Krigerklæring

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Det må sku være ny rekord...

30 min efter krigserklæringen blev gjort offentlig blev stammen 3v nedlagt.
 

Rapture

Junior medlem
Reaktionsscore
2
Jaa, det er jo fordi jeg er med :D

Det er lækkert at der endelig sker noget.. Og så giver 3V op med det samme?

Det kan de da ikke være bekendt, jeg skulle lige til at have det rigtig sjovt :( :p
 

THvas

I træning
Reaktionsscore
0
Nej vi giver bestemt ikke op !

Vi forsøger blot at holde den aftale som 3V har haft med NS6, siden vi indgik IAP.

Aftalen var, at vi skulle gå på jeres side, for senere hen, at blive en stor stammen. I den aftale som vi har haft, har der været nogle regler som vi har overholdt til punkt og prikke. I har lagt rigtig mange betingelser ind, som vi har sagt Ja til, og vi har ikke fået ret mange af vores betingelser igennem, så i har fået det mere eller mindre som i gerne ville have det.

Hver gang der har været det mindste imellem stammerne, så har vi gået ind og gjort det til jeres fordel. Der var flere af vores spillere som i ikke kunne lide, og dem har vi afskediget for jeres skyld, for at vise at når vi har sagt A, så siger vi også B, for at følge jer hele vejen.

I har lagt meget vægt på ærlighed og Tizac har rigtig mange gange sagt, at han ligger meget vægt på at aftaler er til for at blive overholdt, og vi har gjort alt hvad vi kunne, for at holde dem.

Nu føler vi blot, at det hele har været en stor gang fis, fra starten af, og vi sidder lidt med fornemmelsen af, at I har søgt samarbejde med 3V for blot, at komme til at stå stærkere mod de stammer som i kæmpede imod dengang.

Som Alex89 og en masse andre sagde; "I skal være klar over at NS6 kun er ude på at tage røven på jer, I kommer aldrig til at stå sammen med dem når serveren slutter". Og Ja!! - det må vi så give dem ret i, vi har blot hele tiden stolet på hvad Tizac har fortalt os, om at vi kunne stole på dem til serverens slutning.

Så for at bevise at vi ligger vægt på ærlighed, så har vi valgt at lukke stammen, sætte vores medlemmer fri, og slette vores kontoer (m-k-jensen & jimmik).

Det var ikke lige det vi havde ønsket, men sådan må det bare være !

Mvh
m-k-jensen & jimmik
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
MKJ og jimmik der er fyldt forståelse for jer, fordi i har kæmpet ved deres side og wupti så bliver i røvrendt.

men hvem ved hvilken årsager der drag NS6 til følgende krigs handling/ konklusion.
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
RIP, det kan så diskuteres om de er blevet røvrendt.

Det har altid KUN været en IAP. Havde vi haft forbund, ville sagen have været fuldstændig anderledes.
 

tizac

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Som diplomat for Ns6 har det altid været sådan for mig at en aftale var en aftale.

Jeg er ikke enig i alle dine udtalelser, Hvas, men aftale var at stod i ved vores side ville det blive husket, og vi ville ikke gå på jer i 3v. Den holding har jeg stadig.

Jeg blev sendt i byen for at få en IAP med jer... jeg fik den. Men bare fordi vi endte med at være de store, syntes jeg ikke det var en grund til at forgribe sig på jer som var blevet de små.. for mig er der noget der hedder at vinde med ære.

At en flok spillere så springer ud af Ns6 og i kedsomhed angriber 3v, vil jeg under ingen omstændigheder lægge navn til. Derfor har jeg osse valgt at at sætte til slet.. uskylden for Ns6 er fjernet med denne handling, og sejren vil ikke kunne blive sød men meget bitter i min mund.

Problemet er at Innogames, ikke har et færdig produkt fordi vi ikke kan få et rigtigt senarie for hvad der fører til en sejr.

Igår kl 21.59 havde Ns6~R 81% af serverens spillere ejede byer.. dette er mere end man har på engelske servere man lukker, men desværre bliver verden 3 bare glemt.

Efter min mening ville vi sammen kunne vi have presset Innogames til handling.. men fordi nogen spillere ikke kunne vente endte det på den her måde, og nu kan vi ikke.. tillykke til Innogames med sejr.

Men vi er en del i NS6 der har sat til slet.. vi tager afstand fra ISSs handlinger, og vil under ingen omstændigheder føre krig med de gode krigere som vi har kæmpet sammen med siden april 2009, og vundet mange store slag…. det har været fedt og jeg har været stolt af at være en del af det.
Det sidste her vil jeg dog ikke lægge navn til. For os der sletter er det ikke bare at vinde, men at gøre det med stil som er vigtigt.

Jeg håber folk vil huske Ns6 for det de var og de spillere der bliver i Ns6, skal heller ikke stilles til skamme. Det var flot.. Vi sejrede... vi sejerede os bare ihjel..

Jeg håber osse at Jimmik og M-K-Jensen vil skille dette ad.
Mine aftaler holder... det her var bare ikke mit værk.

Jeg vil osse gerne takke de spillere der undervejs gjorde dette muligt, og de fjender der gav os kampen... både i marken og ved forhandlingsbordet. Det har været sjov... rigtigt sjov. og jeg har godt nok lært meget. glæder mig til at skulle bruge det andre steder.

Der udover er det med tungt hjerte jeg sletter.. ville gerne ha kørt det helt til ende.. men ikke sådan som det vi står med nu.

En vemodig Tizac

Go vind der ude.
 

life4balance

Nybegynder
Reaktionsscore
0
RIP, det kan så diskuteres om de er blevet røvrendt.

Det har altid KUN været en IAP. Havde vi haft forbund, ville sagen have været fuldstændig anderledes.

ja det kan diskuteres til døde , vi kan også bare være ærlige og sige tingene som de er, Ns6~R har ikke røvrendt nogle her,
Tizac har holdt ord , det er nogle af hopper der er gået på 3v, og det er ikke noget Ns6~R skal tag ansvar for .... det må være dem der er hoppe af, og vil bruge 2 år mere på at vinden v3 ..... smiler
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Tænk en gang mundgavl at læse.. tror der ku diskuteres hva spillet går ud på, ved ikke det store om V3 men rigtigt at Innogames har dummet sig, men det gør
i da også nu ved at være modstandere af krig, i har så længe plapret løs om at i ikke havde noget at lave og så pludselig kommer der en flok medlemmer
der vil gøre en forskel og sætte gang i V3 igen og hva siger i til det, i begynder og pive over at i ska slås igen AD siger jeg bare :p

GO! GO! ISS :D
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Det er nemlig rigtig Dekani, Innogames har lavet en stor brøler her (ja, grimt sprog, bare ban og slet mig, kontoen på verden 3 er sat til slet, det her pis gider jeg heller ikke, og nu skal i høre hvorfor.


I MINDST 3 mdr, har jeg stukket, stikket og prikket til TW-teamet her på forum, i form af krigsstatestikker, screenshots af kortet osv osv. blot for at vise hvilken retning serveren havde. De sidste 3 mdr har der INGEN tvivl været om hvem vinderne af serveren var. Det har været stikpiller til teamet om at få fingeren ud og få sat noget slutspil igang.
Der har sågar været kæææmpe diskussioner med Storm om netop dette, der endte ud i at jeg bare skulle tie stille og angribe mine stammemedlemmer. Bare fordi InnoGames har et produkt der ikke er færdigt.
Jeg har endda siddet og leget med tanken om at politianmelde InnoGames for at sælge et produkt der ikke er færdigt, men der ville jeg ikke komme ret langt for "jeg kunne jo bare lade være med at bruge penge på det og spille gratis som så mange andre"
Jeg føler mig røvrendt af InnoGames, heriblandt deres danske håndlangere som har arbejdet åååh så hårdt på at få gjort noget ved det. 3 mdr!!!

Ja og så kom udmeldingen. Vær max 50 spillere og tag 100% af byerne på serveren INCL barbarbyerne.

Det holder bare ikke... det er noget forbandet pis at lukke ud.

på .net gik en verden i Endgame da en stamme havde 73% af de SPILLER-EJEDE byer, her var ikke tale om barbarbyerne. Bevis findes her
Da NS6 havde flest % var de på 84% af ALLE byerne, og hvad skete der? jo vi fik billigere mønter, men ingen endgame phase, og ingen lovning på hvornår det ville komme.

Nogen ville så ikke have at 3V, skulle være med til at dele sejren, og derfor TVANG de nye opdigtede "regler" dem til at angribe 3V.

Udfaldet af dette har så betydet at flere spillere incl 3V har sat til slet i protest, hvilket giver mere arbejde til dem der gerne ser InnoGames erklære en reél vinder, hvilket betyder der nu kommer til at gå endnu længere tid inden det sker. Men det er vel også lige præcis det Innogames har ønsket ved ikke at afslutte serveren.

Jeg gider ikke mere, for mig er det slut med Tribalwars, også selvom det er dobbeltmoralsk af mig at slette og give endnu mere arbejde til dem der øsnker en reél serverafslutning.
Jeg håber faktisk at alle på verden3 sletter deres konto nu, og håber at dét kan få øjnene op for InnoGames når alle andre forsøg har været forgæves. En server uden spillere, se det ville være smukt.

Ja jeg taler kritisk om spillet, men bliver mit indlæg slettet bliver tribalwars.dk politianmeldt for krænkelse af min ytringsfrihed.
 
Senest redigeret af en moderator:

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Altså vi vidste alle hvem vandt serveren for over 5 mdr. siden og det var da flere spiller fra min side(TH ass. ect) ikke gad at spille længere.
jeg er enig med ISS holdninger om at det er kun er "last man standing" som kan vinde severen.
men i stedt for at r**rende spillerne som de har kæmpet med i så langt tid så hvorfor ikke invitere dem i NS6 så de også kan blive hyldt som vinderne af serveren for de har fortjente selvom som Tizaq siger at vi blev de stor og de gjorde de ikke.

Hvis jeg var jer i NS6 så vil jeg ikke slette mig selv men bevise at i kan afslutte en arbejde som INNO ikke har gjort.


HAPS: Det med at alle som vil i protest imod dette ufærdige produkt slette sig selv er fra min synsvinkel af meget dumt fordi så er der ingen der længere står og kæmper for vores rettigheder i TW.


skal lige sige at jeg har stor respekt for dem som ikke har vendt sig imod v3 især tizaq som heller vil slette sig selv end at se hans ord ikke blive holdt.
Og til alle (NS6 og 3v) der sletter sig selv i protest imod hvad der sker nu så vil jeg sige at det har været en fornøjelse at kæmpe imod jer, og håber vi mødes igen.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Nu må jeg le. Der er tydeligvis en masse som spillerne på V3 ikke kender til spillet :D For det første så er halv pris på guldmønter noget af det første endgame der sker. Så hvis i har halv pris på dem så er endgame allerede startet også selvom serveren evt endnu ikke er lukket for at nye kan starte op. At i sætter jeres kontoer til slet når endgame ER startet og stadig brokker jer er helt klart EPIC FAIL.

Jeg har stadig svært ved at se at inno har et ufærdigt produkt, da deres styrke kontra en af deres unævnelige konkurrenter er at man ikke kan vinde spillet på bare at bygge et wonder og derved sidde at sige: det er muligt vi tabte krigen men vi vandt spillet. Jeg vil dog give folk ret i at linierne omkring hvor mange flere point/procent nr 1 skal have end nr 2 kunne (ikke burde) være langt tydeligere. Men hey det er så her jeg elsker spillet mest, da det lugter lidt af real life. Hvem siger du har vundet bare fordi du fik drømme jobbet. Desuden hvis i vil have kortere spil med klarere mål så tilbyder inno allerede dette. bare ikke til små servere som den danske. I hvert fald ikke direkte. Vi er mange gange blevet inviteret til at joine de svenske speed servere, hvor vinderen inklusiv præmie som regel er den der er størst efter 4 - 96 timer. Er det klare regler nok til jer? Ellers er der den der high speed server på den svenske der tager 5 måneder med speed 4. De klare regler i søger kan læses her: http://forum.tribalwars.se/showthread.php?t=21456

Jeg har før forsøgt at nævne at vi er alt for få på de danske servere til at fordre noget af alt det sjove. Hey jeg har endda foreslået at ligge vores server sammen med den norske for at vi måske kunne tiltrække alt det der er sjovt. Men jeres negativitet og evige tro på at inno vil gøre en masse for en community der reelt set ikke en gang har 1000 medlemmer er naiv. Ja der står 3563 på forsiden, men hvem tror selv på vi har så mange aktive spillere? Men giv mig et godt realistisk forslag om hvad vi kan gøre og jeg vil gerne støtte jer hele vejen igennem, men at trykke på den store slet knap virker ikke. Det har en masse på V2 gjort flere gange uden resultat. Dog er deres situation anderledes, men jeg gætter på at jeres resultat er det samme når i bare sletter kontoer.
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Det var da også imponerende så meget jeg ikke gør for jer her, og at jeg ikke er fuldstændig klar over situationen på V3.. eller V1 og V2 for den sags skyld. Jeg nævner det jo ikke for Innogames hver uge og beder om en løsning, eller i første omgang er grunden til, at der findes noget der hedder End-Game, eller har bedt om retningslinjer for, hvornår en Verden skulle afsluttes. Jeg har jo heller ikke sørget for en diskussion om disse blandt mine kollegaer. :mad:

Jeg har aldrig bedt nogen om at tie stille og bare angribe sine stammefæller. Jeg har derimod luftet ideén om at sætte gang i V3 med krig igen, selvom jeg udmærket er klar over det ikke falder i god jord, men hvad skal jeg ellers gøre, når jeg ikke må tilbyde et End-Game? Jeg var så glad for at kunne tilbyde jer en halvering på priserne af Guldmønter, og regnede med at det kunne lede videre til et End-Game mere på et senere tidspunkt.

Som jeg så også har sagt før, er End-Game ikke et færdigt "produkt", er stadig i testfasen, bliver ikke fokuseret på lige nu og er ikke sikkert at ville komme på andre Verdener. Desuden har jeg heller ikke sagt at i skal tage 100% af V3. Jeg sagde at det kunne være sjovt og se, hvad Innogames ville sige til det. I har selv set de andre Verdener som er blevet lukket, og i kan ikke selv forklare, hvad der gør at de er blevet lukket, da forskellen på stammestørrelsers overtagelse osv. er så forskellige. Det er så også en del af det End-Game jeg har bedt om retningslinjer til, for hvornår en Verden lukkes.

Helt seriøst... så skal jeg nok tage jeres frustrationer og vrede på mig, selvom jeg prøver hvad jeg kan over for et firma som har andre store prioriteter lige nu, og har lovet at diskussionen om End-Game kommer igen når der er tid til det. Der sidder én mand over mig og skal styre utrolig mange markeder, opdateringer, nye Verdener osv. osv. osv., og jeg kan godt forstå at han ikke har tid til alt lige nu. Men bliv ved med at sige, at jeg intet gør for jer her...

Og Haps.. dit indlæg var i brud med reglerne og jeg var i min helt gode ret til at slette dit indlæg, og så kunne du sagsøge os alt det du ville, selvom du brød reglerne for forummet. Men nu er jeg ikke bleg for at høre andres meninger og synes den skulle bestå, dog uden dine skældsord. Kan du ikke holde en sober tone i dit næste indlæg, så sletter jeg det, og vil være ligeglad med dine trusler.
 
Senest redigeret:

m-k-jensen

I træning
Reaktionsscore
0
Storm, det med hvase indlæg, kan da ikke være i denne tråd ???? jeg har selv været med til og skrive det her indlæg, som var berenget til dem som indlæget i denne tråd state med ???? jeg er ikke lige med beklare
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Storm, det med hvase indlæg, kan da ikke være i denne tråd ???? jeg har selv været med til og skrive det her indlæg, som var berenget til dem som indlæget i denne tråd state med ???? jeg er ikke lige med beklare

Tror det er en fejl og han mente haps, i det mindste er det jo haps der sidder og smider om sig med upassende sprog (jeg læste den oprindelige udgave af det indlæg :eek:), kritik af en der ikke har gjort andet end forsøge at hjælpe og trusler om politi-anmeldelser hvis tw-teamet fjerner et indlæg haps selv tydeligvis ved er i brud mod forum-reglerne :rolleyes:

Faktisk kunne haps måske lære lidt fra dig og Hvas om at man godt kan udtrykke en mening uden at det ender i bandeord og angreb mod folk der ingen skyld har i den situation der skaber frustrationen ;)
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Storm, det med hvase indlæg, kan da ikke være i denne tråd ???? jeg har selv været med til og skrive det her indlæg, som var berenget til dem som indlæget i denne tråd state med ???? jeg er ikke lige med beklare

Beklager, jeg skrev lidt forkert. :) Er selvfølgelig rettet nu.
 

m-k-jensen

I træning
Reaktionsscore
0
når ok, kunne heller ikke lige forstå, ja vi kan alle lave en fejl, det skal der være plas til smiler :wave:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jeg er stadig ikke med i hva problemet er ... :laugh:

Har fulgt lidt med i diskutionerne om V3 såå..

Klage 1. Mangler et End-Game (Kan ikke gå hurtigere end det går kan i jo høre)

Klage 2. Adelsmænd koster en bondegård så det tager lang tid selvom de ejer det meste af verdenen. (LØST: Billige Mønter/Adler)

Klage 3. Vi har ingenting og lave, der er ingen fjender tilbage for de fleste. (LØST: ISS opstod)

Det er 2 ud af 3 af jeres klager der er blevet løst, den første kan tydeligvis ikke gå hurtigere, så hva klager i for, jeg mener bare det er et KRIGSSPIL
og så kommer der endelig krig igen som i savnede og så er det også galt, for mig lyder de fleste af jer som en flok utaknemlige unger der både vil blæse og ha mel i munden..

Give it a rest, NEJ end-game er ikke afgjordt så hva er det næstbedste der kan ske?? self. en krig igen så i ikke keder jer og i har fået den..hver glad :)
 
Top