Krig

Marshal

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Kom tebaks i diskussionen vem som är NOOB, när du intagit en enda by av de millioner byar du har från en fiende och inte en förladt eller från en vän.


Det räcker man säger "krig" till "Krigsguden" så springer han och gömmer sig genom att skifta stamme.


men, den som inte tror mig kan u kolla fakta

Byar som den "store" "fått" från sinna vänner....

http://dk.twstats.com/dk2/index.php?page=player&mode=conquers&type=gain&id=33674

När startade kriget, och när skiftade han stamme? (tips, "stora kriget" startade 6 juni 2009,...........:D )

http://dk.twstats.com/dk2/index.php?page=player&mode=tribe_changes&id=33674


Baloonoob.....puff.....pssssssssssss,,, Pang:rolleyes:

jeg kan da se at jantelov og misundelse, også lever her i forum
 

Disright

Banned
Reaktionsscore
0
Marshal är en stor noob. Kolla hans statestik. Han har inte tagit en endaste by från nån annan än hans vänner, eller en förladt. Och så när "stora" kriget börjar, byter han till en stam som inte är med... hahahah

a big baloon, ,,, en liten nål... så PUFFFFFFFF


Marshal:

Det er nok dette du tænker på.

Det er tilladt at kalde en spiller en noob. (ofte forvekslet med ordet "Newbie" som betyder nybegynder)

Hvad blueberry skriver ser jeg ikke skulle komme i konflikt med dette:

Det er tilladt at bruge taktikker for at provokere dine modstandere i Politik og Propaganda forummet, så længe det er spilbaseret.
Personlige fornærmelser er ikke tilladt nogen steder i dette forum eller i form af private beskeder.

Hvis du ikke er enig skal jeg gerne tage det op i support.
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg synes også at stemningen er blevet lidt uehagelig her.

Man kommer jo ikke uden om at statestikkerne viser at dem der har haft størst glæde af den her krig er TW og VoR, mens dem der er sluppet dårligst fra det er TO og DDE.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
kære skolehaven, det er ikke mine NYE venner. de har altid og alle dage været mine venner.
min indgang til spillet kan godt være mere deffensivt and offensivt, og hvad så? er der ikke alle type spillere, i TW??? jeg har bare ikke brug for at angribe hele tiden...

mars

Nu du så pænt har skrevet til mig vil jeg da gerne skrive et høfligt svar.
1. Jeg ved godt at de ikke er nye venner det var ironisk ment og enhver der vil besværliggøre sig selv med at kigge TW stats ved at det er der du stammer fra.
2. Jo der skal naturligvis være plads til alle slags spillere. Jeg er selv nybegynder (det er i hvert fald mit første og eneste spil TW) og den stamme jeg er medlem af består nærmest ikke af andet. derfor kan det ind imellem undre mig at eksembel hvis små aktive spillere på maks 3 byer skal voldjordes af store spiller på 20+ i byer. Når nogen gør det tænker jeg om det er fordi man hellere vil spille i en verden med 1000 spillere end med 5000? Jeg vælger personligt det sidste og vil hellere hjælpe de nye til at få en god oplevelse, så der netop er plads til alle spillere/spiltyper

Skolehaven

Ps. håber ikke der er noget du misforstår, men hvis der er så er der ingen grund til at kaste mudder i denne tråd, men vi kan tage den på post i verden 2
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Provaganda i højeste gear:

Vegas i dag klokken 18:22
Hej hej

Denne besked er sendt til stort set samtlige spillere på k65 - Fjender som ubekendte.

Vi i [ally]DDE[/ally] er så småt ved at ha nedkæmpet [ally]TO[/ally], og der vil ikke gå lang tid før, særligt [ally]DDE-55[/ally], vil ha mulighed for at rykke mod syd og sikre vort territorium i dette område.

Vores wing [ally]DDE-65[/ally] har store problemer på k65 og har brug for fornyet energi.

Flere af dem jeg sender denne mail til, er sikkert selv medvirkende til dette, da DDE-klanen er i krig med en del stammer.

MEN! De der ønsker at overleve på længere sigt - De der ønsker at sikre sig selv. I får nu dette ene tilbud:

Join [ally]DDE[/ally], [ally]DDE-55[/ally] eller [ally]DDE-65[/ally] (alt efter hvor i ligger osv), og I vil ha' sikret jer en plads her på verden 2 fremover.

Undlad at joine os, og så vil I, når vi for alvor rykker mod k65, blive elimineret!

Et eksempel er [player]Groendahl[/player] fra [ally]TO[/ally]. Han er sammen med andre [ally]TO[/ally]-medlemmer kommet efter at krigen var brudt ud, og har ønsket optagelse i [ally]DDE[/ally]. Dette er blevet afvist, og sammen med alle øvrige [ally]TO[/ally]-medlemmer, vil han snart kunne se alle hans byer forsvinde...

Så altså.
DU har fået denne mail.
DU har fået dette tilbud.
DU har ÉN mulighed.
Den kommer ikke til at blive aktuel igen.

Join DDE-klanen og vær med til at erobre resten af verden 2 sammen med os.


Ser frem til at høre fra dig/jer.



//[player]Vegas[/player]

Er Vegas ikke klar over at DDE-65 stort set ikke eksistere mere :D
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
tydeligvis ikke. Hvad sjov er der også i at ende i en klan der forsøger at få over halvdelen af spillerne i verden 2? Hvor er udfordringen? det sjove forsvinder jo når det bliver for let
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Det er jo allerede for let ..
__________________
Troops don't win wars
Points do!

DDE må have haft meget få point så. De lod nukes regne ned over NO i en hel uge mens vi forhandlede iap, og da vi så besluttede at nu kunne det være nok, var der ikke ret meget modstand.
 

bowww

Nybegynder
Reaktionsscore
0
DDE må have haft meget få point så. De lod nukes regne ned over NO i en hel uge mens vi forhandlede iap, og da vi så besluttede at nu kunne det være nok, var der ikke ret meget modstand.

Hvor stiv er du ?
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Hvor stiv er du ?

Det er mit klare indtryk at DDE'erne ikke snakker så meget sammen, og derfor ikke ved hvad der foregår i deres egne stammer.

Faktum er at der aldrig var kommet krig mellem DDE og NO, hvis ikke det var fordi at DDE-65 og DDE-55 begyndte at optage flygtninge, og at samme flygtningen angreb NO bagefter.

Prøv at begynde at snakke sammen - det kunne være at skårene kunne redes.
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
krigen ser ud til TW og DDE stammerne vinder sådan ser jeg det lige nu..TO er der ikke mere.. jeg lukket TO da den var gået i opløsning eller det hedder jeg vil have lukket den men ombestemte mig. men hade trykket på opløs stammen....så den stod på ok. min hund hoppet op på space knappen, så den trykket ok.. så min hund fik lukket TO :eek:
 

Mjep

Nybegynder
Reaktionsscore
0
krigen ser ud til TW og DDE stammerne vinder sådan ser jeg det lige nu..TO er der ikke mere.. jeg lukket TO da den var gået i opløsning eller det hedder jeg vil have lukket den men ombestemte mig. men hade trykket på opløs stammen....så den stod på ok. min hund hoppet op på space knappen, så den trykket ok.. så min hund fik lukket TO :eek:

har hørt mange gange den med at man skyder skylden på sin lillebror eller lillesøster, men aldrig den med hunden, tror self ikke på den men det er alligevel sjovt nok =D
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
krigen ser ud til TW og DDE stammerne vinder sådan ser jeg det lige nu..TO er der ikke mere.. jeg lukket TO da den var gået i opløsning eller det hedder jeg vil have lukket den men ombestemte mig. men hade trykket på opløs stammen....så den stod på ok. min hund hoppet op på space knappen, så den trykket ok.. så min hund fik lukket TO :eek:

DDE praler med at de har besejret TO og så var det i virkligheden en hund der gjode det :D
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Da NO bare er blevet angrebet og så har vi været i krig, er vi i tvivl om hvem der er erklæret officielt krig mellem, og man derfor må koordinere mellem kontoer med delt forbindelse.

Er der ikke en af dem der holder øje med den slags, der kan give mig et preg om hvem vi officielt er i krig med?
 

Disright

Banned
Reaktionsscore
0
Da NO bare er blevet angrebet og så har vi været i krig, er vi i tvivl om hvem der er erklæret officielt krig mellem, og man derfor må koordinere mellem kontoer med delt forbindelse.

Er der ikke en af dem der holder øje med den slags, der kan give mig et preg om hvem vi officielt er i krig med?

I det første indlæg skriver Wiicket:

så vil jeg offentligt erklær at der er krig i mellem....

TO, TO2, TW-R1, TW-R2, TW-R3 og TW-R4

mod

DDE, DDE-55, DDE-46, DDE-45, DDE-44, DDE-35, -TW- og -TW-A

Der står der ikke at NO er en del af det.


Jeres navn kommer ind her sammen med SAW hvor i er en del af TO:

SAW og NO er også stadig i TO?
Holy shit, det er super
[google translator]


Her siger du at i længe har ligget i krig med -TW-, men det er en oplysning og ikke en krigserklæring vil jeg mene.

NO har længe ligget i krig med -TW- og er nu også kommet i krig med DDE.


Da jeg ikke ved om TO er et forbund mellem NO / SAW / andre kan jeg ikke sige det med sikkerhed.

Så jeg vil råde dig til at skrive til supporten og få klarhed over sagen.

http://www.tribalwars.dk/ticket_login.php
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Er der foregået koordinerede angreb fra delt net eller sittede konti skal det til supporten og aldrig diskuteres her på forum.

Supporten har naturligvis brug for navne på de spillere der skulle have snydt.

MVH
Moderator/Support V2
 

Gede hyrden

Senior medlem
Reaktionsscore
0
EDIT til Lauras post:
Husk nu at de navne ikke skal opgives herinde på forummet, men i den support ticket du indsender.
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Det var udelukkende et spørgsmål om hvilke regler der gælder for NO lige nu.

Men konklussionen er vist at der ikke må foregå nogen form for koordinationer.
 
Top