Kort

Foxiewars

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg er ret sikker på det er kommet efter jeg aktiverede plus konto. Men når jeg går ind på kortet virker det hele fint men lige så snart jeg har trukket i kortet vil den ikke vise info over byen, når jeg holder musen over byen, kan godt klikke på byen og få de der muligheder, men de info der burde komme når musen holdes over byen, er væk. Men de er kun væk efter jeg har trukket før jeg trækker er de der.
 

Foxiewars

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Altså det kan ikke passe at lige så snart at man begynder at betale så bliver det dårligere?! Come on. Nu er jeg også nød til at klikke på kvadrattet over den by jeg rent faktisk vil klikke på før konstekstmenuen kommer frem.
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det skulle rent faktisk blive bedre, men det er svært at se hvad der sker på din skærm. Kan du lave et screenshot og ligge herind eller linke os til hvor den er uploadet. Det vigtigste at have med er en grundig beskrivelse af hvad der sker, hvornår det sker, i hvilken browser det sker, samt hvad dine visningsmuligheder er sat til inklusiv Vis popup. Begge er at finde lige under minimappet, hvor du evt lige skal have dem til at droppe ned.
 

Foxiewars

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Bare glem det. Det er åbenbart kun på den computer jeg er på nu at det sker. Ved mine andre sker der ikke det samme.
 
Top