Krigserklæring mod GnR

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Vi i ~NS~ har ganske simpelt besluttet at smide en krigserklæring mod GnR ind

Dette skykdes bla. hensynsløse angreb, og rekruttering af vores medlemmer, men mest af alt at de ligger i vores område, og vi gerne ser dem fjernet i vores

Derfor har ~NS~ valgt at tage kampen op, og gøre ligesom E.T. :)

God vind

-Yannie, diplomat & leder af ~NS~
 
Senest redigeret:

Zimquik

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
Syntes dette her lyder alt for fesent? Er det noget E.T + ~NS~ har aftalt at stå side om side?
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Vi i ~NS~ har ganske simpelt besluttet at smide en krigserklæring mod GnR ind

Dette skykdes bla. hensynsløse angreb, og rekruttering af vores medlemmer, men mest af alt at de ligger i vores område, og vi gerne ser dem fjernet i vores

Derfor har ~NS~ valgt at tage kampen op side om side med E.T. :)

God vind

-Yannie, diplomat & leder af ~NS~

Naar du siger side om side, vil det saa sige at jer og E.T. kommer til at bekaempe dem faelles? Eller er det bare for at tilkendegive at i godt ved E.T. ogsaa angriber dem?
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
den hovedsagelige grund er, at de hensynsløst tog 1 by og 1 medlem fra os, og kom med undskyldningen "de lå i vores 15x15"
 

Zimquik

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
aah, vi har da samarbejdet lidt :) Men det er ikke derfor at vi går i krig (se min forrige post)

Jamen god fornøjelse til jer :) Men det kan nu ikke være de helt store farming de laver på jer hvis de allerede har problemer med E.T? :eek:
 

Conzeq

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg synes det er lidt voldsomt at erklærer krig pga. farming og et enkel tab.

Ak, GnR går mørke tider i møde! :rolleyes:
 

Lillephil

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
det jo bare fint for os andre, hvis de 2 kan udradere hinanden xD så kan vi andre lige komme og feje op bagefter :)
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
vi har ikke noget aftalt med E.T.
grunden til krig er at 1 af vores medlemmer midstet hans by til orary, 1 til af vores medlemmer gik over til dem, og sidst men ikke mindst så vil vi ikke se på mens andre stammer domænere den område hvor NS står stærkest.

god vind til alle.
 

Zimquik

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
Bare sjovt at i spytter en erklæring ud til en stamme som allerede ligger ned. Prøv at find en som står stærk, i stedet for at i tager jer til at adle nogen inaktive spillere som allerede har opgivet håbet.

med andre ord ville det være det samme hvis jeg sagde til en spiller med 100 point "Dine 2 øksemænd ramte min by, nu erklærer jeg dig krig".. Øh hvem mon vinder?

- Syntes bare i går i E.T's spor. I havde fået min respekt hvis i havde smidt en erklæring ud før E.T om GnR.
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Hvor er de altså modige i NS :D

E.T. er godt nok seje og har givet os (GnR) nogle læsterlige klø. Mere er der vist ikke at sige om det:(

At NS ønsker at udnytte situationen er da forståeligt.

Men at udstille sig i den grad og erklære krig efter omhyggeligt at have konstateret, at vi ligger ned? Jeg kan kun smile og sige, hvor er I kære og meget modige;D

Det forekommer næsten overflødigt at nævne, men for fuldstændighedens skyld, så tog vi den omtalte by fra NS for mere end 14 dage siden og den omtalte spiller sendte også for lang tid siden en pæn ansøgning, om at komme i GnR.
 

Zimquik

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
E.T. er godt nok seje og har givet os (GnR) nogle læsterlige klø. Mere er der vist ikke at sige om det:(

At NS ønsker at udnytte situationen er da forståeligt.

Men at udstille sig i den grad og erklære krig efter omhyggeligt at have konstateret, at vi ligger ned? Jeg kan kun smile og sige, hvor er I kære og meget modige;D

Det forekommer næsten overflødigt at nævne, men for fuldstændighedens skyld, så tog vi den omtalte by fra NS for mere end 14 dage siden og den omtalte spiller sendte også for lang tid siden en pæn ansøgning, om at komme i GnR.

Forstod jeg ikke meget af? Svarer du på mit indlæg?
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Kayatos, 05.04 - 21:42

"Beklager jeg misforstod dig..

Stemningen i lederkredsen er fortsat ikke at indgå alliancer med jer eller med nogen andre for den sags skyld.

Er det mere end én spiller som har søgt over til os og er blevet optaget?

Goofie gik lidt stærkt. Orary er langt fremme i skoene og tog den by der lå mest fordelagtigt for ham. Ked af at det gik ud over jer, men det bl.a. derfor vi ikke vil have alliancer. Her i starten er det vigtigt at prøve at få sig et godt udgangspunkt i sit 9x9 område."

At vi først smider erklæringen ud nu, er som sagt kun fordi vi havde en del der skulle klares inden (angående RS m. fl.)

GnR er ikke en lille stamme tværtimod. De har mange medlemmer på 2-4k points, og slevfølgelig er de ikke n00bs eftersom jeg kender et par stykker derfra. At de ikke vil indgå nogen form for alliencer, og tværtimod adler hos deres nabostammer kan jo kun føre til krig i sidste ende
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
vi har nul tolorances politik og som yan88 sagde vi havde let tralvt andre ting.
og hvis i vil have beviser for hvem der skulle i krig imod GnR først så kan jeg vise jer en forum med over 15 indlæg om det.

og som sagt krigen handler om domænangse i den område /kontinent hvor vi står stærkest så vi skal/skulle handle med det samme så vi ikke skulle lægge langt fra 1. pladsen.

ps. i har også lige fået bekraftet af GnR's medlem at de overtog en af vores medlemmers by og at de har fået et inventation fra en af vores medlemmer.
 
Top