Krigerklæring.

Probe

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Stammen i dag kl. 14:35
Stammen New PlayGround har erklæret stammen Canis dirus krig!

Krigens navn: Ulven kommer? Kom? - Hvorhenne?

Erklæring:
De tre små grise har fået nok af jeres pusten og prusten!
I nat, mens alle andre sov, var Dekani ude og give den gas, og gæt hvem han løb ind i? - Praktiske Gris!
Efter en lang aften hvor den ene øl tog den anden, kom Praktiske Gris til at snakke om et problem, ham og hans 2 brødre havde med de lokale. Dekani, flink og hjælpsom som han er, tilbød staks at gå tilbage til legepladsen og se om de andre børn ville være med på lidt oprydning i skoven.

Det er derfor bestemt at samtlige af jeres ejendomme skal rives ned og opbygges på ny. Dels til 2 nye villaer med pool i haven til de to tossegrise (brødrene), som jeg ikke kan huske navnet på, og dels til fælles legepladser til alle som ikke render rundt i skoven og bliver opstemte af at se på små piger med røde hætter......

Forumtråd: Ulven kommer? Kom? - Hvorhenne?


» Vis krigsstatistik

vi ser frem til en hyggelig og smertefuld krig (for jer :D )
- kender jo en del af jer så ved den her krig nok skal blive god ;)
 

SpyCow

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Uha, stakkels Ulve:D

NPG vinder:cool:
Men fed historie de har skudt ud... Gider i opdatere jeres statistikker hver uge?:laugh:
 

Gasser1995

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Spycow, er ikke så sikker. NPG så vel ingen grund til at erklære krig hvis de ikke var en trussel.
 

SpyCow

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Det kan godt være i er den tætteste stamme med dejlige byer?:laugh:
Og jeg har tabt en kamp mod de fleste fra NPG:laugh:
 

Probe

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Uha, stakkels Ulve:D

NPG vinder:cool:
Men fed historie de har skudt ud... Gider i opdatere jeres statistikker hver uge?:laugh:

måske kan jeg smide statiskker ud nogen gange.. men det bliver ikke så tit da jeg hellere fokusere på selve krigen end statistikkerne ;)
 

Gasser1995

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Kunne godt være SpyCow, men ville det så ikke være idielt ikke at have nogen forhold.
 

Kaare2750

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Det kan godt være i er den tætteste stamme med dejlige byer?:laugh:
Og jeg har tabt en kamp mod de fleste fra NPG:laugh:

Vi har haft nogen slag mod NPG og vi har også vundet nogen, og tabt nogen. så tror mere det er fordi de gerne vil ha' os ud af verden før vi bliver store ;)
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Æhm..... :huh:

Kvalitet imod kvantitet? Hvem mon vinder :cool:

Det mest utrolige er at WP tager nogle små slag som kæmpe sejr, når vores tropper har lidt travlt med nogle andre. Men siden de vil puste sig op må ulven jages ud af legepladsen for at gøre den mere sikker for børnene :laugh:

Ser frem til nogle gode slag.
 

Kaare2750

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg sagde ikke vi havde vundet flest :D:D sagde bare begge stammer havde vundet lidt. men lad os se hvad krigen bringer med sig :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Spycow, er ikke så sikker. NPG så vel ingen grund til at erklære krig hvis de ikke var en trussel.

Tjaa, nu er de jo ikke de eneste der har fået en krigserklæring, så vidt jeg har set, sendte vi nogle stykker afsted og hvorfor? trudsel er et forkert svar :laugh:
Nææ vi kan jo godt lig og vinde krige og hvorfor dog ikke starte nogle, så vi ikke blir set som simmere :p
 

Wanna Play?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Som Dekani nævner, har vi i dag sendt et par krigserklæringer ud..og af samme grund som han har angivet :p

Til de der ikke er så meget inde i V7 og kender de respektive stammer er her lidt fakta ;)

I venstre ringhjørne har vi NewPlayGround (NPG), 18 stk. medalje-glade, MBA-hungrende, fjollede medlemmer.
Tilsammen har de i skrivende stund den samlede sum af 45.442 point og et gns. pr. spiller på 2.525 point.
De har indtil nu opnået en MBA på 137.772, en MBF på 43.479 og det giver en MBT på 181.251.
Dermed ligger de rang 1 i alle 3 kategorier :cool:

I højre ringhjørne har vi Dire wolf (Dw), Canis dirus (C d) og WolfPack (WP), en trio der er usikre på om de er wings eller søsterstammer, men som tilsammen tæller 48 stk. nuttede hundehvalpe.
Tilsammen har de for få øjeblikke siden den samlede sum af 85.011 point og et gns. pr. spiller på 1771 point.
De har opsnuset en MBA på 86.187, en MBF på 51.309 som tilsammen giver en MBT på 137.496.
Det vil sige de ligger rang 5; 10; 25 på MBA, rang 7; 11; 22 på MBF og rang 5; 16; 17 på MBT.
Bare for sjov, ville det hvis de var én stamme svare til rang 2 på MBA, rang 1 på MBF og rang 2 på MBT ;)


Vil det ende med piveri når de slemme børn i NPG træder på hvalpenes haler og stjæler deres godter? :huh:
Vil det ende med grædende unger der skal havde tørret deres øjne og løbende næser når ulvene bider deres legetøj i stykker?? :confused:

Kun tiden vil vise det..og de krigsstatistikker vi med glæde vil dele med jer alle :laugh:
 

Kaare2750

Nybegynder
Reaktionsscore
0
At vi er i krig osv, fint nok at det sikkert kommer til at koste os begge dyrt okey.. MEN tage vores LEGETØJ?!?! :D ej okey

Ja det vil da blive sjovt og se hvordan det går frem og tilbage :)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Har kun en ting at sige til WP og co..

Held og lykke, det for i virkelig brug for..
 

lange

I træning
Reaktionsscore
0
Held og Lykke til begge!

Det lyder som noget der sagtens kunne blive sjovt at følge med i!
 
Top