Krigerklæring

m-k-jensen

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg er stadig ikke med i hva problemet er ... :laugh:

Har fulgt lidt med i diskutionerne om V3 såå..

Klage 1. Mangler et End-Game (Kan ikke gå hurtigere end det går kan i jo høre)

Klage 2. Adelsmænd koster en bondegård så det tager lang tid selvom de ejer det meste af verdenen. (LØST: Billige Mønter/Adler)

Klage 3. Vi har ingenting og lave, der er ingen fjender tilbage for de fleste. (LØST: ISS opstod)

Det er 2 ud af 3 af jeres klager der er blevet løst, den første kan tydeligvis ikke gå hurtigere, så hva klager i for, jeg mener bare det er et KRIGSSPIL
og så kommer der endelig krig igen som i savnede og så er det også galt, for mig lyder de fleste af jer som en flok utaknemlige unger der både vil blæse og ha mel i munden..

Give it a rest, NEJ end-game er ikke afgjordt så hva er det næstbedste der kan ske?? self. en krig igen så i ikke keder jer og i har fået den..hver glad :)

Hvor er du en sød fyr,:eek: kan slet ikke forstå du gider og blande dig i noget du tydligvis ikke kan rumme i dit meget klåve hodet, :confused: hvis du ikke selv er blivet klar over det søde ven, tros det du har spillet på så mange verden, ja så skal jeg da lige for klare dig det søde ven, FOLK GIDER IKKE HØRE PÅ DIG SØDE VEN :sleep:,, bare pænt ment,;)

mvh m-k-jensen,,
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Og det var det bedste svar du ku komme op med ...Tsk tsk..
Er da ligeglad, troede det var off. forum fordi man ku få sin mening ud andre steder, men tager tydeligvis fejl, for som du siger det, lader det til at der kun kan komme én mening og det er flertalets,
lyder lidt som om at så længe man er i undertal, så ska man bare holde k@ft :rolleyes:

Meeen, nu er det ikke min stærke side og tie stille når jeg hører f.eks. folk disse TW-teamet som ikke laver andet end at prøve og hjælpe os :p
 

m-k-jensen

I træning
Reaktionsscore
0
Og det var det bedste svar du ku komme op med ...Tsk tsk..
Er da ligeglad, troede det var off. forum fordi man ku få sin mening ud andre steder, men tager tydeligvis fejl, for som du siger det, lader det til at der kun kan komme én mening og det er flertalets,
lyder lidt som om at så længe man er i undertal, så ska man bare holde k@ft :rolleyes:

Meeen, nu er det ikke min stærke side og tie stille når jeg hører f.eks. folk disse TW-teamet som ikke laver andet end at prøve og hjælpe os :p

det er ikke et spørsmål om du skal holde din, :huh: jeg tror godt du ved vad jeg mener, med det her ;) med hansyn til TW-teamet ja det er noget andet, men vad der er sket og vad folk der er indblandet i den her sag, ja det er det du ikke ved noget ,, så lade være med at kommetere på sådan noget,,

mvh
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hvis du lige bemærker hva jeg har skrevet, så er de eneste ting jeg har kommenteret 2 emner..

1. TW teamet gør sit bedste.

2. Hvis folk ikke kan lig at der kommer liv på en server igen er de mærkelige.

Det var groft skåret ud, men det er kun de to ting jeg har snakket om og ærligt talt, så hvis JEG sad på V3 og kedet røven i laser over mangel på krig,
så ville jeg skrige af fryd, hvis en stamme som ISS opstod, så forstår jer ikke :)

Hva angår at kommentere om hva der er sket på serveren (Med enkelte individer), ved jeg ikke lige hva du hentyder til, jeg har kun kommenteret hva der er sket på forum (Deres brok over mangel på liv osv.) :p
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Jeg er stadig ikke med i hva problemet er ... :laugh:

Har fulgt lidt med i diskutionerne om V3 såå..

Klage 1. Mangler et End-Game (Kan ikke gå hurtigere end det går kan i jo høre)
Og det er sku for langsomt

Klage 2. Adelsmænd koster en bondegård så det tager lang tid selvom de ejer det meste af verdenen. (LØST: Billige Mønter/Adler)
Også ganske fint....

Klage 3. Vi har ingenting og lave, der er ingen fjender tilbage for de fleste. (LØST: ISS opstod)
Problemet her, er så bare at ISS er opstået FORDI innogames er nogen snotbobler der ikke kan få fingeren ud. Er det rigtigt at spillet går ud på at have mest tålmodighed, ment på den måde at vinderen er den ene spiller der sidder tilbage, når resten af stammen har kedet sig selv ihjæl, og som ikke har noget imod at adle barbar byerne fra dem der har slettet? For så er MKJ da vist (hvis han annulerer sin sletning) rette kandidat til at vinde serveren.

Det har hele tiden været meningen at NS6 skulle forblive samlet og vinde serveren, men forstår udemærket dem der blev trætte af at vente.

Det er 2 ud af 3 af jeres klager der er blevet løst, den første kan tydeligvis ikke gå hurtigere, så hva klager i for, jeg mener bare det er et KRIGSSPIL
og så kommer der endelig krig igen som i savnede og så er det også galt, for mig lyder de fleste af jer som en flok utaknemlige unger der både vil blæse og ha mel i munden..
NS6 havde 84% af kortet (alle byer incl barbar) der har været masser af krig, er det for meget forlangt at få erklæret en vinder STAMME? HVORFOR laver innogames "reglerne" anderledes fra verden til verden? 73% af de spiller-ejede byer var åbenbart nok til end-game på .net men åbenbart ikke her. (og de blev ikke "rådet" til at tage alle barbarbyerne.

Give it a rest, NEJ end-game er ikke afgjordt så hva er det næstbedste der kan ske?? self. en krig igen så i ikke keder jer og i har fået den..hver glad :)

Mit med fed
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
HVORFOR laver innogames "reglerne" anderledes fra verden til verden? 73% af de spiller-ejede byer var åbenbart nok til end-game på .net men åbenbart ikke her. (og de blev ikke "rådet" til at tage alle barbarbyerne.

Fordi der er forskel på verdenerne? :confused:
Den verden du referere til på .net er 2 år ældre end v3, har 8,4 gange så mange byer og ved at lukke den ville det ikke være 40% af deres verdener de havde lukket i løbet af meget kort tid.
Og det er 76% af de spiller-ejede byer :)

Personligt mener jeg jo faktisk IKKE der skal være samme mål for hvornår verdenerne skal lukkes, der er jo ikke samme indstillinger på dem.
Tag et tænkt eksempel: skal en verden der kun har maks 20 medlemmer i hver stamme op på samme antal % ejet som en med maks 200? Skal en verden der har eksisteret i 4 år og hvor én stamme måske har klaret at holde sammen og holde dominansen læææænge op på samme % som en der har "kun" har eksisteret i 2?
Lidt som at sige at 200m skal løbes på samme tid som 500m for at vinde, det er ikke samme konkurrence selvom begge dele er løb, vi forventer en noget bedre tid hos dem der kun løber de 200m ;)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Tjaa det var da en forklaring man ku bruge til noget..Tak for det :)

Men er stadig ikke helt enig, vi er fuldt ud enige om Innogames har kvajet sig (Om ikke andet håndteret det forkert) :laugh:

Men nu verdenen ER som den ER og Innogames er så slow som de ER..Hvaa ska i så lave, de sidste mdr. har i ikke lavet andet end at klage og så må en ny krig sku da være det optimale, nu i ikke kan få det andet, altså det er trods alt et krigsspil vi spiller og det er forhåbenlig de fleste der er enig i at Krigsdelen er det sjove ved spillet :p
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
kan da godt forstå folk fra v3 osv er surer og keder sig og det skal de have lov til ;b

og dekani at du spiller en måned og så bliver adlet ude er ikke krig det kaldes at folk la dig bygge byerne op for dem ;)

ville da også selv brokke mig hvis jeg var i de spillere der spiller på v3 sko må da være røv kedeligt at spille der inde :)

synes det er surt mange af jer stopper men held og lykke i fremtiden jer der stopper helt med at spille tw :D
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
og dekani at du spiller en måned og så bliver adlet ude er ikke krig det kaldes at folk la dig bygge byerne op for dem ;)

Hov var sku ikke dig der var der xD (Mistake)

Men nu du er kommet på V5 så kan du jo lære mig hva krig er, du kan søge om optagelse i TBOJ, så garentere jeg at vi aldrig blir venner (Blå prik) derinde :D
 
Senest redigeret:

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
bare til info: der er sket en hel del ændringer i v3 og hvis man sidder og regner lidt på det så kan de spiller uden stamme næsten måle sige med dem i ..?
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
bare til info: der er sket en hel del ændringer i v3 og hvis man sidder og regner lidt på det så kan de spiller uden stamme næsten måle sige med dem i ..?

Så følg dog lidt med i hvad der bliver skrevet...

Der er mange der har valgt at sætte deres konti til sletning, dvs at de der står uden stamme højst sandsynligt bliver grå indenfor den nærmeste fremtid.
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Så følg dog lidt med i hvad der bliver skrevet...

Der er mange der har valgt at sætte deres konti til sletning, dvs at de der står uden stamme højst sandsynligt bliver grå indenfor den nærmeste fremtid.

jeg ved det jo, og hvis du følge med så skrev jeg at jeg har sympati med hvad der sker der over, og som jeg skriver i mit indlæg så er det bare til info.
 
Top