jeg overtager en konto spiller jeg bare. Det har ingen betydning at skifte kodeord.

    Stemmer: 3 5,2%
  • Jeg behøver ikke at slette min gamle konto, da den bliver slettet automatisk efter 14 dage.

    Stemmer: 3 5,2%
  • Jeg sætter straks min gamle konto til slet.

    Stemmer: 37 63,8%
  • Hvis jeg skal stoppe sender jeg bare en mass mail rundt med koden til alle.

    Stemmer: 2 3,4%
  • Hvis jeg skal stoppe finder jeg en der vil have kontoen, og giver kun et overgangskodeord videre til

    Stemmer: 44 75,9%

  • Samlet antal stemmere
    58
  • Afstemning lukket .

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
På opfordring fra jer spillere vil vi holde en konkurrence om jeres viden ud i spillets regler.

Derfor starter nu vi nu en konkurrence som vil blive kaldt:

Kender du reglerne?

Denne første runde handler om reglen for Kontoovertagelse. Opgaven går i al sin enkelthed ud på at man læser ALLE svarmuligheder igennem og markerer ALLE de korrekte svarmuligheder. Det er derfor vigtigt at du IKKE TRYKKER STEM før du er 100% sikker på at du har valgt de rigtige svarmuligheder. Vi har fra teamets side indflettet de hyppigste myter/fejltagelser om hvad man må og ikke må i forbindelse med en kontooverdragelse.

Vinderne vil blive udtrukket af en tilfældighedsgenerator iblandt alle de der har svaret helt korrekt. Præmien til de heldige og meget dygtige vindere er:


3 præmier af 200 pp


Konkurrencen vil vare i 7 dage (til den 21/05), hvorefter der vil udtrukket en vinder!

Held og lykke til jer alle!
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Et kodeord du bruger for ikke at vise andre dit kodeord. I tilfælde af at du bruger det samme flere steder så kan det være en god ide at lave kodeordet om til noget der er både simpelt og som ikke har noget med dit normale at gøre.
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Ups, så skulle jeg ikke have stemt før jeg vidste, hvad spørgsmålet betød :):laugh:
 

iwolf

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Er:

Jeg sætter straks min gamle konto til slet.

og

Jeg sletter min gamle konto, inden jeg går ind på den nye.

ikke det samme?
 

Kryddermix

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Lidt meningsloest, at man kan se, hvad andre folk har svaret, inden man selv svarer. Det er self. ingen garanti, men det er taet paa...
 
Top