Krigs erklæring på UT og 6 1/2 Stammerne

runemaandk

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Da vi nu har fundet os i løse ryget alt for længe, og ikke gider finde os idet mere, og UT og halv stammerne nu har meldt klart ud klart ud at de ønsker en vedens krig, skal vi da nok hjælpe dem på vej i graven.

Vi har nu i et stykke tid fundet os i, små angreb og andet selv om har informeret om at det vil medfører en krig med VVK, og nu vil vi ikke finde os i det mere så nu for jeres KRIG.

mvh runemaandk diplomat for VVK
 

BriankDK

I træning
Reaktionsscore
0
Da vi nu har fundet os i løse ryget alt for længe, og ikke gider finde os idet mere, og UT og halv stammerne nu har meldt klart ud klart ud at de ønsker en vedens krig, skal vi da nok hjælpe dem på vej i graven.

Vi har nu i et stykke tid fundet os i, små angreb og andet selv om har informeret om at det vil medfører en krig med VVK, og nu vil vi ikke finde os i det mere så nu for jeres KRIG.

mvh runemaandk diplomat for VVK

Hummm....læste du dit indlæg igennem inden du trykkede send ?

For godt nok er jeg træt, men dit indlæg giver sgu ikke mening med alle de fejl der er i det.

Så jeg tror jeg venter med at have en mening om det du skriver - indtil du har rettet alle fejlene.
 

nesivel

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Krigserklæring fra VVK

Kære Runeman:eek:
Det er sjovt at du beskylder os for hvad i altid har gjort. Det er nemlig jer der i mange måneder har angrebet ½ i ny og næ og taget en by her og der hvor vi bare har vendt den anden kind til! Kik på tw stats hvis du er i tvivl. Jeg har udelukkende angrebet jer som gengæld på angreb fra jer. Når det er sagt så hilser jeg en krigserklæring velkommen for så er der da noget at lave. God kamp
Nesivel:D
 

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
..

Det bliver jo bedre og bedre :p Godt der er ved at ske noget på serveren :) !

EDIT: At kritisere hans stavemåde - nu må i lige tage jer sammen - måske jer der har problemer med at læse ?
 

olivermc

I træning
Reaktionsscore
0
Det bliver jo bedre og bedre :p Godt der er ved at ske noget på serveren :) !

EDIT: At kritisere hans stavemåde - nu må i lige tage jer sammen - måske jer der har problemer med at læse ?

Se jeg syntes at det er respektløst at man ikke engang gider at læse sine indlæg igennem inden man trykker SEND.

Jeg er SÅ træt af at læse PM's, indlæg i div fora, osv - som bærer tydeligt præg af at det går skarpt ned af bakke for vores folkeskoler.

1. 80% af alle meddelser indeholder mindst 20 stavefejl
2. 80 % af alle meddelser er gramatisk så meget forkert at de skal læses 2-3 gange før de giver mening.

Og det er der min film knækker - jeg HAR et liv ved siden af TW - og jeg nægter at skulle bruge 2-3 dobbelt tid på at læse en besked, blot fordi at skriver IKKE gad at bruge tiden på at skrive beskeden ordentligt!
 

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
.

Ja sikke et liv du har - sidder her og kritisere andres stavemåde ^^ stort hurra MAAAAAAAAAN

Har du tænkt på, der måske er en grund ? Tsk - folk som dig burde flette næbet i stedet for det klynkeri.

EDIT - sorry for off - men nogle folk burde holde deres k*ft.

EDIT igen igen - hvad med at oprette et whiner topic ? Og brok dig der.
 
Senest redigeret:

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Da vi nu har fundet os i løse ryget alt for længe, og ikke gider finde os idet mere, og UT og halv stammerne nu har meldt klart ud klart ud at de ønsker en vedens krig, skal vi da nok hjælpe dem på vej i graven.

Vi har nu i et stykke tid fundet os i, små angreb og andet selv om har informeret om at det vil medfører en krig med VVK, og nu vil vi ikke finde os i det mere så nu for jeres KRIG.

mvh runemaandk diplomat for VVK

Altså..... vi ønsker ingen krig. Dem der ønsker krig er EAT...
 

tore555

Veteran
Reaktionsscore
0
Da vi nu har fundet os i løse ryget alt for længe, og ikke gider finde os idet mere, og UT og halv stammerne nu har meldt klart ud klart ud at de ønsker en vedens krig, skal vi da nok hjælpe dem på vej i graven.

Vi har nu i et stykke tid fundet os i, små angreb og andet selv om har informeret om at det vil medfører en krig med VVK, og nu vil vi ikke finde os i det mere så nu for jeres KRIG.

mvh runemaandk diplomat for VVK

så vi skulle være bedragere?
den må du længere ud på landet med:p

næste gang skal man måske tænke sig om før man erklærer KRIG
jeg ser frem til at tæve jer synder og sammen!
 
Senest redigeret af en moderator:

olivermc

I træning
Reaktionsscore
0
Ja sikke et liv du har - sidder her og kritisere andres stavemåde ^^ stort hurra MAAAAAAAAAN

Har du tænkt på, der måske er en grund ? Tsk - folk som dig burde flette næbet i stedet for det klynkeri.

EDIT - sorry for off - men nogle folk burde holde deres k*ft.

EDIT igen igen - hvad med at oprette et whiner topic ? Og brok dig der.


LOL du MÅ være fra kristeligt folkeparti !

Tænk hvis vi alle sammen skrev breve og job ansøgninger med 500 stavefejl, og uden at gramatiken hang sammen - hvor ville det være fantastisk!

Jeg sidder som mellemleder i en virksomhed, og da vi sidste gang havde et jobopslag, modtog vi over 100 ansøgninger. SAMTLIGE af dem vi bad om uddybende oplysninger fremsendt svar skrivelser som var fyldt med stavefejl og gramatikfejl.

SERIØST! Hvis man sætter sig ned og skriver en krigserklæring så er det MINDSTE man kan gøre sgu da at LÆSE den igennem for fejl.
 

Sbye

I træning
Reaktionsscore
0
Oliver ikke alle folk kan gøre for det :)
mange i dette spil er ordbline har selv støt på dem :) og det er en øm emne for disse folk..

selvfølgelig burde VVK vælge en der måske staede lidt bedre til disse indlæg :)

men det er helt admindelig at folk har svært ved og stave :)

Vh
Sbye
 

runemaandk

Nybegynder
Reaktionsscore
0
jaja **** nu stave fejlne, det var kun ment som en oplysning, og beklager vi er nogle der er ord blinde, tag da lige at slap af og få jer et liv, istedet for at for at side annalysere mine stave fejl:D
 

olivermc

I træning
Reaktionsscore
0
Oliver ikke alle folk kan gøre for det :)
mange i dette spil er ordbline har selv støt på dem :) og det er en øm emne for disse folk..

selvfølgelig burde VVK vælge en der måske staede lidt bedre til disse indlæg :)

men det er helt admindelig at folk har svært ved og stave :)

Vh
Sbye
fint nok......... men SÅ mange ordblinde er der altså heller ikke :)

Og hvis man er ordblind, så var det nok en god ide at skrive det i bunden af ens indlæg. Så læser ved at det er derfor at der er fejl i det skrevne - istedet for at folk tror at personen er enten doven eller snotskoledum :)
 

olivermc

I træning
Reaktionsscore
0
jaja **** nu stave fejlne, det var kun ment som en oplysning, og beklager vi er nogle der er ord blinde, tag da lige at slap af og få jer et liv, istedet for at for at side annalysere mine stave fejl:D

ja....kan du se hvor lidt bekymrede vi er over at i har erklæret os krig :)
 

Mainman

Nybegynder
Reaktionsscore
0
stavefejl eller ej ser det ud til at alle har forstået budskabet.

det er indholdet i beskeden og antallet af stavefejl der er afgørende og hvis det er for pinsomt for jer der brokker sig så lad være med at læse her på forum, der er end del af dem der spiller dette spil, der som mig er ordblinde og vi skal også kunne komme til orde! Uden at få en spand lo** af jer følsomme læsere.

og så liger en sidste ting bland ikke politik ind i dette spil tak!

Mvh. mainman
 
Senest redigeret:

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
hvem erklære krig mod hvem.. jeg nok bare dum at jeg ikke kan se det. men det er noget med VVK og VVK~DG erklære krig mod ?????


og lad nu vær med at svine hinanden til det ikke sjovt at læse om :) og til dig der brokker dig over at læse tingene flere gange. vi er nogle der ikke kan stave og sætte ,. hvor de skal være. det må du leve med når der er så mange der spiller spillet og der står ingen steder man skal kunne stave for at spille spillet:p
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Det står i overskriften at VVK erklære UT og 6 1/2 stammerne krig :)

hvad er UT og 6 1/2 stammerne??? :) jeg kan se flere der hedder noget med UT og flere der hedder noget med 6 1/2

jeg mener helt bestemt man skal skrive alle stammerne ned ikke bare UT og 6 1/2 stammerne.. det jo ikke en gætte leg. eller er i ligeglade med at i poster den rigtigt. hvis den bliver postet rigtigt kan dem der deler internet og sitter en anden angribe samme spiller i mod partens stamme.
 
Top