Krigserklæring mod =GH=

spinfighter

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Blot en mindre formalia - så erklæres hermed krig mod =GH= og vi ønsker dem tak for deres bidrag på serveren, samt de bedste ønsker om en god jul og et godt nytår udenfor serveren.
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
LiamAird er det fra da spin skrev den glæder. eller er det fra da VeLuX skrev??
 

belastning

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
hvem. er i sikker på det er vv.. sim stamme komme ud af busken.. held og lykke spinfighter.
 

Pythonas

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Nu er jeg lidt i tvivl... hvad er grunden til en krigserklæring? Kan man ikke bare angribe? Når man så erklærer krig går der jo 24 timer man ikke må angribe i eller hvordan?
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
nu har stammen =GH= skiftet navn til =FDP= (****ing Danish People) bare hvis ikke kan finde stammen =GH= så det derfor :p
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
... Det sagde de også i min stamme... Det er da for dumt.. hvis de ikke kan klare at miste nogle byer skal de ikke spille TW.... De skal ikke bare komme til den danske server og tro de bestemmer det hele og så da de bliver smadret tuder de jo bare..... Det er da for dumt...
 

belastning

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
... Det sagde de også i min stamme... Det er da for dumt.. hvis de ikke kan klare at miste nogle byer skal de ikke spille TW.... De skal ikke bare komme til den danske server og tro de bestemmer det hele og så da de bliver smadret tuder de jo bare..... Det er da for dumt...

har nu aldrig set de har gjordt noget så det lignede de ville bestemme.. tro det er den svageste stamme der er på verden 1.. men det er vel derfor vv har.........................
nå vi siger ikke mere..
 

Loke

I træning
Reaktionsscore
0
da man ikke må skrive dum her....så hvor svärt kan det väre at läse mellem linierne?
 

belastning

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
der er stamme der har 91.000.000 point. som erklære krig mod en stamme med 4.000.000 point.:rolleyes:
Tro desværre det er det vatteste der er set på denne server. men hvis det er hvad i kan i vv, så må det vel være det.

tro selv en stamme som *TURKEY* begynder at ryste i bukserne nå i laver noget så frækt noget.. uuhhhh:eek:
 
Top