Krigs Erklæring

Arctic

Junior medlem
Reaktionsscore
0
For en god ordens skyld erklære MLD/My Little Devils krig mod alle på verden 20, alle stammer og alle spillere uden stamme.

Hvis man som lille spiller gerne vil være lidt i fred fra os, så kan man undlade at adle Barbar byer også vil i slet ikke være i søgelyset på samme måde.

Ydermere udlover vi en dusør til alle der tager byer fra Adelsmand, på 1 dags fred fra os pr. by man tager eller en dags farmning af MLD´s top farmer pr. by man tager.

Det sidste kræver dog at man lader ham sitte ens konto, men vi garantere at der kun vil blive farmet og at ingen oplysninger vil blive brugt imod en.

M.v.h.

Hele MLD
 

Adelsmand

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Nu har Artic og MLD i 20 dage prøvet at nedkæmpe mig, men til trods for alle deres angreb som har bragt mig på en flot 1.plads som forsvarspiller har de stadig ikke kunnet få mig ned med nakken :)
Nu må de erkende at selv om de er 10 uærlige, arbejdsløse spillere med masser af dualkonti der konstant angriber mig så må de nu ty til at få hjælp af andre spillere for at tage mig.
Det er dog patetisk og hvis det ikke var så tragisk var det jo helt morsomt.
Tag jer dog sammen og vis at I er sådan nogle gode spillere og nedkæmp mig selv :)
 
Senest redigeret:

Arctic

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Kære Adelsmand

Du er simpelhen for dygtigt for os, vi kan slet ikke følge med så hurtigt som du tager barbar byer, har endnu ikke set nogen tage så mange barbar byer som dig. Du er præsis den type spiller mange snakker om når de beder alle om at lade være med at tage barbarbyer.
Og at vi alle sammen er arbejdsløse og sidder flere på hver konto viser bare hvor lidt du ved, der er 4 dual kontoer i MLD og de 3 er de gamle djævle som slog sig sammen for alle sammen at kunne komme med alle sammen.
Og 104 byer på 20 dage er ikke dårligt når vi også tager fra andre, kunne godt tænke mig du fortæller mig hvad det er for nogen byer jeg ikke kunne tage fra dig? Som jeg husker det kan man sende am som man har lyst når dine byer er tomme for tropper, for det eneste du kan finde ud af er at stacke dine byer, har aldrig oplevet en så "dygtig" spiller som dig som ikke prøver at generobre sine byer, især når spilleren der tager ens byer ligger 12 timer væk med forsvar.
Men igen det er nok en af de ting jeg ikke forstår.

Og du bliver ved med at kalde os uærlige men du svare aldrig på hvad du mener???


Jeg kan ikke lade være med at grine af at du synes det kun er dårlige spillere som får andre fra ens stamme til at hjælpe en. Det er sådan set det hele spillet går ud på, at man som stamme skal arbejde sammen mod sine fjender. Og med fjender mener jeg ikke barbar byer, de gør ikke en noget, de hjælper faktisk en med at få flere råstoffer.

Jeg er helt udenforstående overfor hvorfor du er så sur og skal kalde en det ene og det andet, hvad er det du er sur over?

Det eneste jeg kan se du kan være sur over, er at du ikke har kunne få lov at fortsætte i fred med at tage barbarbyer, og det gør dig så bare til en dårlig taber, som så hellere vil bruge tiden på at svine folk og tage alle de barbarbyer du kan. Hvis du brugte samme energi på at lære at spille spillet og forsvare dig, som du gør på at adle barbarbyer og skabe dig så kunne det faktisk være at du en dag kunne give lidt modstand.
 

Adelsmand

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg kender dig ikke Arctic og er ikke specielt sur på dig , jeg har aldig snakket med dig før du startede med at skirve til mig og fornærme mig.
Når jeg så tager til genmæle kan du pludselig ikke forstå hvorfor jeg generer dig :)
Så snak lige om at blive pigesur,
Verden 20 blev ikke som jeg havde håbet , i YY blev vi hurtig klemt op i et hjørne med en stærk stamme til venstre og en stærk stamme i bunden.
Jeg sad ikke i stammeledelsen og fulgte blot taktikken fra ledelsen side , det betød så at vi ikke rigtig kom i krig med nogen stammer og måtte nøjes med at vokse inde i hjørnet. Jeg kom i karambolage med ledelsen da jeg startede en koloni med henblik på at komme i kamp og jeg var tæt på at blive smidt ud af stammen hvis jeg ikke holdt igen med min koloni. Det var ikke så attraktivt for mig at få hele stammen på nakken så jeg fulgte trop.
Så det blev ikke til den store krig i denne omgang. Jeg har dog i specielt i starten af serveren ryddet en del byer og er jo også kommet op en 24. plads med 1 mill mba, så helt simmet kan man vel ikke sige at jeg har.
Men det har da tæret på kræfterne at blive mødt med 20-70 angreb døgnet rundt i 20 døgn , hvilket har bevirket at det ikke tidsmæssigt har været muligt for mig at svare igen med at generobre byerne.
Jeg har derfor valgt en anden taktik som tydeligvis generer jer, så den må jo være god nok.

Jeg tager barbarbyer fordi det er den hurtgste måde at få mange byer og så er der så lidt færre byer til jer der prøver at vinde.
Så nej barbarbyer er ikke en fjende, men det er råstoffer og forsyningslinier til fjenden så selvfølgelig er det et krigsmål.

Verden 20 går ud på tage flest byer , men der står intet i reglerne om hvordan man tager byerne, så ja jeg tager mange barbar byer og det er helt bevist for at drille jer og det virker tydeligvis når I nu må ty til at udlove en dusør på mig . tsk tsk , hvor langt ude kan man komme.
 
Senest redigeret:

Arctic

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Arctic jan 31, 17:21
Det må være en fejl det angreb du sender?

Det er ikke en barbarby du angriber men en spiller by:)

Adelsmand jan 31, 17:22
Ja hvis du ikke havde dine venner var du ikke kommet langt i spillet

Arctic jan 31, 17:24
Nej det er jo derfor det hedder tribal=stamme wars=krig, det gælder om at arbejde sammen:) Hvis der ikke fantes barbar byer var du heller ikke kommet så langt:D

Adelsmand jan 31, 17:38
Mit angreb : 991.965 , dine angreb 2,54 Mio. ?!!

Det meste af dine angreb er mod en single spiller, med famile og fuldtidarbejde som bliver angrebet i døgndrift af dual og triblekonti bestående af arbejdsløse fjolser.
På 20 dage har I kunne nedbringe mig fra 158 til 130 byer selv I har sat alt ind på kun at angribe mig - ikke særlig imponerende

Forsvar :
Mit 13,38 Mio. , dit forkølede fosvar : 506.231

Du er en latterlig lille lusepuster som jeg kan tage ihvert spil der bliver spillet ærligt.
Du kan dårlig finde ud af at angribe en tom by.
Men hyg du dig bare i troen på at du er en helvedes karl når enhver kan se at du du bare er en medløber der gemmer sig under vingerne på
et par stærke spillere.
Før krigen var du istand til at tage små gæstespillere og døde spillere der var holdt op og som andre havde taget ud af spillet.
tsk tsk tsk for en ussel person du er

Arctic jan 31, 17:59
Ja det er vildt med hele 1 dual konto fra dem som kom fra mlp:D

Og endnu mere vildt du kan have næsten 1 mil mba, så mange tropper laver barbarbyer slet ikke, har du virkelig slået så mange af dine egne tropper ihjel? :D

Og vil gerne vide hvad ærlig kamp er???

For vidste slet ikke det var uærligt at arbejde sammen med sin stamme, eller få dem med alle off byerne til at rydde byer for en:)

Og man kan se på dit sprogbrug at du er en meget intelligent person, så vil slet ikke begynde at skulle forsvare mig selv for dine beskyldninger, for jeg ville slet ikke kunne få et ben til jorden.

Og jeg håber godt nok heller ikke jeg møder dig igen på en anden verden, for kan se på dit spil, du har alt for mange tw skills for mig.
Jeg er jo en nybegynder som intet af spillet forstår, jeg er bare glad for at dem jeg spiller i stamme med nu, er så overbærende at de lader en så dårlig spiller som mig være med.

Men har da også lidt flere sammenligninger mellem os 2:)

Mig 33 barbar byer - Dig 199
Mig flest landsbyer 107- Dig 156
Mig flest erobringer på en verden 4794 (V3) - Dig 347 (V20)

Og forresten hvad søren har jeg egentlig gjort dig siden du er så sur?

Arctic jan 31, 18:54
ha ha ha ha ha ha ha ha ha

Det var jo det jeg sagde du havde sendt forkert det var ikke en barbar by du angreb:D


[report_display]http://dk20.tribalwars.dk/public_report/206e2875b0213d3f1b745799f11c2255[/report_display]

Jeg mener bestem ikke jeg skrev for at fornærme dig, men bare for at drille dig, at du så begynder at svine mig til, lader jeg ikke gå stille hen. Kan godt lide at lege med ilden:)

Du får dig selv til at lyde som en champ der bare har styr på det hele og det er jeg ret uenig i, du har på intet tidspunkt vist bare den mindste smule skills. Du piver op om at vi alle er arbejdsløse som sidder flere på hver konto og det passer ikke, vi har alle fuldtids job, af hvad jeg ved af, og familier. Personligt bruger jeg ikke mere end 1 time i gennemsnit om dagen på tw, der hænder dog jeg har dage jeg har mere tid.
Du påstår at jeg er en medløber som intet ville være uden de andre, og her vil jeg give dig tildels ret, ja jeg får hjælp af de "store" og angrebslystne spillere. Men synes du tænke over hvorfor de måske hjælper mig, det kunne være jeg bidrager med noget andet end angreb til stammen.
Du som ved så meget om tw, burde da også vide at hvis en stamme skal fungere så skal alle bidrage til stammen, og her er det ikke kun nok at angribe.
Grunden til jeg faktisk skrev til dig, var at jeg er ved at lære min søn spillet og da han så jeg blev angrebet, ville jeg fortælle ham at man faktisk godt kan snakke med sine fjender fordi mange af dem er ret flinke, men det viste sig så bare at være den forkerte at skrive til.

Du er i min optik, en bb rytter, du har ikke taget andet end bb byer og interne adlinger i den tid du har været på v20, og nu fortsætter du så med at tage bb byer, og ja det synes jeg er en plat måde at vise sin utilfredshed med hvad der er sket på. Og som jeg siger ville jeg personligt selv bare sætte til slet og lade dem sejle i sin egen sø. Men det er så mig og ikke dig.

Jeg kan kun håbe du en dag indser at din spillestil er mere til simcity, som du forresten kan hente gratis på Origin. Brug du hellere din energi der, så får du også mere tid til din familie og dit fuldtids arbejde.

Men lad vær med at svine folk til du ikke kender, nogen synes dette spil er meget sjovt og derfor bruger de mere tid på det og det gør dem hverken til arbejdsløse, uærlige eller hvad du nu kan finde på.

Jeg håber helt sikkert nogen vil forsøge at vinde et par dages fred ved at angribe dig, for som du siger så er det din taktik at adle bb byer og vores modsvar er så at se om vi kan få andre mod dig, og hvis vores taktik er langt ude så må din jo være langt ude på samme måde. Tror endda også at der er "taktiske genier" som dig på v19 også så måske du skulle dele erfaringer med dem.

Og lige en sidste ting, hvis du tror vi er gået all in på dig med alt hvad vi har så må du tro om igen:)
Du mistede byer allerede fra dag 1 (4 stk), så vi indså hurtigt at vi ikke behøvede at skulle ligge så mange kræfter i dig som vi troede.
 
Top