Kontinent tribes

McNab

Nybegynder
Reaktionsscore
0
For at få lidt gang i den herinde -

Lad mig hør hvilke tribes i syntes er de bedste og hvorfor

Jeg selv er i K55 - I DDH og efter en lidt famlende strt på triben er der ved at komme styr på de indre linier så jeg tror absolut det er en tribe der skal regnes med i fremtiden gældende for K55
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
300 evt. ?

Umiddelbart har jeg ikke dannet mig en generel holdning omkring hver enkelt Tribe da jeg ikke har nogle erfaringer med disse.

Men 300 har været umådeligt stærke i de forskellige verdener jeg ellers spillet på før i tiden.

Jeg kunne derfor godt forestille mig netop 300 vil blive store, hvis blot det er nogle af de kvalificerede spillere som har ført 300 til den danske version af TW.

:)
 

maskinen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg er på server2 og der sker nada.

De 2 aliancer jeg har været i indtil videre består af 3-5 medlemmer, ingen snakker sammen, handler sammen eller koordinerer angreb. Selv forummet er dødt.

Så bortset fra navnene på de aliancer der ligger omkring mig har ingen gjordt noget der er værd at nævne eller lægge mærke til.
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Det må vi lave om på (;
Overvejer selv at starte en Tribe op hvis der ikke er nogle engagerede som inviterer ^^
 

ham-fra-hb

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg er på server2 og der sker nada.

De 2 aliancer jeg har været i indtil videre består af 3-5 medlemmer, ingen snakker sammen, handler sammen eller koordinerer angreb. Selv forummet er dødt.

Så bortset fra navnene på de aliancer der ligger omkring mig har ingen gjordt noget der er værd at nævne eller lægge mærke til.

Så skal du da bare igang med at angribe gud og hver mand ;) Mig og min bror (Kikto) har kørt den mest irriterende, arrogante og voldige stil på vores naboer på trods af deres størrelse i forhold til os.

Derfor er der et par rimlige stammer der har set sig sure på os, og prøver således at få os ned at bide i græsset :p Dette er ikke sket endnu :D

Vi bliver stort set udsat for alvorlige angreb hver dag, hvilket også har givet os en rimlig høj pladsering på "Modstandere besejret stammerangen", når man tænker på vores størrelse (2 spillere) :)

(navnet er foresten USH)
 

maskinen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Well nu er jeg havnet i en aktiv og forholdvis stor stamme (guardians of scotland) og der sker en del på forum og folk sender backup til hinanden hvis en i stammen bliver angrebet.

Eneste problem er deres lidt slatne holdning til krig.
Var ved at jævne en af mine naboer med jorden da jeg fik ordre om at lade være fordi vi i forvejen er så få aktive spillere på server 2 at det ville være ærgeligt at miste en mere fordi en af mine katapulter kørte hans hund over eller sådan noget.
 

GummiBear

I træning
Reaktionsscore
0
Well nu er jeg havnet i en aktiv og forholdvis stor stamme (guardians of scotland) og der sker en del på forum og folk sender backup til hinanden hvis en i stammen bliver angrebet.

Eneste problem er deres lidt slatne holdning til krig.
Var ved at jævne en af mine naboer med jorden da jeg fik ordre om at lade være fordi vi i forvejen er så få aktive spillere på server 2 at det ville være ærgeligt at miste en mere fordi en af mine katapulter kørte hans hund over eller sådan noget.

Helt ærligt det lyder som en lam stamme.. og lol kørte hans hund over???
 

maskinen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
well, kørte hans hund over... jævnede hans bymur med jorden.. i hvert fald sku jeg holde op med at mobbe de små så de stopper med at spille hehe
 

surfsmurf

Nybegynder
Reaktionsscore
0
:)

Velkommen i hope3 til maskinen hilsen en ven af hope, det gik vist ikke så godt for g.s.a. alligevel ;)
 
Top