krigerklæring mod NATO

belastning

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
vi EPS er erklære krig mod NATO.
vi vil se om vi kan tage byer i deres stamme midte og adle ud der fra, tage dem en efter en..

vi satser på vi vil bruge det næste årstid på dette.
så lad den bedste stamme vinde juhuuuu:eek:
 

Loke

I træning
Reaktionsscore
0
sikke nogle vatnisser
de har allerede spurgt om hjälp

de föler sig vel ikke i stand til at klare en lille ****estamme som EPS hahaha

det er da for meget ;)

gud fader i skuret
sådanne nogle tösedrenge :p
 

belastning

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
ja. jeg skrev d sku da også forkert. det må da være TWA vi har erklæret krig.. eller hvad.. jeg kan ikke følge med mere. ~vv~ kan de jo også være...

det er nu noget undeligt noget det her.;)
 

Loke

I træning
Reaktionsscore
0
nä ingen joke :p
jeres stammer elsker jo at angribe de mindste stammer på verden 1 :p

så det må jo väre årets julegave til Vatnisserne :p

som er bange for at få modstand ;)
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
jeg hade ikke set det sidste belastning hade skrevet:) og vi da ikke vatnisser..

men held og lykke til jer. og vi ikke bange for en lille krig mod sådan nogle som jer. hvis det er mod os i har erklæret krig imod :)

men hvem er det ESP har erklæret krig imod ~vv~ eller TWA eller dem begge to:) bare så support ved det, for tror de er lige så forvirret som jeg er:p
 

Loke

I træning
Reaktionsscore
0
njaaa jeg har ikke set at support er forvirret

så det må jo väre lidt insider info du sidder på der :p

---
ellers er det vel bare logik som kan vise hvem man har erkläret krig imod
du kan jo spörge TWA om de bliver angrebet
hvis de siger nej, så kan du jo checke om du har indkommende angreb imod dig

synd at man skal skäre alting ud i PAP her, för det bliver forstået
--- og ja jeg ved at i ikke har noget imod en krig imod EPS ...står jo at läse ovenfor denne post at i elsker at angribe de mindste stammer först :) :) :) ...blev en lille repetition af hvad som blev skrevet tidligere men som åbenbart er så svärt at forstå
---------

virker mest som om de store stammer er nödt til at erkläre krig, fordi de sidder på en masse kontoer og derfor ikke må angribe fra samme IP uden at der er erkläret krig og at der er gået 24 timer

det var måske noget for support at checke op, istedet for at blive forvirret ..eller det er måske bare lonning som forsöger at bevise at han er "support"? ;)
 

Loke

I træning
Reaktionsscore
0
underligt nu....jeg fik et IGM brev fra lonning
virker som om hans svar skal väre hemligt nu ;)

lidt dumt at flytte over til private brev synes jeg,
men måske er det heller ikke så godt at lyve på forum :p
___________________________________________
synes bare at om man skriver her på forum
så må man også kunne tåle de svar man får...
ellers burde man ikke lave kommentarer
____________________________________
sidst lidt off-topic :) :) :)
God Jul alle sammen :)
 

belastning

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
ja god jul her fra.. det er disket op med gløg og sne her i EPS:eek::eek:

jeg vil håber vi få et fredligt år, lige som sidste år. er alle ikke med på den...

du har ret loke. men det er da dejligt vi to kan skrive samme her. nå nu vores forum ikke virker.

juljuljuljuljuljuljuljulsne sne sne sne sne sne sne snif snif snif snif.. hohohohoho
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
loke... jeg ville ikke diskutere i forum.det virker som om du ville diskutere nemlig;) derfor jeg skrev det til dig i en besked i spillet :) men kan da godt sætte det herind, da du jo gerne ville have alle ser hvad vi skriver til hinanden....

lonning den 24.12. Klokken 09:14
hej loke.. det belastning skriver til sidst i det offentlige forum, der forstår jeg på ham han ikke helt ved hvem han skal erklære krig imod. eller man skal måske læse mellem linierne i det indlæg også? :)

og jeg prøver ikke at bevise jeg er "support" :)

men det sidste indlæg hvor belasning skriver (ja. jeg skrev d sku da også forkert. det må da være TWA vi har erklæret krig.. eller hvad.. jeg kan ikke følge med mere. ~vv~ kan de jo også være...

det er nu noget undeligt noget det her.)
der kan jeg se han er "forvirret" over hvem han erklære krig imod. og skriver ikke rigtigt hvem han erklære krig imod. jeg er nok ikke den eneske der synes det. og ved ikke hvorfor jeg skrev "support" i det indlæg lavet :D det var "andre folk" der skulle stå ;)

lonning den 24.12. Klokken 09:20
plus support skulle kigge os igemmen,(kan ikke se hvorfor) jeg tror ikke vi er nogle der snyder i vv men tro bare det min ven. men ved du noget viljeg da gerne vide det;) og det kan godt være nogle af de "nye" snyder, det skal jeg ikke kunne sige dig. men har fået de fleste tjekket og de snyder ikke;)


og god jul til jer i ESP og jeg ved endnu ikke hvem i erklæret krig imod. jeg kan ikke læse imellem linierne nemlig :) er det mod ~vv~ og TWA eller kun mod en af dem. eller er det kun mod stammen NATO :confused::confused::confused:
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
ja. jeg skrev d sku da også forkert. det må da være TWA vi har erklæret krig.. eller hvad.. jeg kan ikke følge med mere. ~vv~ kan de jo også være...

det er nu noget undeligt noget det her.;)

ja det meget mærkeligt du ikke ved hvem du skal erklære krig imod........ og jeg ved endnu ikke hvem det er i erklærer krig imod. man skal skrive det sort på hvidt og ikke sort på sort på hvidt
 

Loke

I træning
Reaktionsscore
0
VV vil åbenbart have krig siden de tager ind en masse flygninger fra stamme TWA :p som er ved at falde fra hinanden da en af de mindste stammer på verden 1 gik i krig imod dem :p

så det beviser endnu engang at point ikke vinder krige ;)
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
sjovt EPS har travlt med flygtninge,kunne gøre opmærksom på både Gladiators og Secret er flygtninge fra EPS.

Secret var endda sat under claimning af jeres forbund 6 1/2.

så Loke,fej din egen dør først før du kritisere andre

mvh tobias2008 SKs , btw god krig til alle
 

Loke

I træning
Reaktionsscore
0
sjovt EPS har travlt med flygtninge,kunne gøre opmærksom på både Gladiators og Secret er flygtninge fra EPS.

Secret var endda sat under claimning af jeres forbund 6 1/2.

så Loke,fej din egen dør først før du kritisere andre

mvh tobias2008 SKs , btw god krig til alle

jeg forstår ikke hvor du vil hen med den gang sludder
jeg har ikke kritiseret nogen person :)

siger bare at EPS har erkläret krig imod TWA, og at vi fortsätter med at jagte dem også selvom de gemmer sig i andre stammer :)
og at vi anser dem for at väre flygtninger :p så vi har lov til at angribe dem :)

og at EPS tager ind folk som bliver angrebet?
jeg har ikke set nogle angreb på gladiators, som hoppede ud af WW
ej heller på secret
så det er nok op til de enkelte stammer at angribe dem de synes er flygtninge eller ? :p
_______________________________________________________________
hvis i syntes de var flygtninger, hvorfor angreb i dem så ikke?
nu er det jo lidt sent at beskylde dem for at väre flygtninger, efter nogle måneder i EPS ;)
 
Top