Kommunikation?

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hvordan kommer vi hurtigst i kontakt med hinanden? Hvis vi fx skal forsøge at booke serveren lørdag den 5 november så er der kun en uge tilbage. Hvordan får jeg/I hurtigst muligt fat i jer/hinanden. Kigger I ind her hver dag? eller skal der oprettes en samlet skype gruppe med opråb når tingene er på plads?

Hvordan med kampene? skal der kommunikeres via skype? TS? noget helt tredje? eller måske en kombination? hvordan ønsker i spillere at konstitutionere jer når I spiller?
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Hvis det er en enkelt aften, fx 18-23 så ville jeg fortrække man kunne snakke sammen samtidig med at kunne skrive sammen
hvis det er over flere dage, så ville at skrive helt klart være det bedste ;)
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
De speed-runder der er tale om pt. er indtil videre sat til 4 timer pr. runde, så selve runderne er ikke lange :)
Der er self også classic-serveren Masters åbner d. 1. oktober som af natur er af længere varighed, men de der ønsker at spille der kan jo evt. aftale sammen om de ønsker at oprette en chat eller lign. sammen.

Men jeg tror det Foaly efterlyser, ikke kun er en måde at tale sammen UNDER runderne, men også forslag til hvor/hvordan kommunikationen mellem runderne skal foregå :)
Fx. vigtige beskeder om hvornår der skal spilles.

Hvor/hvordan er det nemmest hurtigt at få en besked til/fra dem der ønsker at deltage? Forum, skype-chat eller andet? :)
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Hvis man skal hav alle med, så tror jeg det bedste ville være at gøre det over skype ;)
 

killermachine

Senior medlem
Reaktionsscore
2
Foretrækker at vigtige beskeder kommer her, og alt andet på skype, da jeg ikke altid læser ALT i en skypechat :)
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Vi har allerede den fine skypegruppe ;)

Så længe der er ikke for mange med derinde kan man snakke med hinanden eller bare skrive, personligt er jeg mere glad for skype end TS og msn.

Medmindre andre har fundet nogle bedre måder at kommunikere på :p
 
Top