Krigserklæring

Status
Ikke åben for yderligere svar.

BriankDK

I træning
Reaktionsscore
0
[NM] erklærer hermed krig mod alle........ så ingen er i tvivl om stammens hensigt ;-)

Vi vil gerne sprede budskabet om Numsepumpens magt, hvorfor vi søger nye medlemmer som er lige så aggresive i sit ønske om at Numsepumpens budskab bliver spredt på v.7!

Alle som er ikke er med NumsePumpens folk....betragtes som forrædere til vores nye stormagt.

Det er et optagelseskrav at man omdøber sine byer til "Numse pumpen er på vej til dig!", således at ingen er i tvivl når de bliver angrebet af vores ædle krigere.
 
Senest redigeret:

BriankDK

I træning
Reaktionsscore
0
Numsepumpen vil nå langt i at sprede sine disiple ;-)

Jeg kan ikke finde en spiller på v.7 der hedder probe ? Spiller du under et andet navn ?
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Han springer sån lidt frem og tilbage imellem kontoer hver gang han falder bagud, derfor du ikke finder ham ;)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Han springer sån lidt frem og tilbage imellem kontoer hver gang han falder bagud, derfor du ikke finder ham ;)

Det har du helt ret i Deka..

Må sgu sige, er dette dit alvor :huh:..

Du når ikke langt .. For krig mod hele verden og stammens navn :laugh: :laugh:
 

BriankDK

I træning
Reaktionsscore
0
jo jo.. det er mit alvor - skal have lidt gang i den :)

Og så er jeg sikker på at jeg kun får medlemmer med store "noXXer", gider ikke have drengerøve i min stamme.

Så dem af jer....der godt kan snipe adler, som selv kan sende adler med 0.2 sek mellem adel 1 og 4, og som kan lige konstant action.... i ansøger bare - jeg garantere underholdning ;-)

Jeg har naturligvis været på serveren før under andre navne.... (og i anledningen af påske..... kan du gætte hvem jeg er....for jeg har fået prikker på...... osv..osv)
 
Senest redigeret:

Probe

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Han springer sån lidt frem og tilbage imellem kontoer hver gang han falder bagud, derfor du ikke finder ham ;)

det er nu ikke helt rigtigt det der :huh: fordi jeg ikke havde tid til at spille alene har jeg skiftet til en dual.. jeg har skiftet fra min egen til en dual det godt nok mange skift :rolleyes:
 

alexudk

Nybegynder
Reaktionsscore
0
brian

hva så du? lang tid siden jeg sidst har skrevet med dig. (briankdk)
Håber da i får banket nogle noobs, ligesom dengang i 2142 :p
 

BriankDK

I træning
Reaktionsscore
0
alexudk

Du må liiiige genopfriske min hukommelse ?

Kender et par stykker der hedder alex :)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
OliverMC.. Det kunne sagtens ligne ham :D..

For han var jo nærmest også i krig mod alle på verden 4 ;)..

Så tror sgu godt vi kan regne med at det er ham :laugh:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Vil jeg tage som et ja så, men sætter da pris på dit valg af kontinent så, så vi ikke ska ligge og blive drillet af dig :p
 

BriankDK

I træning
Reaktionsscore
0
hehehe :)

Måske jeg skulle finde mig en sød lille barbarby i jeres område - så ville jeg jo have et par byer laaangt væk som kunne sende forsvarstropper :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
LOL måske du sku smage på et par økser :p

Ej er sku ligeglad bare det ikke er mine farme :laugh:
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top