KRIGSERKLÆRING MOD HoA

spinfighter

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hr TBA71 har skramlet en masse små alliancer sammen som skal angribe os idag kl 09.00. Men da vi stadig kun kan se at det er HoA som spædt forsøger at overraske os efter vi har vidst dette siden 22. december, så kommer det jo som noget af en "overraskelse" :)

Nå men uanset hvad, så tager vi da gerne hansken op, og tager pænt imod invitationen - hvis den kommer... For god ordens skyld skal vi hermed bekræfte officielt at der er krig mellem HoA og ~VV~.

Det bliver naturligvis en kamp indtil HoA er sidestillet med SiB, V V V og hvem der nu ellers har formået at komme på tværs af ~VV~.

Glædelig jul og godt nytår fra
Spinfighter og Co.
 

belastning

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
nej hvor spændene.. spin (lyst løgneren) skal i krig igen..
HoA blev de heldig vinder. held og lykke til HoA, i burde havde en chance over for sim stamme vv..

du får travlt spin, men dit si forum. hihi
 

VeLuX

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
nej hvor spændene.. spin (lyst løgneren) skal i krig igen..
HoA blev de heldig vinder. held og lykke til HoA, i burde havde en chance over for sim stamme vv..

du får travlt spin, men dit si forum. hihi



Belastning jeg vil lige skrive her en gang, jeg havde ellers sagt til mig selv at jeg ikke blandet mig i VV sager her på det danske forum da jeg selv er i VV, MEN Hold en ordenlig tone her på forum eller for det konsekvenser




Hilsen VeLuX, Moderator
 

belastning

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
ok.. hvad vil du gøre ved det hr sim spiller..

nu er det ikke toner til et klaver vi skriver om her. så du må gerne blande dig uden om
 

bomber

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Desværre lykkedes det os ikke at holde det hemmeligt :mad:, men vi gælder os til krigen.

Bomber
HoA
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Side 1:
Tribes: HoA
Players:

Side 2:
Tribes: ~VV~
Players:

Timeframe: Sidste 48 timer

Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 9
Side 2: 3
Difference: 6

image.php


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 75,679
Side 2: 34,095
Difference: 41,584

image.php
 

Loke

I træning
Reaktionsscore
0
Belastning jeg vil lige skrive her en gang, jeg havde ellers sagt til mig selv at jeg ikke blandet mig i VV sager her på det danske forum da jeg selv er i VV, MEN Hold en ordenlig tone her på forum eller for det konsekvenser




Hilsen VeLuX, Moderator

hvilke konsekvenser er det du snakker om?

og er det ikke forbudt for forumsadmin at tage part?
________________________________________________________________________________________

så skal da spinnie også advares da han taler nedsättende om HoA og TBA71...eller er det noget andet nu?

så vidt jeg kan se har belastning da ikke sagt noget som ikke er sandt

------------

så hvis der skal advares om takt og tone ...så skal man ikke välge side först
så er man da ikke for smart, hvis ens egen stamme kan opföre sig som de vil og alle andre bliver advaret når de fölger op på den tone som spinnie har lagt ud med i denne tråd....
---------

det er bare min simple mening
 

PeteyDK

Nybegynder
Reaktionsscore
0
øhm loke, spin siger ikke nogen nedværdigende ord om TBA71 eller HoA. i modsætning til Belastning som kalder spin en lyst løgner. og ja jeg ved ikke om spin er lyst løgner eller ej, men det giver ingen ret til at kalde folk det.

men har fuld respekt for at du måske vil kunne misforstå da du ser ud til at være halv svensk norsk eller hvad det nu er, da grammatikken ikke er helt den samme.
(men det tager du vil også som noget nedværdigende at sige? )
 

Loke

I træning
Reaktionsscore
0
øhm loke, spin siger ikke nogen nedværdigende ord om TBA71 eller HoA. i modsætning til Belastning som kalder spin en lyst løgner. og ja jeg ved ikke om spin er lyst løgner eller ej, men det giver ingen ret til at kalde folk det.

men har fuld respekt for at du måske vil kunne misforstå da du ser ud til at være halv svensk norsk eller hvad det nu er, da grammatikken ikke er helt den samme.
(men det tager du vil også som noget nedværdigende at sige? )

kun hvis du mener det er nedvärdigende at väre udländing?? :p da andre lande virker til at have en anderledes grammatik end vores lille danmark ;)

Som jeg har forstået det så er alle folkeslag velkomne til at väre med her :p
selvom jeg ikke forstår, hvad det har med ämnet her at göre:p
om man kan stave eller ej :) eller bruger anden grammatik.

___________________________________________________________________
läs hvad spinnie har skrevet igen

at sammenligne HoA med stammer som har forladt denne verden
er vel at tage munden for fuld ...for at bruge et andet udtryk end belastning

og sidder man med en vis legemsdel i vandskorpen
ja så virker det som om i tager alle midler i brug for at pröve at "skrämme" andre :p
 

PeteyDK

Nybegynder
Reaktionsscore
0
det med gramatikken var fordi jeg gik udfra du havde en slags svensk/norsk oprindelse. :)
har skam intet mod udlændinge.
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Hvad er det?? Kunne godt gætte du havde noget med Danmark at gøre da grammatikken er lige i skabet ud over at du ikke bruger æ ø og å ;)
 

TBA71

I træning
Reaktionsscore
0
Hr TBA71 har skramlet en masse små alliancer sammen som skal angribe os idag kl 09.00. Men da vi stadig kun kan se at det er HoA som spædt forsøger at overraske os efter vi har vidst dette siden 22. december, så kommer det jo som noget af en "overraskelse" :)

Nå men uanset hvad, så tager vi da gerne hansken op, og tager pænt imod invitationen - hvis den kommer... For god ordens skyld skal vi hermed bekræfte officielt at der er krig mellem HoA og ~VV~.

Det bliver naturligvis en kamp indtil HoA er sidestillet med SiB, V V V og hvem der nu ellers har formået at komme på tværs af ~VV~.

Glædelig jul og godt nytår fra
Spinfighter og Co.


Tjaaaeehh vi må jo så erkende her 7 mdr. efter at ~vv~ gik i opløsning så selvom der var plantet spioner i det tidligere HoA var det ikke nok....Også den krig vandt vi.
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
hahaha,nu må jeg grine ,at daværende HoA nu HoV vandt en krig mod ~VV~ , noget af en fortolkning må jeg sige i forhold til facts der foreligger.

efter min overbevisning har HoA/HoV aldrig vundet en krig på egen hånd og i skrivende stund kan jeg heller ikke forestille mig at de kommer til det
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Jag vil nu også sige at i ikke vandt den krig, VV gik i opløsning, og (de fleste medlemmer skiftede til Sks) dem har i stadig ikke slået, så den krig kan vist ikke tælles som et hak i jeres krigs økse
 
Top