Krigs erklæring på UT og 6 1/2 Stammerne

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
...

LOL du MÅ være fra kristeligt folkeparti !

Tænk hvis vi alle sammen skrev breve og job ansøgninger med 500 stavefejl, og uden at gramatiken hang sammen - hvor ville det være fantastisk!

Jeg sidder som mellemleder i en virksomhed, og da vi sidste gang havde et jobopslag, modtog vi over 100 ansøgninger. SAMTLIGE af dem vi bad om uddybende oplysninger fremsendt svar skrivelser som var fyldt med stavefejl og gramatikfejl.

SERIØST! Hvis man sætter sig ned og skriver en krigserklæring så er det MINDSTE man kan gøre sgu da at LÆSE den igennem for fejl.

Mellemleder ? Og så spiller du så smart her ? Og hvad har de ansøgninger med dette at gøre - hold dit pral et andet sted - måske det er småt forneden ? Siden du skal nedgøre folk med deres stavelser. Get a grip.

KF'er ? Er du gal - jeg er rendyrket DF'er ;)
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
hvad er UT og 6 1/2 stammerne??? jeg kan se flere der hedder noget med UT og flere der hedder noget med 6 1/2

jeg mener helt bestemt man skal skrive alle stammerne ned ikke bare UT og 6 1/2 stammerne.. det jo ikke en gætte leg. eller er i ligeglade med at i poster den rigtigt. hvis den bliver postet rigtigt kan dem der deler internet og sitter en anden fra sin stamme angribe samme spiller i mod partens stamme.


skriver det lige igen. da det står på en side folk nok ikke kigger på med det samme:D jeg ville bare have svar på hvem der erklære hvem krig. kan få det afvide :D


og her er der lidt stave fejl til den der synes man skal skrive uden fejl:)

Cna yuo raed tihs?
Olny 55% of plepoe can.

I cdnuolt blveiee taht I cluod aulaclty uesdnatnrd waht I was rdanieg. The phaonmneal pweor of the hmuan mnid, aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it dseno't mtaetr in waht oerdr the ltteres in a wrod are, the olny iproamtnt tihng is taht the frsit and lsat ltteer be in the rghit pclae. The rset can be a taotl mses and you can sitll raed it whotuit a pboerlm. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe. Azanmig huh? yaeh and I awlyas tghuhot slpeling was ipmorantt!
fi yuo cna raed tihs, palce it in yuor porfiel
 

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hvad er der at misforstå ? UT og 6½ stammerne - Det giver vælg sig selv ? :D

Kan godt skære det lidt ud hehe - alle UT'erne samt alle 6½'erne ? Let nok :D

Hmm er du forresten bleven mod eller lign. lonning ? :D Man skulle nogle gange tro det - på den måde du skriver hehe :D
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Hvad er der at misforstå ? UT og 6½ stammerne - Det giver vælg sig selv ? :D

Kan godt skære det lidt ud hehe - alle UT'erne samt alle 6½'erne ? Let nok :D

Hmm er du forresten bleven mod eller lign. lonning ? :D Man skulle nogle gange tro det - på den måde du skriver hehe :D

det var ikke meget du gad skære det ud :p jeg ville bare vide hvem der er i krig mod hvem. uden at skulle kigge alle stammerne i gemmen, jeg har fattet det er de to slags stammer. men hvor mange af hver der er ved jeg ikke.(jeg ved heller ikke hvad de hedder mere end UT og 6 1/2)

men jeg kan jo være ligeglad hvordan den bliver postet.. men det bare for jeres skyld jeg skriver i skal skrive hvem der går i krig mod hvem. men i finder jo nok ud af det hvis dem der deler net/sitter bliver spærret fordi de angriber samme person.... så det fordi den ikke er postet rigtigt :p

hmm du er nummer 2 tror jeg, der skriver jeg opføre mig mig som sådan en :cool:
 

olivermc

I træning
Reaktionsscore
0
Mellemleder ? Og så spiller du så smart her ? Og hvad har de ansøgninger med dette at gøre - hold dit pral et andet sted - måske det er småt forneden ? Siden du skal nedgøre folk med deres stavelser. Get a grip.

KF'er ? Er du gal - jeg er rendyrket DF'er ;)
du fatter åbenbart ikke sammenhængen.

Det er TRÆTTENDE at skulle læse 80 % af alle beskeder og PM's 2 - 3 gange for at fatte hvad det er folk mener/skriver - bare fordi de ikke har gidet at tage sig sammen i skolen.

Det er RESPEKTLØST at skrive en besked eller i et offentligt fora, og ikke engang gide at tjekke sit indlæg for stavefejl, etc.

Dem der er ordblinde er naturligvis undskyldt til en hvis grad - hvis man er ordblind, så KUNNE man jo lige smide sit indlæg igennen en stavekontrol - inden man postede sit indlæg.

Og pral ? Jeg gav dig et EKSEMPEL på hvor dovne en stor del af den unge generation er - tænk at sende en jobansøgning med 40 stavefejl, grove gramatiske fejl, og manglende oplysninger på ting der stod i job opslaget skulle medsendes.

Og så er de bagefter overraskede over at de får et afslag !

Og du er DF'er og så kritisere du MIG for at ikke give plads til andre ???????
 
Senest redigeret:

olivermc

I træning
Reaktionsscore
0
Og 6 1/2 (og alle understammer) erklærer naturligvis krig den anden vej.

Altså mod VVK.

Så skulle der ikke være nogen misforståelser omkring delt net osv.
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
hvem er (og alle under stammer) :) jeg kan blive ved indtil i skriver alle stammer det handler om :D VVK erklære hvad for nogle stammer krig ? hvad med VVKs under stamme er den ikke med i det eller hvad
 

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
...

olivermc -> Pffff :) Sikke let du er at få op i det røde felt. Har du hørt om " anger management " ? Tag og undersøg det ;)

Du må godt nok være ensporet - siden det betyder så meget for dig. Aldrig har jeg hørt en klynke som dig før - og du " skulle man mene eller ? " som er en voksen mand.

Og du taler om respektløshed ? Tag og læs dine kommentar igennem - og du vil " måske " finde ud af hvem der er det ?

Mr. Perfekt - Hvorfor tog du dig ikke sammen da du blev opdraget ? Som du siger nogle skulle i skolen..

Aldrig har jeg fået en større griner - end over dig.. Den pris skal du have..

Hehe lonning.. :D Stædig må jeg sige :D

olivermc -> Hvem er understammerne ? Som lonning gerne vil vide hehe " griner "
 
Senest redigeret:

runemaandk

Nybegynder
Reaktionsscore
0
hehe hold da op det er da underligt at folk ikke har bedre at give sig til, der er faktisk krig mister mc, men det kan du jo selv se på tw stads:p
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
noget skal man lave når man sidder og venter :D men kan ikke se hvor svært det er at lave en krigs erklæring hvor der står hvem man er og hvem man går mod :) jeg skriver det igen. det ikke en gætte leg :D

hade jeg været en supporter så hade i nok gidet lavet den rigtigt. når jeg skriver i gør det forkert

altså man skriver vi ??? erklære offentlig krig mod ???? hvor svært er det. istedet for som i gør skriver vi erklære krig imod UT og deres under stammer. så er det der jeg siger, der er ingen stammer der hedder UT i verden3 og deres under stammer hvem er det spøger jeg så også om... det er sidste gang jeg gider hjælpe i denne sag.. for det ikke mig det går udover..
 

runemaandk

Nybegynder
Reaktionsscore
0
ok lonning her er alle de stammer og wins som krigs erklæringen gælder, som du kan se er der alt for mange til vi normalt gider nævne dem alle: 6 1/2, 6 1/2b, UT-B, UT-LuS, UT54.1, UT44.1, UT-A, 6 1/2s, 6 1/2W og ja VVK og VVK-DG er en og samme stamme så erklæringen er selvfølgelig også fra dem, er du så glad;)
 

Sbye

I træning
Reaktionsscore
0
fint nok......... men SÅ mange ordblinde er der altså heller ikke :)

Og hvis man er ordblind, så var det nok en god ide at skrive det i bunden af ens indlæg. Så læser ved at det er derfor at der er fejl i det skrevne - istedet for at folk tror at personen er enten doven eller snotskoledum :)


Oliver jeg kender selv en del ordblinde som er meget pinligt berørt over deres handicap :) så jeg mener ikke de bør reklamere med det :) men mener man bør lade et andet ledelses medlem skrive Indlæg som krigserklæringer osv osv..
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
ok lonning her er alle de stammer og wins som krigs erklæringen gælder, som du kan se er der alt for mange til vi normalt gider nævne dem alle: 6 1/2, 6 1/2b, UT-B, UT-LuS, UT54.1, UT44.1, UT-A, 6 1/2s, 6 1/2W og ja VVK og VVK-DG er en og samme stamme så erklæringen er selvfølgelig også fra dem, er du så glad;)

jaa nu jeg glad. nu kan man da se hvem i erklære krig imod ;)
 

olivermc

I træning
Reaktionsscore
0
Oliver jeg kender selv en del ordblinde som er meget pinligt berørt over deres handicap :) så jeg mener ikke de bør reklamere med det :) men mener man bør lade et andet ledelses medlem skrive Indlæg som krigserklæringer osv osv..
der er jo INTET galt i at være ordblind - og mange misforståelser kunne netop undgåes ved at man skrev det åbent.
 

olivermc

I træning
Reaktionsscore
0
--snip--

der er faktisk krig mister mc, men det kan du jo selv se på tw stads:p

yep - og det kostede så VVK 4 byer i nat - og sikkert 2 mere de næste par timer.

I øvrigt nogle dejlige byer - de skal HELT sikkert bruges til at lave angrebstropper i :)

Tak for krigserklæringen - manglede sørme nogle at angribe :)

Og iøvrigt....så havde 6 1/2 INGEN planer om at angribe VVK - hvilket jeg også skrev til jeres forrige leder (som i afsatte fra posten).

Men så kom denne krigserklæring alligevel......
 
Senest redigeret:

olivermc

I træning
Reaktionsscore
0
ups...så røg der liiiiige 2 VVK byer mere ! (og 2 mere om et par timer) - der har været en travl nat :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, jeg nappede også to i nat, og en mere nu stort set...

God krig til jer også!
 

Pythonas

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
"Ja, jeg synes vi burde give McOliver ret, det er nemmere at kende fårene fra bukkene ved at mærke dem, lad os sige med en stor 6-takket stjerne. Så ved vi alle hvem de ordblinde er og alle kan undvige eller tage bedre hånd om dem - det lyder som et velovervejet forslag kommende fra en mand af position. Lad os følge hans råd selvom det måske støder dem at blive fremstillet i et så vigtigt et forum som tribalwars.dk er. Dette er ikke blot et spil hvor folk skal have det sjovt og tilbringe noget tid, hvor en måske ikke bliver mindet om de jobannoncer han/hende alligevel ikke formåede at skrive på grund af manglende respekt"

Der er alligevel så meget spam i denne krigserklæring.
 
Senest redigeret:

olivermc

I træning
Reaktionsscore
0
"Ja, jeg synes vi burde give McOliver ret, det er nemmere at kende fårene fra bukkene ved at mærke dem, lad os sige med en stor 6-takket stjerne. Så ved vi alle hvem de ordblinde er og alle kan undvige eller tage bedre hånd om dem - det lyder som et velovervejet forslag kommende fra en mand af position. Lad os følge hans råd selvom det måske støder dem at blive fremstillet i et så vigtigt et forum som tribalwars.dk er. Dette er ikke blot et spil hvor folk skal have det sjovt og tilbringe noget tid, hvor en måske ikke bliver mindet om de jobannoncer han/hende alligevel ikke formåede at skrive på grund af manglende respekt"

Der er alligevel så meget spam i denne krigserklæring.
tsk !!


mærke dem !

så det er bedre at man tror de er analfabeter, end at de lige skriver "sorry for evt stavefejl, men jeg er ordblind" - så ville alle aceptere deres indlæg og måske spørge ind til hvad de mener, og måske ovenikøbet hjælpe dem - istedet for at de bliver misforstået.
 
Top