Kirkens Byggekrav

Devastator

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Hvordan kan det være, at kravene for at bygge en kirke i en ny by, er HQ 5 og Gård 5....
Når det koster 5000 befolkning, burde kravet vel være mindst den Lvl på Gården, der giver over 5000 befolkning..????

Altså HQ 5 og Gård 21
Ellers giver det jo ingen mening.. :confused:
 

MarkusBM

Nybegynder
Reaktionsscore
4
Jeg synes skam det giver fin mening. Det betyder at hvis en fjende katter farmen ned, forsvinder kirken ikke før farmen er nede under størrelse 5, frem for allerede ved størrelse 21. Det gør det lettere at forsvare en kirkeby der allerede er blevet udsat for et katapult angreb, idet du med tropper fra andre byer stadig kan deffe hele den kirkeradius
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Kirken forsvinder da ikke bare fordi gården kommer under niveau 5.
Ingen bygninger forsvinder fordi gården bliver pultet ned..

Proxiwinther Rex:
Hvad angår niveau krav så hænger det sammen med at man kan adle sin egen by med "første kirken" og dermed have en billig og hurtigt bygget kirke til rådighed til senere brug. Dette er ganske nyttigt når man vælger at nappe byer inde bag fjendens linier og skal have kirke dækning i en fart. Første Kirken har et pop-forbrug på 10 og er bygget på cirka 5 minuter ;)

Når man har første kirken ledig og skal bygge en normal kirke, så aktiverer man første kirken i en anden by, giver ordren til den normale kirke, og vender tilbage til den anden by og sletter byggeriet af "første kirken"...
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg er også sikker på at det er førstekirkerne der spiller ind her. En førstekirke kræver kun 5 pladser på farmen, og det kan udemærket tages fra lvl 5 farm.
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Hmm.. Se der bevæger vi os så ind på et område jeg ikke er sikker på, for jeg adler ikke så små byer.
 
Top