Krigs erklæring på UT og 6 1/2 Stammerne

Pythonas

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
jeg er nabo til jeres 2 største spilllere


Ulrich von Lichtenstein

missern

Og udover 3 forkølede angreb i går (hvor VVK mistede 3 fulde cleanere) - så er jeg faktisk ikke blevet angrebet en enste gang...på trods af at jeg angriber jer mere elle rmindre konstant (og har vel taget 10 byer fra dem snart) -selv om jeg ærligt skal indrømme at missern er forbandet svær at tage byer fra !


Men hvis ikke jeres 2 største spillere er en trussel - hvem skal jeg så ligge mig ved siden af ? (jeg kunne jo starte med at tage et par byer fra ham :) ) - smiler bredt :)

Jeg kan simpelthen ikke lade være.. Kan det ikke passe, og jo det passer, at det var dig som beklagede andres manglende grammatik og evne til at stave med stort osv? Det går umiddelbart kun ned af bakke hvad angår din respekt for andres læsning af dine indlæg.
 

runemaandk

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Side 1:
Tribes: VVK VVK~DG
Players:

Side 2:
Tribes: 6 1/2 6 1/2a 6 1/2b 6 1/2s 6 1/2W
Players:

Timeframe: Sidste 48 timer

Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 12
Side 2: 1
Difference: 11

image.php


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 52,001
Side 2: 8,822
Difference: 43,179

image.php


Ja det er jo bare tal men pæne er de nu;)

Side 1:
Tribes: VVK VVK~DG
Players:

Side 2:
Tribes: UT-B UT-LuS UT44.1 UT54.1
Players:

Timeframe: Sidste uge

Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 13
Side 2: 9
Difference: 4

image.php


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 100,970
Side 2: 87,223
Difference: 13,747

image.php


knap så pænt men okay det skal der nok blive lavet om på
 

jens langkniv

Nybegynder
Reaktionsscore
0
det da godt du blevet en velopdraget fremadrettet mand oliver, der mener det samme som de andre ensrettet, hvad skulle lille Danmark dog gøre uden typer som dig..
hvis du/i ik havde alle os dødelige analfabeter og samfundstabere, så ville der være stor krise i Danmark,men det ville vi ikke være hvis det var omvendt... så vær du glad for ikke alle er lige så dygtige og velpoleret som dig.. må være trist at være så snæversynet, en to træsko...
håber nissen æder dine slips, og skider i dine laksko,...
 

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
det da godt du blevet en velopdraget fremadrettet mand oliver, der mener det samme som de andre ensrettet, hvad skulle lille Danmark dog gøre uden typer som dig..
hvis du/i ik havde alle os dødelige analfabeter og samfundstabere, så ville der være stor krise i Danmark,men det ville vi ikke være hvis det var omvendt... så vær du glad for ikke alle er lige så dygtige og velpoleret som dig.. må være trist at være så snæversynet, en to træsko...
håber nissen æder dine slips, og skider i dine laksko,...

Word! +1 :cool:
 

olivermc

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg kan simpelthen ikke lade være.. Kan det ikke passe, og jo det passer, at det var dig som beklagede andres manglende grammatik og evne til at stave med stort osv? Det går umiddelbart kun ned af bakke hvad angår din respekt for andres læsning af dine indlæg.


LOL - hvor er du til grin..... Der er fanme en stor forskel på at skrive noget der ikke giver mening, hvor ordene er byttet om, hvor der mangler ord, og der er 35 stavefejl i en skrivelse hvor der ialt er 50 ord!

Og så på at ikke sidde og skrive med stort efter punktum og ikke tjekke for 1 eller 2 gramatiske fejl.

OG iøvrigt så er du fuld af løgn i dit indlæg, jeg har på INTET tidspunkt kritiseret nogen for at ikke skrive med stort, og jeg har heller ikke KUN kritiseret folk for at ikke kunne deres gramatik.

Jeg har kritiseret at der er folk som IKKE gider skrive forståligt og bare mener at vi andre skal bruge tid på at sidde og gætte os til hvad de skriver. Og om en person har brugt stort eller lille bogstav, gør altså ikke at man ikke forstår meningen i det skrevne.

Men måske du skal på læsekursus, for det er da meget tydeligt at du enten ikke kan læse eller også at du helt bevidst quotef*cker mig. Og hvis det er sidstnævnte, så er du da intet andet en en troll.
 
Senest redigeret:

olivermc

I træning
Reaktionsscore
0
det da godt du blevet en velopdraget fremadrettet mand oliver, der mener det samme som de andre ensrettet, hvad skulle lille Danmark dog gøre uden typer som dig..
hvis du/i ik havde alle os dødelige analfabeter og samfundstabere, så ville der være stor krise i Danmark,men det ville vi ikke være hvis det var omvendt... så vær du glad for ikke alle er lige så dygtige og velpoleret som dig.. må være trist at være så snæversynet, en to træsko...
håber nissen æder dine slips, og skider i dine laksko,...

ja, hvad skulle vi dog gøre i lille danmark hvis vi ikke havde tabere som ikke gider gå i skole, ikke gider få en uddannelse, og som bare gerne vil hæve 8000 gratis hver mdr på kommunen, samme mennesker som står for størstedelen af kriminalitet, som belaster vores ellers udemærkede sociale sikkerhedsnet voldsomt...... tjaaa....... måske vi kunne sende vores børn i byen en fredag aften, uden at skulle risikere at hente dem på skadestuen fordi at en eller anden lille social taber var i dårligt humør over at "han ikke får mere end 8000 kr gratis", mente at han bare kunne lade det gå ud over en tilfældig.

Måske du skulle overveje at sætte dig lidt mere ind i hvordan verdenen ser ud, hvor danmark mister flest penge, og i hvilket socialt lag der er flest nassere og volds *****er!

Vi har et socialt sikkerhedsnet, som skal hjælpe dem der har brug for det, ikke dem som ikke gider eller har gidet at tage en uddannelse.

Og for min skyld, så kunne man nemt lave en lov der hed, er du straffet for snyd, berigelseskriminalitet, etc, mere end 3 gange - så er der lukket for enhver form for kontant hjælp . ryk direkte i fængsel.

Men gad vide hvor du så befinder dig i alt det ovenstående.......
 

DeletedUser

Guest
Kan i ikke tage det der over PM eller sådan noget ?.. Hvad laver det i en krigseklæring ? :)

ØV! Slået på stregen... Ville have skrevet det samme. Please drenge, hold lige tonen sober en gang, og det gælder begge sider!

At jeg så hører til den kategori, der rent faktisk gerne vil hæve en SMULE mere end 8000 gratis om måneden, og derfor er 150% enig med OliverMC, er så en anden sag! Man kunne selvfølgelig sætte et par 0'er på de 8000, så er vi så småt ved at være deroppe!
 

Warlin

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Nu stopper i faneme med at chikanere dem der har lidt svært ved det skriftelige. Ellers begynder jeg at anmelde jer til support.
 

Pythonas

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Nu stopper i faneme med at chikanere dem der har lidt svært ved det skriftelige. Ellers begynder jeg at anmelde jer til support.

Wuuhuu go Waling go Warlin! Ham McOliver der må gerne få en temp ban for hans manerer..
 

Sbye

I træning
Reaktionsscore
0
Utrolig som i kan skændes begge parter..

kom ud og slås som e mænd i er
istedet for at lege stor på skrift, bevis hvad i kan!

utrolig som i kan snakke..
 

Don Brisser

Junior medlem
Reaktionsscore
0
hmm nu synes jeg det er ved er vær ret langt ude det her..

alt det pis der kan i altså tag en anden sted.

det hører på ingen måde hjemme her inde..

jeres personlig menninger omkring disse ting skal og kan i holde jer for jer selv..
ellers tag jeres sviner inde i ingame, så den tråd her kan vær fri til det den handler om..
 

PeteyDK

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Dem som kritiserer ordblinde burde måske vide at det er et handicap og det er ikke bare noget du kommer over på en måned, så er det også arveligt derfor er det så udbredt.
Det tager tid at lære og læse og at stave og hvis i ikke vil forstå det så er det jeres problem.
Men i er vel folk som er vokset op ude på whiskybæltet også gået udfra i kan chikanere andre med deres problem.

men husk at mere end 12% af den danske befolkning er ordblinde og det kan godt være i mener at de ikke duer til noget men det gør de, alle duer til noget, Har selv 2 søskende der er ordblinde den ene har stadigvæk problemer med mindreværdskomplekser.

Tak.

Back to topic.
Det ser ud til UT. er begyndt at angribe små stammer nu :)
 

olivermc

I træning
Reaktionsscore
0
Nu stopper i faneme med at chikanere dem der har lidt svært ved det skriftelige. Ellers begynder jeg at anmelde jer til support.


hvad er det i ikke fatter ?

Jeg har på INTET tidspunkt kritiseret dem der er ordblinde !

jeg kritisere dem der ikke GIDER at skrive et indlæg som giver mening.
 

Hejle

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ikke første gang jeg ser dig have problemer med skriften... Da dette er et frit spil, skal der være plads til at man ikke kan skrive. Har man svært ved at skrive tager dette spil livet af folk, hvis de skal bruge lang tid på at rette hver enkelt ting. Desuden er der også nogle som spiller som stadig går i skole (under 10 år) og de må også være her. Vil du så have at man skal skrive at man er x antal år og derfor skriver man forkert. Desuden er det ikke sikkert at hvis man er ordblind man vil fortælle det til enhver.

Jeg nægter at tror der er nogle som med vilje vælger at lave en stavefejl i sin tekst...

jeg kritisere dem der ikke GIDER at skrive et indlæg som giver mening.

Hejle
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Nu er det altså nok med de kommentarer, og måden der bliver ved med at blive hældt benzin på bålet. Dette er en tråd om krigserklæring og ikke personlige meninger.

Hvis der er problemer med at forstå et indlæg pga. grammatikken/stavningen, så anmeld indlægget og en Moderator vil se på sagen.

Fra nu af går denne tråd tilbage til emnet.
 
Senest redigeret:

DeletedUser

Guest
Ikke første gang jeg ser dig have problemer med skriften... Da dette er et frit spil, skal der være plads til at man ikke kan skrive. Har man svært ved at skrive tager dette spil livet af folk, hvis de skal bruge lang tid på at rette hver enkelt ting. Desuden er der også nogle som spiller som stadig går i skole (under 10 år) og de må også være her. Vil du så have at man skal skrive at man er x antal år og derfor skriver man forkert. Desuden er det ikke sikkert at hvis man er ordblind man vil fortælle det til enhver.

Jeg nægter at tror der er nogle som med vilje vælger at lave en stavefejl i sin tekst...



Hejle

Først og fremmest, beklager Storm, men jeg er sgu lige nødt til at kommentere her...

Jeg forstår ikke folk, der ikke vil stå ved, at de har svært ved det skriftlige. Det er jo ikke sådan, at der er nogen, der forfølger dem med deres "sygdom"!

Og folk herinde aner jo heller ikke, hvem der sidder ved den anden skærm og er ordblind, så det er da TOTAL ligegyldigt, om man fortæller det eller ej. Og det vil nok også i sidste ende spare en selv for mange kommentarer og misforståelser!
 
Top