KRIGSERKLÆRING mod -WW-

Silencewar

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hejsa Alle!
Jeg ville lige finde et link herinde men stødte så ind i dette :p

Vil da lige komme med en rask kommentar selvom jeg er smuttet.. Om ikke andet kan vi jo alle forhåbentligt konkludere at denne krig startede pga. mit exit og desværre forkerte valg :(

Kan jo kun beklage hvis folk har følt sig uretfærdigt behandlet af Champus.. Derudover håber jeg da det går jer alle rigtig godt herinde??
Krigen.. Ja, hvis jeg skal vælge side så er det ikke på -WW-s :p -WW- var ikke -WW- efter navnet blev ændret!
Det var faktisk lidt som om det hele døde da jeg smuttede.. Spin, husk nu at holde styr på dit hold :p Det skulle nødig gå i opløsning hvis du vælger at smutte engang :p Men så fandt vi da ud af hvor afhængige spillere herinde er af en god leder og godt forarbejde! :)

Spin, du har helt ret i dine udtalelser :) Champus skabte mistillid og "forrådte" mig ved, at angribe dig så kraftigt pr. PM.. Dette har ingen gavn som vi to også har snakket om for LÆNGE siden :p
Før håbede jeg, at det var -WW-/TWA & ~VV~... Nu laver vi det bare om til TWA og ~VV~ :D

Hyg jer allesammen! Jeg kommer måske tilbage senere og kommentere hvis I alle kan huske mig :p

SW
 

spinfighter

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Naturligvis kan vi huske dig - og din mor...og kønne søster...lol

Sket er sket, og fra det punkt hvor hr Champus fyldte en del i vores dagligdag, er der sket en paradoksal ændring...han er blevet betydningsløs og uinteressant. Ingen gider interessere sig for hans konto...ikke engang hans angreb der sporadisk dukker op hist og pist, gider man ofre tid på. Hans ageren bliver brugt som muntre indslag på off-topic tråden... sidste griner var da han seriøst søgte optagelse i TWA... Ak ja...sådan kan det gå.
 
Top