Krigs erklæring.

Gatetraveller

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Vi er blevet trætte af kulden, vi ønsker ikke længere at se på De Kølige Pingviners fremmarch, vi vil have drivhuseffekt og masser af varme.

Dette er en krigserklæring mod:
~KP~
IN.
PKs
.inQ.
K.K.
Og de spillere fra ovenstående stammer som den seneste tid har valgt at blive stammeløse, eller har valgt at starte op for dem selv.

Har jeg glemt nogen, så finder de nok ud af det.

Jeg skriver på vegne af:
AUC + wing
EAT + wing
HH + Wing
~FP~ +wing
6½ + wing
LuS + wing
 
Senest redigeret:

Hilly

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Det lyder interessant :) På vegne af Pks, kan jeg så ønske god kamp.

Hilly
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
LOL det skal nok blive morsomt :D

Hvor mange tropper har I til sammen mistet de seneste 48 timer?

Kom fro kom glad :D

På IN.'s vegne. Nu er vi jo ikke pingviner :D Her er varmere end nede syd på :D
 

arcon the beast

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Vi har 28 stammer på fiendelista nå, så noen stammer til eller fra har ikke så mye å si. Vi får se hvor lenge dere kan holde på med denne krigen deres mot oss før dere innser at dere ikke har noen mulighet. Men jeg vet ikke om fiendelisten vår er komplett, så jeg vil be alle stammene som er i krig med oss sende kjenes en mail ingame med stammen sin og wingene så jeg får ført alle opp.

Kjenes
 

Hejle

Nybegynder
Reaktionsscore
0
GAAB!! ka' i ikk snakke om noget andet end CO2 eller krig.. Spis noget kage så skal jeres problemer nok gå over igen.. Så behøver vi ikk at have krig mere nogensinde! :D

FRED BLIVER UDDELT TIL DEM DER FORTJENER DET!!!!!
 

Hejle

Nybegynder
Reaktionsscore
0
OMG. Tribal = ? (Tror det kommer fra tribe=stamme) Wars=Krig(som i starwars=stjernekrig).

;)
 

Kong Brix

Nybegynder
Reaktionsscore
0
K.k. .. ??

God kamph...

Det er da vidst første gang vi er blevet kædet sammen med de stammer der.. men ok..

God kamp til alle.. :=)

Kong Brix
K.K. - Leader
 
Top