Krigerklæring.

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Det var da tidligt, men ja held og lykke til begge sider, lad os da endlig blive updated. ;)
 

Meibatsu

I træning
Reaktionsscore
0
Det bliver spændende at følge NPG som bliver nævnt som verdenens bedste stamme - så de har jo noget at leve op til :)

Jeg håber at det bliver en fed krig for begge parter.
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Det bliver spændende at følge NPG som bliver nævnt som verdenens bedste stamme - så de har jo noget at leve op til :)

Jeg håber at det bliver en fed krig for begge parter.

Lidt sjov du skriver det"verdens bedste stamme" Det de jo udråbt til nærmest på alle de server de har været på og efter hvad jeg ved har deres stamme aldrig formået at gøre det færdig:p no harm---hygge tante;)

men held og lykke i jeres vældige krige
 

Meibatsu

I træning
Reaktionsscore
0
Lidt sjov du skriver det"verdens bedste stamme" Det de jo udråbt til nærmest på alle de server de har været på og efter hvad jeg ved har deres stamme aldrig formået at gøre det færdig:p no harm---hygge tante;)

men held og lykke i jeres vældige krige

Jeg er en stor noob :) (er ny i spillet)

Så jeg er ikke bekendt med tidligere verdener - jeg ger kun gået ud fra hvad der er blevet skrevet på forum, og i de forskellige opdateringer.
 

Wanna Play?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Lidt sjov du skriver det"verdens bedste stamme" Det de jo udråbt til nærmest på alle de server de har været på og efter hvad jeg ved har deres stamme aldrig formået at gøre det færdig:p no harm---hygge tante;)

men held og lykke i jeres vældige krige

Lidt sjovt at du må ind og nævne det alle steder du kan komme til det :p
Godt være vi ikke vinder verdener, men vi er sværre at glemme igen..se selv som du bare ikke kan få os ud af hovedet igen :laugh:

Og den der hygge tante kommentar ser jeg som et desperat forsøg på at fortælle mig du savner at snakke med mig lidt oftere mr. funnybones :eek:

Mange tak til alle dem der har været så venlige at vise interesse i vores lille leg med ulvene :)
Vi håber self på det bedste for NPG, trods alt har vi indtil nu kun vundet 1 krig på V7 og ser gerne det tal forbedret en anelse :laugh:
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Lidt sjovt at du må ind og nævne det alle steder du kan komme til det :p
Godt være vi ikke vinder verdener, men vi er sværre at glemme igen..se selv som du bare ikke kan få os ud af hovedet igen :laugh:

Og den der hygge tante kommentar ser jeg som et desperat forsøg på at fortælle mig du savner at snakke med mig lidt oftere mr. funnybones :eek:

Mange tak til alle dem der har været så venlige at vise interesse i vores lille leg med ulvene :)
Vi håber self på det bedste for NPG, trods alt har vi indtil nu kun vundet 1 krig på V7 og ser gerne det tal forbedret en anelse :laugh:

:laugh:Det sku da fordi jeg ved det pisser jer:laugh::p

Men ud over det er en flot og sjov krigs erklæring ,så forstår jeg ikke i tør:huh:nu har jeg intells på at jeres stamme har brugt mange tropper på en lille and og ikke engang et fjer fik i med hjem:laugh:det sku da kvali der vil noget:rolleyes:

self savner jeg hygge tanten men det jo svært når hun er kommet i den alder hvor overgangen til at være en skrappedulle er overskredet:laugh:
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Bliver da spændende at se, om NPG er så gode, som de vist selv tror og som de bliver udnævnt til:rolleyes:

Men det var en skøn krigserklæring - Deka's natlige vandringer kender vi alle, så 1-0 for den

Ha' det sjovt. Jeg vinder, nogle taber
 

Wanna Play?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
åååh søde tobias2008, var det det meningen var? :confused:
Vi kan godt spille fornærmet hvis det gør dig glad :p

Jeg har info om at ingen af vores spillere mangler tropper, den smule der røg ved kvak er allerede godt på vej til at være tilbage igen :p
How goes ved ham med svømmeføderne? Har ham og hans stamme sikret sig nok hjælp udefra til næste omgang? :laugh:

Den alder er for længst overskreden tobi-musen og da jeg ved du elsker en god diskussion er jeg også sikker på du intet har imod det og at jeg ikke kun hygger om dig når vi render sammen på skype :laugh:
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
åååh søde tobias2008, var det det meningen var? :confused:
Vi kan godt spille fornærmet hvis det gør dig glad :p

Jeg har info om at ingen af vores spillere mangler tropper, den smule der røg ved kvak er allerede godt på vej til at være tilbage igen :p
How goes ved ham med svømmeføderne? Har ham og hans stamme sikret sig nok hjælp udefra til næste omgang? :laugh:

Den alder er for længst overskreden tobi-musen og da jeg ved du elsker en god diskussion er jeg også sikker på du intet har imod det og at jeg ikke kun hygger om dig når vi render sammen på skype :laugh:

arhhh,nu har jeg set rapporter,tror ikke alle vil mene "den lille smule" og hvorfor skulle anden ikke få hjælp udefra, i er jo flere der går på en lille sød and med store fødder,kan en af de store stygge fra serverens bedste stamme ikke klare en lille rap rap selv:laugh:
 

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
@ Wanna Play?

Hold da op du har godt nok nogen aggressioner du skal ud med her på verden 7, va ;)

Men sådan en TØS som dig der lever i skyggen og i beskyttelse af skolehaven giver jeg ikke meget for :p
 
Senest redigeret:

Wanna Play?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
I er godt nok nuttede..men I kan godt glemme det :laugh:
tobias2008 din sladderhank..tror du ikke jeg ved hvorfor Sui lige kaldte mig tøs? :p

Sidder I to søde piger lige nu og fniser på skype? Over hvor sur I tror jeg er lige nu? :laugh:

Solen skinner, der er snart sommer og tobias2008 og Sui er tydeligvis så vilde med mig at de vil gøre næsten alt for at fange min opmærksomhed..lidt grill i weekenden og så er det perfekt :):)

Prøv igen piger, måske er næste forsøg det der lykkes :laugh:
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
I er godt nok nuttede..men I kan godt glemme det :laugh:
tobias2008 din sladderhank..tror du ikke jeg ved hvorfor Sui lige kaldte mig tøs? :p

Sidder I to søde piger lige nu og fniser på skype? Over hvor sur I tror jeg er lige nu? :laugh:

Solen skinner, der er snart sommer og tobias2008 og Sui er tydeligvis så vilde med mig at de vil gøre næsten alt for at fange min opmærksomhed..lidt grill i weekenden og så er det perfekt :):)

Prøv igen piger, måske er næste forsøg det der lykkes :laugh:

:laugh::laugh::laugh:
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
...

En krigserklæring der er gået lidt off topic.

Syns det ligner lidt personlig mudderkast, eller er det ægte kærlighed bare :p
 

rosen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Vinderen

Hej venner

Vist vi skulle prøve at holde alle 4 ben på jorden så er sandheden jo nok den samme som det har været i alle de andre verdner nemlig at den stamme der vinder ikke er der på nuværende.

En dag når vi er meget længere henne i spillet så er der typisk en eller fere spiler der aver en ny stamme hvor de bedste spiller på tværs af alle stammer bliver samlet og de vinder, se hvad der er sket i verden 6 hvor kennet og emilsen har avet et super job med det og nu vinder deres stamme.

Jeg tror faktisk at der meget hurtigt bliver lavet meget om i denne verden, nu kommer sommeren og dem der spiler døgnet rundt nok også vil ud og have lidt sol, men men ad os se hvad der sker i den nærmeste fremtid..:wave:
Rosen
 
Top